wel een foto zegt een hoop.

nu het verhaal,
als ik me pc opstart is de tempratuur rond de 50.
nadat ik een game gestart heb in dit geval guild wars 2 runt ie zoals op het plaatje.
na afsluiten ervan zakt hij niet terug naar 50 maar blijft steken op 70 graden.
op het forum van gw2 werd mij verteld dat het falen van FPS ingame (zeg maar FPS van 1-10) komt door de hoge tempratatuur
dit is mijn huidige pc:
ik heb de stof uitgeblazen met een compressor maar dit heeft niet geleid tot een beter resultaat.
alle vents draaien na een inspectie met het oog.
raar want toen de pc net in elkaar zat deed hij gemakkelijk 60 fps.
eigenlijk sinds de laatste 2 maanden wordt het minderen en minder.
nu heb ik dus de standaard koeler erop maar ik denk dat dit niet genoeg is en wil dus maar een andere aanschaffen. echter ik heb geen idee welke past, welke niet te luid is maar wel goed koelt, en welke een beetje te betalen is.
denken jullie echter dat het probleem anders opgelost moet worden hoor ik het graag.
zelf ben ik niet al te handig met de computer daar heb ik vrienden voor die beide nu een maand op vakantie zijn

nu het verhaal,
als ik me pc opstart is de tempratuur rond de 50.
nadat ik een game gestart heb in dit geval guild wars 2 runt ie zoals op het plaatje.
na afsluiten ervan zakt hij niet terug naar 50 maar blijft steken op 70 graden.
op het forum van gw2 werd mij verteld dat het falen van FPS ingame (zeg maar FPS van 1-10) komt door de hoge tempratatuur
dit is mijn huidige pc:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 147,- | € 147,- |
1 | ASRock B75 Pro3-M | € 46,50 | € 46,50 |
1 | Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3 | € 279,50 | € 279,50 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 45,91 | € 45,91 |
1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 75,25 | € 75,25 |
1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 72,- | € 72,- |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 18,- | € 18,- |
1 | XFX 550W Pro | € 52,01 | € 52,01 |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 124,95 | € 124,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 861,12 |
ik heb de stof uitgeblazen met een compressor maar dit heeft niet geleid tot een beter resultaat.
alle vents draaien na een inspectie met het oog.
raar want toen de pc net in elkaar zat deed hij gemakkelijk 60 fps.
eigenlijk sinds de laatste 2 maanden wordt het minderen en minder.
nu heb ik dus de standaard koeler erop maar ik denk dat dit niet genoeg is en wil dus maar een andere aanschaffen. echter ik heb geen idee welke past, welke niet te luid is maar wel goed koelt, en welke een beetje te betalen is.
denken jullie echter dat het probleem anders opgelost moet worden hoor ik het graag.
zelf ben ik niet al te handig met de computer daar heb ik vrienden voor die beide nu een maand op vakantie zijn