Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb mijn samsung galaxy s2 plus laten vallen, en het scherm geeft alleen nog maar rare kleuren als ik hem aanzet. Nu is mijn vraag of het scherm kapot is, of iets anders. want ik zie verder geen barsten in het scherm. Ik kan het scherm zelf namelijk wel vervangen, maar dan moet ik wel weten of het aan het scherm ligt. ik krijg wel gewoon nog meldingen, als ik een mailtje krijg bijvoorbeeld, dan gaat die trillen. maar ik weer dus niet of het aan het scherm lig of aan bijvoorbeeld de videokaart.

zo ziet het eruit

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/30mbei9.jpg

alvast bedankt!

bart

Verwijderd

Topicstarter
iemand een idee?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2014 13:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
wordt hier ook wel eens gereageerd?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op zaterdag 12 juli 2014 @ 13:30:
wordt hier ook wel eens gereageerd?
Zeg, het is hier geen helpdesk. Kicken binnen 24 uur wordt dan ook niet op prijs gesteld, net als je vraag crossposten in andere topics. Die reactie heb ik dan ook verwijderd. Graag even geduld.

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Post ontopic of post niet.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 12-07-2014 13:33 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:16

Umbrah

The Incredible MapMan

Je post compleet geen informatie, wat heb je zelf al geprobeerd, is hij verzekerd? Wat zegt een reparateur? Tweakers is geen helpdesk, maar een discussieforum voor tweakers. In andere woorden: je wordt verwacht op dat niveau te werken en te posten. En een vraag stellen is niet verkeerd, maar vertel dan wel wat je zelf al gedaan hebt, en waar je op gezocht hebt. Wat zegt ADB bijvoorbeeld? Een plaatje van 160*120px is eigenlijk net zo nutteloos als de rest.

Vervolgens je topic binnen 24u kicken is al helemaal een doodsteek. Maar goed, lees mijn stukkie hierboven, geef wat meer info, en misschien dat mensen dan denken: "Hey, leuke puzzel! Hier wil ik over meepraten!".

Op het moment weten wij gewoon niks, en zou ik zeggen, leg hem es in een bak rijst voor een dag of in de oven/diepvries. Werkt alstie nat wordt, of als er solderingen smelten, wie weet ook als hij gevallen is. En anders: laat nog eens vallen. Misschien gaat hij weer goed dan.
Pagina: 1