bug pricewatch televisies

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bummered
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07 13:11
Volgens mij een klein bugje gevonden in de pricewatch voor televisies.
http://tweakers.net/categorie/621/televisies/producten/

Zodra ik probeer te filteren op "3D-ondersteuning" "geen" dan springt hij weer terug naar "wel". Ook "3D-technologie" lijkt niet te werken. Hij springt dan wel niet terug, maar de filter lijkt niets te doen.

Iemand anders die hetzelfde merkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:54

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat klopt, want de switch Wel/geen moet worden gebruikt in combinatie met een van de opties. In het geval van 3D-ondersteuning is de enige beschikbare optie "Ja", dus als je eerst filtert op "Ja" en dan klik op de Wel/geen switch, krijg je alle niet-3D tv's te zien. Voor 3D-technologie geldt hetzelfde, je moet eerst een van de opties kiezen (het is een meerkeuze in dit geval), voor je kan kiezen of je deze al dan niet wilt uitsluiten met behulp van de Wel/geen switch.

Waarom de switch in het eerste geval wel terugspringt en in het tweede geval niet, weet ik niet. Technisch gezien lijkt het een bug, maar dan eentje met een dusdanig kleine impact dat ik het niet waard vind om de kostbare, schaarse devtijd die we hebben hieraan te besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bummered
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-07 13:11
haha ok, helder. Vindt het persoonlijk niet erg logisch. Bedankt voor je reactie in ieder geval!