Lvl20 inmiddels aangetikt, heb redelijk beeld kunnen krijgen.
Per saldo, het is Age of Wulin/Wushu, maar dan de PVE variant. Ze hebben het allemaal tikje meer 'action style' gemaakt, maar toch niet helemaal voor het goed deel.
De Schools (incl wapens) zijn bijna gelijk aan AoW, iets meer focus op het trinity systeem en wat betere animaties, zitten ze in de basis redelijk gelijk aan elkaar.
Bij Wulin/Wushu heb je enkel cast abilities, maar wel een 'active block' ability, waar je dus erg 'pokemon' style tegen mensen vecht. Nu heb je een snelle en een harde (aoe) cast op je default attacks, abilities op een cooldown. Jump en dash is precies gelijk, beide kunnen geen attacks doen in de lucht, hele ragdoll 'physics' is enkel wanneer ze dood gaan, verder heb je in combat 0,0 te doen met 'physics'.
Maar hele trailer gebeuren van dat vette water rennen, huisjes jumpen, dat is puur 'ingame cinematics'. Verhaal neemt je leuk mee, zitten wel grappig cinematics tussen, maar alles wat je daarvoor doet is op een plaats gaan staan of R inhouden op een 'punt'.
Ik kwam ook een 'boss' tegen (moet je gewoon minuut of wat tegen vechten tot er weer cinematics komen), daar kwam de irritatie pas echt kijken. Elke ability die hij deed vloog je weer de lucht in, was je gestunned etc.
Ze hebben het allemaal iets mooier aangekleed (ok, paardrijden is erg matig, maar ik ken maar weinig games die mounts écht goed neerzetten), ik zou wel deze game verkiezen boven AoW, mocht ik beide nog niet hebben gedaan.
Verschil dat ik in AoW al lange tijd in de 'school' zit, dat ik veel mensen ken en de school-battles dan best leuk zijn om te spelen (ondanks dat het pvp is, is het best grappig).
[
Voor 13% gewijzigd door
SinergyX op 14-07-2014 10:24
]