Schakelaars

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-09 13:19
Omdat mijn vraag in de verte met overclocken te maken heeft post ik het hier maar.

Ik ben al een tijdje op zoek naar van die schakelaartjes die ook op een piekstroom beveiligde stekkerdoos zitten, jeweetwel, die rode schakelaartjes waar een lampje in zit die aangaat zodra je de schakelaar op "on" zet.

Nu kan ik die dus niet vinden (lijkt me logisch anders post ik het hier niet :)), weet iemand waar ik die kan kopen??

Gewoon de losse schakelaartjes, dus niet de complete stekkerdoos.

Alvast Thnx

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
deze schakelaartjes werken alleen op 12 of 220 volt (het lampje heeft namelijk zelf ook stroom nodig. als je ze op een ander voltage aansluit schakelen ze wel, maar gaat het lampje niet aan (of kapot)

in elke fatsoenlijke elektronica zaak (bijv. display in veel steden) kun je ze krijgen. zeg wel of je 12 of 220 volt wil :)

• Goingin
Ik wil ze dan wel op 220 V hebben
Ze moeten namelijk in een frontje van een 5,25" bay worden gemaakt zodat mijn 220V Sunon Fans (120*120, 2 stuks :)) apart aan- en uitgezet kunnen worden.

Maar nou wou ik wat preciezere zaken hebben, want ik kan ze niet krijgen bij de electronica bij ons in de buurt.

• downtime
  • Niet online

downtime

Everybody lies

kijk eens bij conrad.

• aatos
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-08 07:38
ja ik zie je woont in emmeloort, geen idee waar dat is, maar ik neem aan dat je wel een of andere zaak in de buurt kent waar je elektronische onderdelen en andere technische zooi kan kopen. bij welke stad woon je in de buurt?
ze kosten trouwens ergens tussen de 2,50 en 5 piek.

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

4.95 bij Conrad heb ze zelf deze week nog gehaatl. Ze zijn wel 230V dus het lampje brant niet maar dat maakt niet uit.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 13:00

Diamon

The Weird One

ja, ik zie je woont in emmeloort
[zeikmode]
Mmmmmmmmm Ken ik niet, maar Emmeloord wel.
Woon zelf in het gehucht Steenwijk.
[zeikmode]

Blz. 600 / 601 staan ze, dit van de Conrad Catalogus 2000.

Mzzl Diamon

And The Only One

• Goingin
Iig bedankt voor de reply's mensen, maar ik kan degene die ik wil hebben niet vinden.

En jullie hebben het over rond de 5,-
Maar dat zijn drukschakelaars, ik moet 2 van die rode kantelschakelaars hebben die ook op zo'n beveiligde stekkerdoos zitten, hebben ze die ook?

• Goingin
Ik heb het gevonden mensen

Thnx Damion

Closen maaaaaarrrrr

• thrax
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06-2025
Wacht ff met closen, waar haal je die 220v sunons vandaan???

"Ore wa bakemono? Che, ore wa akuma da!"

• Goingin
:)

Die had ik een half jaar terug van iemand gekocht (naam kwijt) op het Hardwareforum (RIP).

Zijn retelekkere fans.
Maar als ik jou was zou ik ipv die 120*120 Sunon fans van die Delta fans kopen van dezelfde afmeting, die kunnen volgens mij nog meer CFM's leveren dan de Sunon's

Eigenlijk zijn 2 van die fans overdreven, dus je mag me mailen, dan kun je er wel 1 van me overkopen.

Je moet er dan wel zelf een stekker aanbrouwen want nu zitten ze allebei op 1 netstroomstekker aangesloten :)
Pagina: 1