Kan Windows niet opstarten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Populous
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-09 12:22
Hallo tweekers,

Ik heb sinds een paar dagen een raar probleem. Wanneer ik de computer aanzet stopt ie bij het windows 7 opstart scherm ( ik ziet dus het woord windows staan maar dat is het )

Ik kan hem dan alleen maar uitzetten en daarna systeem herstel naar een eerder punt. Naja dat werkt dan prima maar als ik hem daarna weer uitzet en aanzet doet ie het weer.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LnC
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-08 11:16

LnC

The offending line...

Probeer de pc eens op te starten in veilige modus. Druk op F8 (meerdere malen) voordat Windows wil opstarten. Start veilige modus op en kijk b.v. via msconfig of alles goed staat bij opstarten.
Daarnaast draai een scan in cmd met admin rechten met het commando sfc /scannow

Mocht dit geen oplossing zijn voor jou, dan kan je eens gaan kijken naar je hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:54

TheVMaster

Moderator WOS
Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)