Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Asus N56JN-CNO39 SSD advies

Pagina: 1
Acties:

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:20
Beste medetweakers, afgelopen week heb ik mijn nieuwe Asus N56JN-CNO39 ontvangen.
Op de tergend trage 5400RPM hdd na, ben ik hartstikke tevreden over het apparaat.

Ik ben daarom van plan om een mSATA SSD in te bouwen op de plek van de dvd drive.
Hiervoor is echter een HDD caddy nodig (deze lijkt me http://hddcaddy.com/nl/as...asus-n56jn-hdd-caddy.html)

Gezien het feit dat ik aan 500 gb genoeg heb vroeg ik me af of het niet handiger is om de 5400rpm hdd te vervangen door een SSD en de dvd drive te laten zitten. Heeft dit invloed op de snelheid en dergelijke en kan ik dan een goedkopere nemen vanwege het andere soort aansluiting? En hoe is de bereikbaarheid van de primaire hdd? (ben niet bepaald een technisch wereldwonder)
Ik heb de crucial m500 480 gb op het oog. pricewatch: Crucial M500 mSata 480GB

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 11:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Je zult niks aan een msata ssd hebben aangezien die caddy en ook de gewone schijf normale 2,5" varianten zijn.

Je moet gewoon voor een normale 2,5" m500 gaan en klaar.

-Te huur

• X2X2X
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:20
Oh dat heb ik over het hoofd gezien, bedankt! Achteraf lijkt een Samsung 840 mij toch een betere optie.
Dan gaat deze pricewatch: Samsung 840 EVO 500GB wel passen gok ik?

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-11 11:56

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

Ja, dat is gewoon een standaard 2,5" ssd.

-Te huur