Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-11 14:14

Praetextatus

the dutch_paki

Topicstarter
Ik wil voor mijn vrouw een android toestel kopen. Enkel willen we beide graag dat foto's direct in de cloud worden opgeslagen en niet lokaal. Ik heb enorm veel gezocht maar hierover niets gevonden, in hoeverre dit mogelijk is. De LG G2 bijvoorbeeld heeft geen uitbreidbaar geheugen en is de enorm beperkt hierdoor.

Heeft iemand ideeën of ervaringen hierover?

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Exor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:44
Met foldersync kan je geautomatiseerd bestanden uploaden van jouw mobiel naar een clouddienst (dus niet direct). Zit zelf ook foto's wekelijks automatisch up te loaden, echter video's zijn iets te groot... Die worden handmatig elke 3 maanden op de laptop gezet. Je kan wel instellen dat foldersync de bestanden op jouw mobiel verwijdert nadat die zijn geupload naar de cloud.

[ Voor 24% gewijzigd door Exor op 12-07-2014 10:31 ]

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 20-11 18:29

thorgal21

Forum Noob

Je kan met dropbox instellen dat ie alle foto's die je maakt direct synct, en dat je ze handmatig daarna verwijdert van je telefoon?

[ Voor 6% gewijzigd door thorgal21 op 12-07-2014 10:37 ]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:10
Direct in de cloud opslaan is natuurlijk niet handig, al in de eerste plaats omdat je ze weer moet downloaden als je ze weer wilt bekijken, betekent dat geld wat je bespaart door een zogenaamd goedkope telefoon te kopen je weer moet investeren in een duurder data-abo.

Dat gezegd hebbende volgens mij hebben alle platformen mogelijkheid om foto's direct na nemen te syncen met de cloud. Op WP8 is het een kwestie van één vinkje. En dan inderdaad handmatig verwijderen.

Of gewoon een telefoon kopen met wat meer opslag.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• martin_v_z
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02:35
Google Plus vraagt steeds aan mij of hij mijn foto's automatisch moet opslaan. Misschien kan je daar eens naar kijken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
https://www.google.nl/web...s+direct+opslaan+in+cloud

Even intypen in Google en je vindt een hoop resultaten. Ik snap dus ook niet waarom je zegt enorm veel gezocht te hebben en dat je niets kon vinden. De meeste grote cloudopslagdiensten ondersteunen dit gewoon. Dit is dus gewoon een zoekvraagje, en daarom gaat dit topic op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.