yyyyWat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internet, soms beetje video bewerken met Sony Vegas, Games spelen op High en 60 FPS.
Denk hierbij gewoon aan de nieuwste spellen zoals Battlefield 4 etc, maar ook oude zoals Counter Strike: Source enzo, een GTX 760 kan dit volgens mij allemaal nog net aan en anders kan ik ze ook best op medium spelen, maar hierom ook dat ik een moederbord met SLI koos..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar de randapparatuur zit niet in die 700 euro.yyy
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een snelle SSD en gewoon een goede videokaart etc. processor.yy
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, daarom ook dit moederbord, zodat er eventueel later nog SLI gebruikt kan worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel dat de PC stil is als ik aan het internetten ben en gewoon films of muziek luister
Dit vind ik wel heel belangrijk
Ga je overklokken?
Wou ik eerst wel, maar bespaar liever de kosten denk ik. Weet niet of dit mobo overklokken ondersteund.
Weet dat de CPU dit niet doet, maar hoor graag tips.
Internet, soms beetje video bewerken met Sony Vegas, Games spelen op High en 60 FPS.
Denk hierbij gewoon aan de nieuwste spellen zoals Battlefield 4 etc, maar ook oude zoals Counter Strike: Source enzo, een GTX 760 kan dit volgens mij allemaal nog net aan en anders kan ik ze ook best op medium spelen, maar hierom ook dat ik een moederbord met SLI koos..
Wat mag het systeem gaan kosten?
Graag rond de 700 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar de randapparatuur zit niet in die 700 euro.yyy
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Sowieso een snelle SSD en gewoon een goede videokaart etc. processor.yy
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia, daarom ook dit moederbord, zodat er eventueel later nog SLI gebruikt kan worden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil wel dat de PC stil is als ik aan het internetten ben en gewoon films of muziek luister
Dit vind ik wel heel belangrijk
Ga je overklokken?
Wou ik eerst wel, maar bespaar liever de kosten denk ik. Weet niet of dit mobo overklokken ondersteund.
Weet dat de CPU dit niet doet, maar hoor graag tips.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4590 Boxed | € 166,90 | € 166,90 |
| 1 | ASRock Z87M Extreme4 | € 92,- | € 92,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 204,05 | € 204,05 |
| 1 | Zalman Z11 Plus | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 65,85 | € 65,85 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 43,50 | € 43,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 62,55 | € 62,55 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 707,75 | |
[ Voor 3% gewijzigd door Mezzid op 13-07-2014 15:44 ]