Toon posts:

Traag netwerk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb win2k en als ik dan verbinding zoek met de andere computer in het netwerk, dan gaat het heel traag, andersom gaat het gewoon normaal. Zodra ik eenmaal op de andere computer ben, gaat het ook wel snel. Wie weet wat hier het probleem is?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

je gebruikt een Microsoft product..die willen nog wel es vage problemen hebben... :)

heb het zelf ook wel eens... gewoon ff wachten en nog een keer proberen, dan gaat het meestal wel goed

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

dat was een probleem volgens mij in de registry, ik zal hem ff opzoeken voor je. Je moest een key weghalen, i'll be back

• Hutspot
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-08 09:24
Bij bestands en printerdeling moet je de waarde van lm-aankondiging op ja zetten.
Dit werkt zeker en is dus de oplossing

Verwijderd

Het stond in een topic die verloren is gegaan bij BC3 volgens mij, misschien dat ik het nog uit m'n hoofd weet, ff kijken

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\ControlPanel\NameSpace kgeloof dat je daar 1 sleutel weg moest halen

Verwijderd

Inderdaad, daar de sleutel {D6277990-4c6a-11cf-8d87-00aa0060f5bf) verwijderen.

Ruud.

Verwijderd

Topicstarter
Ja kan het allebei? Ik kan trouwens op dit moment toch niet veel.... [topic=159770]

En kan ook niet opnieuw opstarten want mijn huisgenoot is de nieuwe cd van de clubheads aan het downloaden (8>
Pagina: 1