Monitor ziet computer niet meer na uninstall driver?

Pagina: 1
Acties:

• Obstruct
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-01 18:32
Hi,

Ik heb onlangs een computer gekocht en momenteel ziet de monitor de conputer niet meer omdat ik de drivers van de videokaaet geuninstalled heb(denk ik). Ik weet niet hoe ik dit kan oplossen. De computer is dus wel opgestart maar de monitor ziet hem niet meer.

• Plato112
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17-01 13:21

Plato112

Da is toch nie normaal!

Kun je iets meer informatie geven over wat je gedaan hebt? En vooral ook wat je al geprobeerd hebt? :)

Zo wordt het erg moeilijk om er iets zinnigs over te zeggen.

Speed limits are like herpes.

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01-2025
Sluit je kabel vanaf je monitor naar je PC - moederbord slot aan, in plaats van deze in je videokaart te steken. Als het goed is heb je dan wel weer beeld en kun je de drivers van je videokaart opnieuw installeren.

• Obstruct
Ik probeerde een spel payday 2 te spelen via steam echter werkte deze traag dus dacht ik dqt het spel gespeeld werd op de onboard videokaart en besloot ik alle aanwezige AMD drivers te uninstallen maar toen zag ik ook iets met HDMI staan en vervolgens moest ik de computer opnieuw opstarten waarna de monitor de videokaart 6950 niet meer herkende.

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-02 20:55

D4NG3R

kiwi

:)

Booten in veilige modus (met netwerkmogelijkheden) en dan de videodrivers herinstalleren? Een minuutje Googlen had je dit zelfde antwoord gegeven trouwens 8)7 .
SN4K3 schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:31:
Sluit je kabel vanaf je monitor naar je PC - moederbord slot aan, in plaats van deze in je videokaart te steken. Als het goed is heb je dan wel weer beeld en kun je de drivers van je videokaart opnieuw installeren.
De BIOS schiet niet spontaan van PCI-E naar Internal bij het verwijderen van een Windows driver.

[ Voor 57% gewijzigd door D4NG3R op 12-07-2014 18:33 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• SN4K3
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-01-2025
* Hij heeft enkel de AMD drivers verwijderd. Bij mijn PC krijg ik dan overigens nog steeds gewoon beeld, maar doet de videokaart verder niets (toevallig eergisteren ook CCC verwijderd en geupdate naar de nieuwste versie). In de loop der jaren een paar keer geen beeld gehad en bij de DVI kabel in het moederbord wel. Het is de kleine moeite om het te proberen wel waard dacht ik.

[ Voor 80% gewijzigd door SN4K3 op 12-07-2014 18:41 ]

• Obstruct
Dank, ik gem hem direct met het moederbord verbonden en toen opnieuw drivers geinstalleerd. Hij werkt nu perfec!
Pagina: 1