Wat ga je met je laptop doen?
Photoshop/indesign, beetje videobewerking, beetje gamen.
Wat is je budget?
€800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar studie en werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, liefst een merk dat een aantal jaar mee gaat.
Ik ben op zoek naar een laptop die photoshop/indesign goed aan kan, wellicht zelfs een beetje video bewerking maar als dat te veel eist hoeft dat niet. Het lijkt me wel leuk een nieuwe game op gemiddelde graphics te spelen. SSD zou ook heel fijn zijn.
Ik weet niet precies welke onderdelen hiervoor het belangrijkst zijn. Heb vooral gekeken naar de videokaart, geheugen, DDR3 en i7. Hieronder mijn gevonden laptops. Indien jullie een beter aanbod hebben, iets zien wat niet goed is bij mijn gevonden opties of iets hebben wat beter bij mijn eisen past hoor ik het graag.
Zelf leek mij het beste de Lenovo Flex 2 15-00501
pricewatch: Lenovo Flex 2 15-00501
Ik kan die voor €800,- kopen met SSHD. Ziet iemand hier iets tegen?
Anders leek me de Asus N56JN-CN035H wel goed.
pricewatch: Asus N56JN-CN035H
(iets sneller dan de Lenovo maar iets minder groot geheugen en HD in plaats van SSHD, wat is belangrijker?)
Als derde optie had ik nog de MSI GP60 2PE-035NL voor €800,- maar die heeft i5, da's minder toch?
pricewatch: MSI GP60 2PE-035NL
en iemand raadde mij de Acer Aspire V5-573G-54208G50aii aan
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii
maar die lijkt mij niet beter dan de eerder genoemden?
Als jullie zelf dus nog een betere optie voor €800,- hebben hoor ik het ook graag!
Alvast bedankt!
Photoshop/indesign, beetje videobewerking, beetje gamen.
Wat is je budget?
€800,-
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, naar studie en werk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Nee, liefst een merk dat een aantal jaar mee gaat.
Ik ben op zoek naar een laptop die photoshop/indesign goed aan kan, wellicht zelfs een beetje video bewerking maar als dat te veel eist hoeft dat niet. Het lijkt me wel leuk een nieuwe game op gemiddelde graphics te spelen. SSD zou ook heel fijn zijn.
Ik weet niet precies welke onderdelen hiervoor het belangrijkst zijn. Heb vooral gekeken naar de videokaart, geheugen, DDR3 en i7. Hieronder mijn gevonden laptops. Indien jullie een beter aanbod hebben, iets zien wat niet goed is bij mijn gevonden opties of iets hebben wat beter bij mijn eisen past hoor ik het graag.
Zelf leek mij het beste de Lenovo Flex 2 15-00501
pricewatch: Lenovo Flex 2 15-00501
Ik kan die voor €800,- kopen met SSHD. Ziet iemand hier iets tegen?
Anders leek me de Asus N56JN-CN035H wel goed.
pricewatch: Asus N56JN-CN035H
(iets sneller dan de Lenovo maar iets minder groot geheugen en HD in plaats van SSHD, wat is belangrijker?)
Als derde optie had ik nog de MSI GP60 2PE-035NL voor €800,- maar die heeft i5, da's minder toch?
pricewatch: MSI GP60 2PE-035NL
en iemand raadde mij de Acer Aspire V5-573G-54208G50aii aan
pricewatch: Acer Aspire V5-573G-54208G50aii
maar die lijkt mij niet beter dan de eerder genoemden?
Als jullie zelf dus nog een betere optie voor €800,- hebben hoor ik het ook graag!
Alvast bedankt!