Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Dit is een kloon-account. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Graag zou ik later een functie bij de politie uit willen voeren. Echter begrijp ik dat veel politiefuncties een bepaald fysiek vereisen, wat opzich ook logisch is.

Door een slepende blessure kan ik vele sporten niet uitvoeren. Ik kan prima fietsen, uren lopen en dergelijke maar vechtsport en dergelijke gaat niet.

Graag hoor ik van jullie welke functies bij de politie geen fysieke gesteldheid vereisen, een voorbeeld die ik zelf kan noemen is forensisch analist.

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

parkeer bonnen schrijven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Flitsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog een toevoeging: een beetje op niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Is dat High Tech Crime gebeuren niet wat? Misschien is het handig als je vermeld waar je competenties liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is inderdaad wel handig.

Sterke punten:

Communicatie (zowel communicatietechnisch als talen)
Discipline, leergierigheid
Behoefte om met mensen te werken

Verder gaan vakken als scheikunde mij goed af. Het zou gaan om een hbo of wo-opleiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je al gekeken op kombijdepolitie.nl?

Hier is namelijk een overzichtje te vinden van de soorten beroepsrichtingen binnen de politie: https://www.kombijdepolit...enWerk/Pages/Default.aspx

Voor agentenfuncties dient je fysieke gesteldheid in orde te zijn in ieder geval.
Aangezien je met deze functies vechtsport beoefent en praktijksituaties nabootst in een zogenoemde praktijkstraat vallen zulke functies af ben ik bang.

Functies die geen fysieke gesteldheid vereisen lijken me zoiets als High Tech Crime, ICT, meldkamer etc.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 03:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De voorwaarden zijn duidelijk over clone-accounts. Het is leuk dat je van mening bent dat je er een goede reden voor hebt, maar die keuze ligt niet bij jou. Als je bepaalde dingen aan wil kaarten op een andere manier dan via je eigen account, dan is de juiste weg de mods van het betreffende subforum te benaderen. Als er voldoende grond is, kunnen die eventueel het topic voor je starten, of een andere oplossing geven.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.