Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een
Ik wil graag een game pc samen stellen maar ik ben niet van plan om mij te gaan wagen aan het overklokken
Budget
Ik wil ongeveer 800 euro uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag dat alles er een beetje mooi bij elkaar uit ziet dus ik zat zelf te denken aan een H97 gaming 3 moederbord met een msi gaming videokaart erbij (GTX770 of r9-280
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het systeem voor algemene zaken als mail, office en muziek/films alsmede als game systeem gebruiken, games als battlefield 4, rts spellen en in de toekomst misschien the witcher 3 mocht deel 1 en 2 mij bevallen, overklokken interesseert mij niet vandaar ook de keuze voor een h97 en een non k processor ook wil ik gebruik maken van een enkele videokaart Wellicht dat ik ivm wellicht een tegenvaller in het budget er voor ga kiezen om de aanschaf van een videokaart uit te stellen en straks een 800 series videokaart ga aanschaffen. (opvolger gtx770 in ongeveer dezelfde prijsklasse). mijn voorkeur gaat uit naar een nvidea kaart omdat ik vernomen heb dat deze stiller, zuiniger en stabieler zijn en ook physix lijkt me best wel tof Als alternatief zag ik op dit moment dat de Club3d R9 290 RoyalAce net iets meer als 300 euro kost wat volgens mij ook een hele goede deal is
graag hoor ik van jullie of mijn lijst met componenten een goede keus is.
Zelf beschik al over een WD BLACK 1tb, Gelid Solutions Tranquilo Rev.2 cooler en een samsung 830 SSD 256 GB
bij voorbaat dank
Ik zoek een
Ik wil graag een game pc samen stellen maar ik ben niet van plan om mij te gaan wagen aan het overklokken
Budget
Ik wil ongeveer 800 euro uitgeven
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag dat alles er een beetje mooi bij elkaar uit ziet dus ik zat zelf te denken aan een H97 gaming 3 moederbord met een msi gaming videokaart erbij (GTX770 of r9-280
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik wil het systeem voor algemene zaken als mail, office en muziek/films alsmede als game systeem gebruiken, games als battlefield 4, rts spellen en in de toekomst misschien the witcher 3 mocht deel 1 en 2 mij bevallen, overklokken interesseert mij niet vandaar ook de keuze voor een h97 en een non k processor ook wil ik gebruik maken van een enkele videokaart Wellicht dat ik ivm wellicht een tegenvaller in het budget er voor ga kiezen om de aanschaf van een videokaart uit te stellen en straks een 800 series videokaart ga aanschaffen. (opvolger gtx770 in ongeveer dezelfde prijsklasse). mijn voorkeur gaat uit naar een nvidea kaart omdat ik vernomen heb dat deze stiller, zuiniger en stabieler zijn en ook physix lijkt me best wel tof Als alternatief zag ik op dit moment dat de Club3d R9 290 RoyalAce net iets meer als 300 euro kost wat volgens mij ook een hele goede deal is
graag hoor ik van jullie of mijn lijst met componenten een goede keus is.
Zelf beschik al over een WD BLACK 1tb, Gelid Solutions Tranquilo Rev.2 cooler en een samsung 830 SSD 256 GB
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 770 Gaming | € 272,85 | € 272,85 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 88,95 | € 88,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 72,- | € 72,- |
| 1 | Seasonic G-Serie 650Watt | € 92,85 | € 92,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 802,50 | |
bij voorbaat dank
[ Voor 2% gewijzigd door Tweakriez op 12-07-2014 12:19 . Reden: spelfouten, toevoeging componenten in bezit ]