Toon posts:

Advies gevraagd

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views

Verwijderd

Topicstarter
Graag zou ik jullie advies willen krijg over wat ik moet kopen als ik games als Watch dogs wil spelen kwa processor en een moederbord wat het beste erbij is + geheugen. Ik zat zelf aan de prijs ronde de 350-400 euro te denken.

bvd

Verwijderd

Hoi Tybtyb,

Welkom op GoT!

Echter, je topic voldoet om meerdere redenen niet aan de voorwaarden die wij stellen.

Zo dien je voldoende eigen inzet te tonen in je startpost. Je moet aantonen dat je zelf voldoende onderzoek hebt verricht - wij noemen dat 'huiswerk'. Zodra je je huiswerk gedaan hebt en nog steeds vragen hebt, kun je een topic openen. Maar dan moet je startpost ook van voldoende kwaliteit zijn en voldoende informatie bevatten. Daarnaast moet je topictitel een duidelijke omschrijving zijn en niet iets algemeens als 'advies gevraagd' of 'hulp nodig'. Tot slot dien je je topic in het juiste forum te plaatsen. Zie ook de sticky in dit forum: Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!).

Helaas moet ik je topic om bovengenomende redenen sluiten. Probeer eerst zelf antwoord te zoeken op je vragen en mocht je na gedegen onderzoek nog steeds specifieke vragen hebben, open dan een topic in het juiste forum met de juiste startpost en de juiste topictitel.

Vriendelijke groet,
CiPHER

Dit topic is gesloten.