PS Vita, prijsverschil?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-06 17:56
Hallo,

Ik ben een beetje aan het kijken naar een PS vita maar ik kom wat verschillende prijzen tegen.

Zoek ik in de pricewatch naar een PS vita met 3G dan kost dat pricewatch: Sony PlayStation Vita 3G Zwart ruim 300 euro en een standaard model een ruime 100 euro minder

Er is echter ook een 3G model voor 180 euro en dan ook nog met een game (boeiend), pricewatch: Sony PlayStation Vita 3G + Invizimals: De Bondgenoten Zwart.
Of voor een tientje meer met 16gb, Klik <- dat is wifi model.

Is dat gewoon een hele goede deal of zit er ergens een addertje onder het gras?

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-06 15:03
Volgens mij gaat het dan om de oude PS Vita en de nieuwe. De nieuwe is dunner en heeft ook zijn eigen opslag, de oude heeft dat niet maar heeft daarentegen wel een beter beeldscherm.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Nieuwe model enkel nog in USA te koop?
Wijziging zit ook in de 'ronde' (slim) tegen 'ovale' (fat) vorm van de start/select knop.

Ik ga er maar van uit dat dit nog het oude model betreft, al vind ik dat persoonlijk geen nadeel met een OLED scherm :).

[ Voor 73% gewijzigd door BLACKfm op 13-07-2014 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duckyvite
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:05
BLACKfm schreef op zondag 13 juli 2014 @ 15:11:
Hallo,

Er is echter ook een 3G model voor 180 euro en dan ook nog met een game (boeiend), pricewatch: Sony PlayStation Vita 3G + Invizimals: De Bondgenoten Zwart.

Is dat gewoon een hele goede deal of zit er ergens een addertje onder het gras?
Alleen is deze al uitverkocht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
PlayStation Vita Wi-Fi Slim + Memory Card 8GB + Action Mega Pack is bijna overal beschikbaar voor +/- 200 euro

Dan gaat het inderdaad om de Slim variant, welke deze maand in Nederland op de markt is gekomen.

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
duckyvite schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:11:
[...]

Alleen is deze al uitverkocht..
Ik heb gelukkig niet afgewacht en al gelijk besteld, wellicht waren er meer mensen die hier oren naar hadden en deze ook besteld (of er was er maar 1 op voorraad). Toen ik het poste was het nog op voorraad.
Encryla schreef op zondag 13 juli 2014 @ 17:40:
PlayStation Vita Wi-Fi Slim + Memory Card 8GB + Action Mega Pack is bijna overal beschikbaar voor +/- 200 euro

Dan gaat het inderdaad om de Slim variant, welke deze maand in Nederland op de markt is gekomen.
Dat is in ieder geval niet het model uit de OP van Wehkamp.

[ Voor 34% gewijzigd door BLACKfm op 13-07-2014 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:11
Ik zag vandaag bij de Bartsmit enkele vita bundels staan:
-de slim bundle versie voor 200 euro
-en nog 2 andere bundles, even kwijt met welke games, die kosten 189 euro en de andere ook 200 euro.
maar deze hebben nog de oled schermen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Encryla
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 15:24
Dat is in ieder geval niet het model uit de OP van Wehkamp.
Daar had ik naast gekeken excuus.

Het is een aardige deal. Alleen lijkt de prijs van 300 euro voor het standaard model niet te kloppen, dit ligt wel rond de 200 euro? http://www.budgetgaming.nl/consoles/1/console-PSVita.html

PSN: Edgyi-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bundle: 200 euro ja en in Frankrijk 179 euro (gekocht in mijn vakantie) :)
los zie je ze niet vaak in Nederland.

[ Voor 26% gewijzigd door Kol Nedra op 13-07-2014 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
Ik had hem laatst voor 109 bij Dixons. Ik zou er dus zeker geen +200 voor gaan neerleggen. Die dingen zijn vaak genoeg in de aanbieding.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RyuuPro
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:07

RyuuPro

That Damn Fly

Royeboi schreef op zondag 13 juli 2014 @ 23:45:
Ik had hem laatst voor 109 bij Dixons. Ik zou er dus zeker geen +200 voor gaan neerleggen. Die dingen zijn vaak genoeg in de aanbieding.
Dat was de oude, niet de nieuwe slim.

Kaze Ni Nare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13-06 16:57

Pykow

Angelo OTR

De oude slim was een keer in de actie bij dixons voor 109 euro ja.
ik heb zelf ook gewoon 180 euro betaald voor de FAT PS Vita.
Die heb ik in December 2013 gehaald.

Het verschil zit hem dus in het oude model en nieuwe model.

oude model heeft een iets betere scherm
de nieuwe model is wat lichter was voor sommige een plus punt is.

ik vindt de oude editie persoonlijk iets beter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maar ook niet voor lang meer, dat model is uit de productie gehaald (door de slim..) en je zult zien dat deze steeds minder beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-06 08:03
De prijs wordt op die manier dus lekker hoog gehouden? Ik wist inderdaad niet dat het oude model uit de schappen zou verdwijnen. Dat was dus de reden waarom 'ie zo lekker goedkoop was! Ik zou persoonlijk op dit moment dan nog steeds niet te veel geld uitgeven aan het nieuwe model. Ik weet het succes niet van het nieuwe model, maar de hele Vita lijn loopt nou niet echt op rolletjes gezien het aantal games dat beschikbaar is. Uiteraard moet iedereen het zelf weten, maar ik zou dan maar wachten op een volgende aanbieding in plaats van de volle mep betalen :).

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Nou, ik weet intussen wat het addertje is.. het zal wel een gereviceerd of anders niet nieuw product zijn geweest, want de doos was beschadigd en niet meer gesealed of verzegeld. Ook de doos waar de vita in zat was open. Het spel was Nog wel gesealed en de vita zelf zag er verder ongeschonden uit... vind het toch weer jammer. Maar gewoon garantie dus niks aan de hand.

Nu alleen nog een geheugen kaart, want zonder kun je werkelijk helemaal niks meer dat ding :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Vind het echt een kutstreek van Sony dat die memory cards belachelijk overpriced zijn,die dure geheugenkaartjes weerhouden mij er steeds van om een Vita te kopen, 32 en 64 gb kaartjes zijn echt niet aan te zien, 32gb is volgens mij niet eens meer te koop in NL, alleen via import. Nedgame vraagt 65 euro voor 32gb.. wtf.. Nippon yassan vraagt voor hetzelfde bedrag 64gb, om maar even te vergelijken met een webshop uit azie, alleen moet je dan wel weer vrezen voor importkosten die er evt. bij kunnen komen.. Ik vind het jammer van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bij mij zit er een 8gb kaartje in, meer dan zat lijkt mij :)
zelfde als bij mijn ps4, 500gb zal ik nooit vol krijgen, ps4 spel dat ik klaar ben save ik de game op cloudserver en gooi ik de hele game van de ps4 af, dat zal ik ook doen met vita.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
Met de 500gb hoef je niet eens iets weg te gooien tenzij je de hele biebliotheek van de server af trekt.

Dat lijkt me met gedownloade games uit de PS store op de vita nou ook een probleem. Ik weet niet wat een beetje spel inneemt, maar kan me voorstellen dat het de 4gb toch minimaal wel een keer moet overschrijden voor enkel 1 spel.

En om nou elk spel op een kaartje te hebben en steeds moeten switchen...

Maar inderdaad is 32gb al nergens te koop en 64gb hoef je niet eens aan te beginnen.
Waarom kan er niet gewoon een MicroSD kaartje in... Maargoed, dat wordt dus even aftikken voor een geheugenkaartje :@.

Pagina: 1