Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Alleen nieuwe televisies zijn geschikt voor deze dienst.
Ik heb die 1.3, dat is het probleem nietDimens schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 14:50:
Gaat niet werken. De televisie is hier inderdaad niet geschikt voor. Tevens, mocht de televisie wel geschikt zijn, dien je alsnog een CI+ module versie 1.3 te hebben.
Alleen nieuwe televisies zijn geschikt voor deze dienst.
Waarschijnlijk bedoel je met "de rode knop" de ronde knop opnameknop? Of bedoel je hiermee de rode knop naast de groene, gele en blauwe? In het geval van dat laatste ben ik wel heel benieuwd wat jij dan exact hebt ingesteld en waar.Obiter dictum schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 15:30:
[...]
Ik heb die 1.3, dat is het probleem niet. Ik snap dat het een oude televisie is, maar het zit me wel dwars dat het lijkt alsof het zou moeten werken omdat de tv beschikt over de "rode knop" en in het menu van de televisie de mogelijkheid zit om interactieve tv aan die knop te koppelen. Hoezo lijkt alles aan de tv het te ondersteunen terwijl hij geen ondersteuning heeft?

Die in het midden dus. In het tv menu zit vervolgens de instelling om die knop toe te wijzen aan interactieve televisie, maar dat eenmaal gedaan gebeurt er gewoon niets als je de knop indrukt.
Ruisende versterker: schakel je subwoofer in.
Die knop, en een aantal anderen, zijn enkel bedoeld voor gebruik van HDMI-CEC. Die werken dus niet op je eigen televisie, waar ook geen interactieve televisie op zit, maar op toestellen die verbonden zijn met HDMI en CEC ondersteuningen hebben.Obiter dictum schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 16:47:
Ik bedoel de ronde rode opnameknop.
[afbeelding]
Die in het midden dus. In het tv menu zit vervolgens de instelling om die knop toe te wijzen aan interactieve televisie, maar dat eenmaal gedaan gebeurt er gewoon niets als je de knop indrukt.
Ah, duidelijkDimens schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 17:58:
Die knop, en een aantal anderen, zijn enkel bedoeld voor gebruik van HDMI-CEC. Die werken dus niet op je eigen televisie, waar ook geen interactieve televisie op zit, maar op toestellen die verbonden zijn met HDMI en CEC ondersteuningen hebben.