Ik zoek een?
[i]Voor mijn desktop thuis die op w8.1 draait ben ik opzoek naar een nieuwe cpu.
Heb namelijk nu een Athlon II X4 640 die gauw op 80% of 100% draait zodra ik een willekeurige applicatie heb openstaan en een youtube filmpje van 1080p draai. Dit hoop ik te verbeteren door een nieuwe cpu te kopen voor mijn desktop.
Momenteel heb ik een solidstate van 256gb, 6gb aan ram en een Sapphire 7750 videokaart. Mijn videokaart en geheugen zijn naar mijn inzien meer dan voldoende voorwat ik mijn pc gebruik. (namelijk heel af en toe gamen maar voornamelijk films kijken op een zo hoog mogelijk kwaliteit)
Mijn huidige systeem is:
Besturingssysteem: Windows 8.1
CPU: pricewatch: AMD Athlon II X4 640 Boxed
Moederbord: http://www.asus.com/Mothe...85TDV_EVO/specifications/
Voeding: 550w
Videokaart: pricewatch: Sapphire Radeon HD 7750 1GB GDDR5
Hardeschijf: pricewatch: Crucial MX100 256GB
Als het mogelijk is hoor ik graag van jullie welke koeler ik daarbij kan halen. Heb nu een standaard midtower.
Ik kijk graag uit naar jullie advies.
mvg
mauzz.
[i]Voor mijn desktop thuis die op w8.1 draait ben ik opzoek naar een nieuwe cpu.
Heb namelijk nu een Athlon II X4 640 die gauw op 80% of 100% draait zodra ik een willekeurige applicatie heb openstaan en een youtube filmpje van 1080p draai. Dit hoop ik te verbeteren door een nieuwe cpu te kopen voor mijn desktop.
Momenteel heb ik een solidstate van 256gb, 6gb aan ram en een Sapphire 7750 videokaart. Mijn videokaart en geheugen zijn naar mijn inzien meer dan voldoende voorwat ik mijn pc gebruik. (namelijk heel af en toe gamen maar voornamelijk films kijken op een zo hoog mogelijk kwaliteit)
Mijn huidige systeem is:
Besturingssysteem: Windows 8.1
CPU: pricewatch: AMD Athlon II X4 640 Boxed
Moederbord: http://www.asus.com/Mothe...85TDV_EVO/specifications/
Voeding: 550w
Videokaart: pricewatch: Sapphire Radeon HD 7750 1GB GDDR5
Hardeschijf: pricewatch: Crucial MX100 256GB
Als het mogelijk is hoor ik graag van jullie welke koeler ik daarbij kan halen. Heb nu een standaard midtower.
Ik kijk graag uit naar jullie advies.
mvg
mauzz.
[ Voor 4% gewijzigd door Mauzzzz op 12-07-2014 21:13 ]