Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe gaming/school laptop

Pagina: 1
Acties:

• Maarten1337
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-07 14:52
Hallo iedereen,
Na meer dan 5 jaar is het eindelijk zo ver, mijn huidige laptop zal het niet lang meer uithouden en is het dus tijd voor een nieuwe. Hierbij had ik graag wat raad bijgekregen.

Wat ga je met je laptop doen?
- Programmeren met Visual studio 2013
- Films en series bekijken
- Games spelen zoals GTA5, assassins creed unity, far cry 4, destiny, the division,... ( Dit moet niet op de hoogste graphics zijn, ik ben al tevreden met low-medium settings maar wel op 30/60 fps)
- Af en toe eens photoshop maar de laptop moet hier niet optimaal voor zijn
- Windows 8(.1) is verplicht voor school

Wat is je budget?
Ik had gedacht rond de €600 maar veronderstel dat dit wat duurder zal worden en wil tot maximum €1000 gaan maar dan zal ik het nog een tijdje moeten uitstellen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik ga bijna dagelijks mijn laptop moeten meenemen. Maar ik ben gewoon van een zware laptop te dragen en heb daar geen problemen mee. De batterij zou minstens 2 uur moeten meegaan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- 17 inch
- AZERTY
- HDMI slot
- Minstens 2 USB-poorten
- Verlicht toetsenbord (optioneel)

Eigen voorstel
http://www.laptopshop.be/...-747a8g1tmakk-azerty.html : dit is de enige laptop die ik voorlopig heb gevonden maar ik denk dat dit meer is dan dat ik nodig heb en zou het dus graag goedkoper zien.

Graag zal ik het optimale er uit halen voor een zo laag mogelijk budget. Ik ben benieuwd naar het advies.
Toelichtingen zijn welkom en eventuele vragen zal ik snel proberen te beantwoorden.

Mvg

• Dennis de Vries
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03:07

Dennis de Vries

Redacteur
Voor €600,- haal je geen laptop die GTA 5 en Assassin's Creed kan draaien. Dan zou je naar tweedehands modellen moeten kijken.

Voor €1000,- wel, maar zoals je zelf al aangeeft gaat dat nog wel even duren omdat je dan moet doorsparen. Ik denk eigenlijk dus dat je dit topic simpelweg te vroeg hebt gemaakt.

Die Acer Aspire V3 die je zelf hebt gevonden is trouwens helemaal niet verkeerd, en ik gok ook niet dat het 'meer is dan je nodig hebt'. De videokaart die daar in zit is een leuk ding, maar overschat hem niet.