Server componenten

Pagina: 1
Acties:

• gertvh
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-03-2021
Hi,

Ik ben op zoek naar een zuinige server die voornamelijk dienst zou doen als plex media server (via gemounte NAS)

Hiervoor heb ik volgende op't oog:Verder heb ik nog volgende componenten liggen die ik erbij zou willen steken:Mijn vragen:
  1. Zijn de componenten die ik nog heb liggen compatibel, vooral het RAM dan?
  2. Is dit machientje dan krachtig genoeg om te transcoden in Plex voor bvb streaming op ipad/chromecast?
Alvast bedankt!!

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Ten eerste...
1 topic is genoeg... Je hebt al een draadje lopen in CSL...

Ten 2de... Je stelt helpdeskvragen die te vinden zijn door je ogen even open te doen...

Ram? -> Comptabiliteit lijst van moederbord fabrikant...
Krachtig genoeg? -> Plex site, system requirements...

Ik duw je nu in de richting om het zelf te zoeken. Zelf dus beetje verdieping doen en bij problemen of echte specifieke en gerichte vragen mag je een topic openen...

[ Voor 6% gewijzigd door Swordlord op 12-07-2014 17:45 ]

• gertvh
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-03-2021
1. Ik besefte dat ik in het verkeerde forum zat, vandaar de dubbele post.

2. Had beiden reeds gecheckt, 't Is vooral op gebied van RAM dat ik niet echt mee ben met de verschillende types en waarom ik de vraag ivm compatibiliteit stel. Dubbelchecken kan nooit kwaad alvorens een aankoop te doen.

De vraag of het ram compatibel is met de barebone, lijkt mij trouwens best wel een gerichte en specifieke vraag.

• Maxustiti
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-03-2025
gertvh schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 18:02:
1. Ik besefte dat ik in het verkeerde forum zat, vandaar de dubbele post.

2. Had beiden reeds gecheckt, 't Is vooral op gebied van RAM dat ik niet echt mee ben met de verschillende types en waarom ik de vraag ivm compatibiliteit stel. Dubbelchecken kan nooit kwaad alvorens een aankoop te doen.

De vraag of het ram compatibel is met de barebone, lijkt mij trouwens best wel een gerichte en specifieke vraag.
1. Kan je een mod vragen om je topic te verplaatsen, en anders doen ze het zelf wel als ze zien dat het verkeerd staat.

2. Wat zegt de compabiliteit lijst dan?