• gmgep
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik wil een 32" toestel.
Nu zijn er weer aardig wat nieuwe modellen gelanceerd de laatste tijd
Heeft er iemand ervaring met de volgende schermen??

Panasonic tx-32as600
Panasonic tx-l32e6
Sony kdl-32w706b
Samsung UE32H6410
LG 32LM669S
LG32LB650V

Ik wil deze week gaan kijken voor een toestel, en vind het altijd erg moeilijk om te kiezen.
Persoonlijk vind ik de laatste 3 erg duur, maar ik wil graag iets goeds :)

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aan de onderkant van de markt vind ik persoonlijk de Sony W-series wel aardig beeld geven voor het geld. Ook erg geschikt om mee te gamen.

• gmgep
Bedankt voor de reactie,
Persoonlijk vind ik de Panasonic tx-l32e6 er erg aantrekkelijk uitzien. mooier als de nieuwe modellen.
Ik heb hem ook wel een bij saturn gezien , en vond het prachtig beeld en design!!
Van de Panasonic tx-32as600 zijn nog geen reviews van, dus dat durf ik niet aan!!
Is de Panasonic tx-l32e6 een goede keuze??
Smart tv zal ik niet veel gebruiken. Het draait bij mij puur om de beeldkwaliteit.

• S1NN3D
  • Niet online
De Panasonic TX-L32E6 is een prima tv maar de genoemde Sony is een betere tv. Op http://www.hdtvtest.co.uk/ zijn veel tv reviews te vinden. Beeld zoals dat er uit zag bij Saturn is weinig zeggend aangezien alle tv's daar in een winkelmodus staan.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:34
gmgep schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:55:
Bedankt voor de reactie,
Persoonlijk vind ik de Panasonic tx-l32e6 er erg aantrekkelijk uitzien. mooier als de nieuwe modellen.
Ik heb hem ook wel een bij saturn gezien , en vond het prachtig beeld en design!!
Van de Panasonic tx-32as600 zijn nog geen reviews van, dus dat durf ik niet aan!!
Is de Panasonic tx-l32e6 een goede keuze??
Smart tv zal ik niet veel gebruiken. Het draait bij mij puur om de beeldkwaliteit.
Ik denk niet dat jij begrijpt waat beeldkewaliteit in houdt, anders zeg je niet ' ik heb hem saturn prachtig beeld gezien'

Ik denk niet dat jij een verkeerde keuze kan maken. gewoon de goedkoopste halen.

• gmgep
Een winkelmodus hoeft niet slecht te zijn.
Het lijkt mij dat de fabrikant alles uit de winkel modus haalt. Maar de goedkoopste is voor mij niet goed genoeg

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07-2025
Wat is dan wel goed genoeg voor je? Je vind zelf de Panasonic erg mooi dan zou ik zeggen, ga voor die :)

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
gmgep schreef op maandag 14 juli 2014 @ 18:49:
Hoeft niet, is het wel. De winkelmodus is puur gericht op fel en onnatuurlijk beeld.

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:34
Het lijkt mij dat de fabrikant alles uit de winkel modus haalt. Maar de goedkoopste is voor mij niet goed genoeg
Dimens schreef op maandag 14 juli 2014 @ 20:00:
[...]

Hoeft niet, is het wel. De winkelmodus is puur gericht op fel en onnatuurlijk beeld.
Dit dus. De winkelmodus is alleen maar ontworpen om aandacht te trekken van de consument. Dit heeft niets met een goed beeld te maken.

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Sony's komen vaak behoorlijk goed uit de testen, dus zelf zou ik een Sony nemen.

Wel is 32" behoorlijk klein, leuk als je echt dichtbij zit, maar al snel is groter toch leuker.

People as things, that’s where it starts.

• gmgep
Dank voor de vele reacties.
Sony is idd wel een mooi ding.
Leuk dat er ook een 2e remote bij geleverd wordt. http://sonyglobal.scene7....3d?fmt=png-alpha&wid=1000
Werkt het smartgedeelte ook fijn, of valt het tegen??
Maakt het in de praktijk veel uit of er een 50hz of 100hz paneel gebruikt wordt?
Ik zag dat bijv samsung wat 32" modellen heeft met 100hz panelen.
Ik kijk tv via glashart media, ik weet niet of het signaal er om vraagt???

Ik heb nu 26", en stap over op 32" (Vrouw wil absoluut niet groter :'( )

[ Voor 15% gewijzigd door gmgep op 14-07-2014 22:22 ]

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Vrouwen willen altijd groter als ze er eenmaal aan gewend zijn :+

Smart TV valt eigenlijk altijd behoorlijk tegen. Somehow is het onmogelijk voor TV-fabrikanten om een deftige ARM chip in een TV van een paar honderd euro te doen.

Volgens mij hebben bijna alle goedkope TV's een 50hz paneel, de wat duurdere misschien een native 100hz paneel, maar ik weet niet genoeg van LCD af om te zeggen of je het echt merkt.

People as things, that’s where it starts.

• S1NN3D
  • Niet online
Dit is misschien wel een van de meest onzinnige reacties ooit in een topic betreffende aankoopadvies.

Het is al zo vaak gezegd, in deze prijsklasse is zo'n Sony een uitstekende keuze.

We vallen behoorlijk in herhaling zo.

• gmgep
Dank je wel voor de reacties.
Jammer dat sommige het als onzinnig omschrijven, maar ik ben geholpen en daar gaat het om.
nu mn Sony kdl-26v4500 nog even verkopen, en dan gaan we eens verder kijken:-)
Pagina: 1