Ik heb een probleem met de installatie van een windows 7 Home OEM op mijn asus N550JK. Ik heb mijn windows 8 installatie inmiddels al goed gesloopt, maar volgens mij zit de UEFI in de weg. Ik krijg continu systeem herstel. Ik ben inmiddels al wel in de "BIOS" geraakt en de bootvolgorde gewijzigd, echter hangt ie zodra er een herstart plaats vindt. Ik zie alleen starting windows en dan doet ie niks meer.
Zeer teleurstellend dit. Ben eigenlijk geneigd om de SSD eruit te trekken en hem extern volledig kaal te maken. Ik wil alleen nog niet gaan schroeven. Hebben jullie een oplossing hoe ik windows 7 er goed op krijg?
Misschien wat tips? Ik krijg het ook niet voor elkaar om UEFI op legacy te zetten (kan de optie in ieder geval niet vinden).
Zeer teleurstellend dit. Ben eigenlijk geneigd om de SSD eruit te trekken en hem extern volledig kaal te maken. Ik wil alleen nog niet gaan schroeven. Hebben jullie een oplossing hoe ik windows 7 er goed op krijg?
Misschien wat tips? Ik krijg het ook niet voor elkaar om UEFI op legacy te zetten (kan de optie in ieder geval niet vinden).
Vette shit!