Swordsman online

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soclever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-03-2024
Swordsman online
Swordsman online is een free to play MMO.
Het is een Martial arts MMO die lijkt een beetje op Age of Wushu. De openbeta is op 3 juli gelaunched dus het is nog een nieuw spel.

http://www.arcgames.com/en/games/swordsman

Ik vind het zelf wel een vet spel.

[ Voor 10% gewijzigd door Soclever op 12-07-2014 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:58

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Volgde deze game al een tijdje, samen met B&S en Magic Sword online, had al iets gehoord dat hij in beta was gegaan :) Al is het van PWE (die vaak dezelfde engine gebruikt voor elk van hun games), toch de beta eens proberen :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44492

En wat vinden we ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 30-01-2018
Dat wil ik ook best wel weten. Ik ben er over aan't denken om de game ook eens te proberen.
Ik heb nooit Age of Wushu gespeeld, maar het doet mij ook een beetje denken aan de RPG Jade Empire (van Bioware). :)

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Lvl20 inmiddels aangetikt, heb redelijk beeld kunnen krijgen.

Per saldo, het is Age of Wulin/Wushu, maar dan de PVE variant. Ze hebben het allemaal tikje meer 'action style' gemaakt, maar toch niet helemaal voor het goed deel.

De Schools (incl wapens) zijn bijna gelijk aan AoW, iets meer focus op het trinity systeem en wat betere animaties, zitten ze in de basis redelijk gelijk aan elkaar.

Bij Wulin/Wushu heb je enkel cast abilities, maar wel een 'active block' ability, waar je dus erg 'pokemon' style tegen mensen vecht. Nu heb je een snelle en een harde (aoe) cast op je default attacks, abilities op een cooldown. Jump en dash is precies gelijk, beide kunnen geen attacks doen in de lucht, hele ragdoll 'physics' is enkel wanneer ze dood gaan, verder heb je in combat 0,0 te doen met 'physics'.

Maar hele trailer gebeuren van dat vette water rennen, huisjes jumpen, dat is puur 'ingame cinematics'. Verhaal neemt je leuk mee, zitten wel grappig cinematics tussen, maar alles wat je daarvoor doet is op een plaats gaan staan of R inhouden op een 'punt'.

Ik kwam ook een 'boss' tegen (moet je gewoon minuut of wat tegen vechten tot er weer cinematics komen), daar kwam de irritatie pas echt kijken. Elke ability die hij deed vloog je weer de lucht in, was je gestunned etc.

Ze hebben het allemaal iets mooier aangekleed (ok, paardrijden is erg matig, maar ik ken maar weinig games die mounts écht goed neerzetten), ik zou wel deze game verkiezen boven AoW, mocht ik beide nog niet hebben gedaan.

Verschil dat ik in AoW al lange tijd in de 'school' zit, dat ik veel mensen ken en de school-battles dan best leuk zijn om te spelen (ondanks dat het pvp is, is het best grappig).

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2014 10:24 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soclever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-03-2024
Je kan wel op huizen springen en over het water rennen maar dat kan je pas als je daar quests voor doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
Cool, thanks for the review, SinergyX!
Van't weekend zelf ook eens testen nu ik mij hdd een beetje opgeruimt heb.=P
Nog een vraagje; is dit "open beta" a la Neverwinter Online? (AKA license om zoveel bugs te hebben als ze maar willen, maar de game is live in alle andere opzichten? Geen character wipes dus?)

[ Voor 48% gewijzigd door KnightX op 17-07-2014 08:57 ]

Mijn Star Wars The Old Republic referral link voor degene die de game eens willen proberen. (terugkerende spelers krijgen een bundeltje account unlocks) Ook BDO guest passes verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Game is niet echt buggy, had wel kleine puntjes, maar was misschien eerder wat lag.

Dit is zo'n soort van open beta was eigenlijk gewoon een 'we gaan live maar lees de kleine lettertjes'.
Soclever schreef op woensdag 16 juli 2014 @ 18:32:
Je kan wel op huizen springen en over het water rennen maar dat kan je pas als je daar quests voor doet.
Ik ben nog niet verder gegaan met de game, maar is dit specifiek level? Kan er niet bijzonder veel over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Ziet er grappig uit, wellicht maar eens proberen dit weekend!

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnightX
SinergyX schreef op donderdag 17 juli 2014 @ 09:55:

Dit is zo'n soort van open beta was eigenlijk gewoon een 'we gaan live maar lees de kleine lettertjes'.
Dat dacht ik al. Thanks!

Pagina: 1