Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga het systeem gebruiken voor wat lchte gaming (Hearthstone, Starcraft 2), simpele videobewerking en wat webdesignen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is om en nabij de 650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals beeldscherm etc is al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem is nu nog een redelijk budget systeem maar moet wel klaar zijn voor de toekomst. Vandaar bijvoorbeel mijn keuze voor de MSI H97 Gaming 3 i.p.v. de populaire Gigabyte G1.Sniper B5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vanuit het verleden een voorkeur voor MSI, daar is geen gegronde reden voor en ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen.
Ga je overklokken?
Wellicht in de toekomst maar initieel niet.
Hier is hij dan:
Ik twijfel nog over het moederbord. Is dit de juiste keuze om toekomstgericht te zijn?
Is deze videokaart afdoende om Starcraft 2 op een degelijk framerate te kunnen spelen?
Ik ga het systeem gebruiken voor wat lchte gaming (Hearthstone, Starcraft 2), simpele videobewerking en wat webdesignen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Budget is om en nabij de 650 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur zoals beeldscherm etc is al aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het systeem is nu nog een redelijk budget systeem maar moet wel klaar zijn voor de toekomst. Vandaar bijvoorbeel mijn keuze voor de MSI H97 Gaming 3 i.p.v. de populaire Gigabyte G1.Sniper B5
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb vanuit het verleden een voorkeur voor MSI, daar is geen gegronde reden voor en ik sta open voor alle merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen.
Ga je overklokken?
Wellicht in de toekomst maar initieel niet.
Hier is hij dan:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 152,90 | € 152,90 |
| 1 | MSI H97 GAMING 3 | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 750 2GB | € 112,30 | € 112,30 |
| 1 | Corsair Carbide 500R Black | € 96,50 | € 96,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,55 | € 59,55 |
| 1 | be quiet! System Power 7 350W | € 34,85 | € 34,85 |
| 1 | Crucial MX100 128GB | € 59,69 | € 59,69 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 611,74 | |
Ik twijfel nog over het moederbord. Is dit de juiste keuze om toekomstgericht te zijn?
Is deze videokaart afdoende om Starcraft 2 op een degelijk framerate te kunnen spelen?