Ik zoek een?
42 inch televisie zonder 3d met smart
Budget: 550-600 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om televisie te kijken, films en te gamen.
Ik heb nu geen HD tv. Ik wil een toestel die goed werkt, mooi beeld heeft en ook qua extra's handig werkt (Smart, meerdere HDMI, USB e.d.) Ik hoef geen 3d
Wat ik zelf al gevonden heb is:
pricewatch: Sony KDL-42W705B Zwart
Een toestel dat mooi is, Wifi geintegreerd, redelijk goed werkt, geen 3d heeft en wel veel extra's.
Nadeel is als ik het zo lees de motionflow.
Ik ga hem gebruiken in combinatie met een HD ontanger/recorder van Ziggo (Samsung)
Vragen
Ik heb gelezen dat de 805 variant vooral 3d als extra heeft en verder niet veel verschilt, klopt dit?
Zijn er toestellen van andere providers die nog beter werken / beter passen bij mijn wensen zijn?
Maakt het verschil in Hertz (deze is 50hz, geoptimaliseerd naar 200hz) nog enigzins uit?
Wat raden jullie mij aan?
42 inch televisie zonder 3d met smart
Budget: 550-600 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om televisie te kijken, films en te gamen.
Ik heb nu geen HD tv. Ik wil een toestel die goed werkt, mooi beeld heeft en ook qua extra's handig werkt (Smart, meerdere HDMI, USB e.d.) Ik hoef geen 3d
Wat ik zelf al gevonden heb is:
pricewatch: Sony KDL-42W705B Zwart
Een toestel dat mooi is, Wifi geintegreerd, redelijk goed werkt, geen 3d heeft en wel veel extra's.
Nadeel is als ik het zo lees de motionflow.
Ik ga hem gebruiken in combinatie met een HD ontanger/recorder van Ziggo (Samsung)
Vragen
Ik heb gelezen dat de 805 variant vooral 3d als extra heeft en verder niet veel verschilt, klopt dit?
Zijn er toestellen van andere providers die nog beter werken / beter passen bij mijn wensen zijn?
Maakt het verschil in Hertz (deze is 50hz, geoptimaliseerd naar 200hz) nog enigzins uit?
Wat raden jullie mij aan?
[ Voor 12% gewijzigd door Robbienio op 13-07-2014 13:15 . Reden: aanpassing vraagstelling ]