The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik zie het al helemaal niet.
omdat ik niet weet hoe "een 2e random hands beamerscherm" er uit ziet. vager kun je niet zijn.
Ik zeg gewoon dan je een slechte boor hebt als je het plafond niet in komt, en dat je je buurman eens lief aan moet kijken.
omdat ik niet weet hoe "een 2e random hands beamerscherm" er uit ziet. vager kun je niet zijn.
Ik zeg gewoon dan je een slechte boor hebt als je het plafond niet in komt, en dat je je buurman eens lief aan moet kijken.
niemand??
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Makkelijkste is idd aan het plafond. Ja, die betonplaten zijn vrij stevig, maar een serieuze boorhamerboor komt er vrij makkelijk doorheen, bron: ik die iets aan mijn plafond wilde bevestigen, gebruikt gereedschap: een of andere oude bosch.
Zo 'n ding kun je of lenen van een buur, of misschien lenen bij een bouwbedrijf, goedkopig van Marktplaats halen, of nieuw kopen.
Zelf zou ik direct zo'n ding gewoon kopen, het komt vast wel vaker voor dat je een gat moet boren in 1 van de muren van je betonnen blokkendoos.
Zo 'n ding kun je of lenen van een buur, of misschien lenen bij een bouwbedrijf, goedkopig van Marktplaats halen, of nieuw kopen.
Zelf zou ik direct zo'n ding gewoon kopen, het komt vast wel vaker voor dat je een gat moet boren in 1 van de muren van je betonnen blokkendoos.
People as things, that’s where it starts.
Moet ik het geheel dan ook ophangen aan keilbouten of volstaan gewone schroeven ook?
rimave schreef op maandag 14 juli 2014 @ 23:13:
Moet ik het geheel dan ook ophangen aan keilbouten of volstaan gewone schroeven ook?
Doe eens een wilde gok.rimave schreef net even daar voor:
weegt ongeveer 9 kilo
Vooral de rechte-trek kracht van goede schroeven in pluggen is behoorlijk.
Goede schroeven in goede pluggen moeten dat wel houden. Goedkope action meuk zie ik nog wel loslaten.
People as things, that’s where it starts.
Hier hangt een elektrisch scherm al 6 jaren aan de 2 budgetboutjes met budgetpluggen die erbij zaten. Dat is echt geen probleem. Keilbouten zijn echt helemaal niet nodig. En je kunt gewoon in het plafond boren met een goede boor (van de aanschaf daarvan ga je ook nooit spijt krijgen), dat gaat prima.
Pagina: 1