Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• goedt
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03-11 13:54
hallo,
ik heb nu een samsung galaxy s6312 duos, maar die vind ik te sloom, heeft geen front-camera en klein beeld( ongeveer 4 inch). dus vandaar dat ik op zoek ben naar een nieuwe. wat moet hij kunnen?
- 4.8 inch of groter
- minimaal 2 Ghz
- 6 mp achter
- besturingssysteem: 1 android 2 windows 100 apple (van (1) graag naar (100) niet graag)
- en natuurlijk hoe goedkoper, des te beter ;)
mijn budget gaat tot 400 euro. er is tegenwoordig zo veel keus, dus vandaar dat ik het jullie vraag.

• ChaosZ0ne
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13-11 09:04
Wat heb je zelf al gevonden?

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Knal je eisen in de pricewatch en er komt wel een toestel uit toch?

Hoi!

• goedt
sony xperia z1, huawei ascend p7 en 6, samsung galaxy s4
dat is eigenlijk allemaal het nieuwste van het nieuwste, en ook behoorlijk hoog geprijsd. dus deze vind ik eigenlijk ook wat aan de dure kant.
en ik heb nog niet heel erg verder gezocht

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mijn keuze: Nexus 5 of LG G2. Deze laatste heb ik voor 320 euro kunnen oppikken.

Ik heb niets met de amoled schermen van Samsung. HTC heeft mij zo vaak teleurgesteld, dat ik deze nooit meer zou aanschaffen.

Sony zou ook een keuze kunnen zijn.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:28
Mobile Aankoopadviesforum ;)

Qua eisen ben je wel erg algemeen. En wat heb je zelf zoal gevonden?

• goedt
EWK schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 21:04:
Knal je eisen in de pricewatch en er komt wel een toestel uit toch?
ja had ik zelf moeten bedenken |:( iig bedankt

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
koop een chinaphone :)

• cedrix5
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:09
Als je kan wachten zou ik voor een oneplus one gaan, indien niet nexus 5 of oppo find 7. De nexus 5 heeft kale android en snelste updates terwijl de find 7 iets betere hardware heeft en wat groter is (hij is echt wel heel groot, dus kan ook een nadeel zijn, is een beetje persoonlijk)

• Verwijderd1
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online
jaren dat neef. dat dat brieven bezorger de die weet meegegeven. der jaren geloof Het de naar brieven die gehad, Onbegrijpelijk

Waar Ik gegaan is. ophebben bladzijden een of ken brieven onvriendelijke nu gehad, nog met hoofdstad. nu ik vele nog vele duidelijk gehad, hebben

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd1 op 29-09-2021 19:07 ]

• green944
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-10 15:39
Ik zit zelf aan een LG G2 te denken als vervanger van een Nexus S. De specificaties zijn wat beter als van een Nexus 5. Een Sony Z1 is ook een optie maar ik hou niet zo van die rechte hoeken.
Maar het hangt natuurlijk van je wensen af. Die van mij zijn

maximaal 5 inch scherm maar wel full HD resolutie. Liefst iets kleiner dus Nexus 5 is hier mijn favoriet
goede camera. Nexus 5 minder als de G2 of Z1 maar nog altijd beter als van mijn oude Nexus S
gps die het ook doet in de auto. Nexus 5 heeft wat minder goede reviews hierover.

Of een keuze uit de chineze merken als Oppo enz.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
→ MAA
Pagina: 1