Review van onbekend artikel plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Ik wil een review plaatsen van een Grixx VC-A320 robotstofzuiger, op het forum beter bekend als de Aldibot. Het is de eerste keer dat ik een review wil plaatsen, dus mogelijk doe ik iets verkeerd, maar het lijkt erop dat een product al in de pricewatch moet staan alvorens je een review kunt plaatsen. Dat staat hij niet. Ik besef me dat het ding niet altijd te koop is en ook nog eens alleen via Aldi wordt verkocht, dus in die zin is hij voor de Pricewatch niet relevant. aangezien hij wel 4 tot 5x per jaar wordt verkocht en veel mensen dan weer met de vraag komen of het wat is, lijkt het me toch relevant dat er een review van komt.

Hoe kan hij alsnog worden toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/ , die link staat onderaan (naast de stats) op http://tweakers.net/pricewatch/

[ Voor 48% gewijzigd door Raven op 13-07-2014 10:15 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HvB83
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-01 05:24
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:30
Wat nu als een merk nog niet bekend is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dan laat je dat veld open en vermeld je de merknaam in de artikelnaam. Of je plaatst een opmerking erbij. Dan maken wij de bijbehorende merknaam aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• commentator
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:30
Oké, dank je. Ik heb het ingezonden.
Pagina: 1