• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 13:13
Deze televisie heb ik ruim een maand geleden gekocht, maar ben er inmiddels bijzonder ontevreden over. Wat gebeurt er dagelijks:
- Televisie reageert niet op afstandsbediening
- Televisie loopt vast
- HD-kanalen worden niet weergegeven (nld 1 ipv nld 1HD)
- Televisie reageert zeer traag
- Televisie gaat niet meer aan uit standby

Het merendeel van de problemen valt alleen op te lossen door de stekker eruit te trekken.

Ik ben nu voornemens om maandag contact op te nemen met Foka (daar is de televisie gekocht) om het probleem uit te leggen en ze het maar te laten oplossen. Wanneer ik echter heel eerlijk ben, dan ben ik gewoon zeer ontevreden over de tv en wil ik er gewoon vanaf. Eigenlijk ben ik op dit moment meer tevreden over mijn 7 jaar oude Sony W3000.

Aan jullie nu de vraag wat de beste wijze is om dit aan te vliegen en van de Philips af te komen.

Overigens: Ik ben geen supertweaker en ondanks de slechte recensie wel tevreden over de beeldkwaliteit.

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:01
Dit is wel erg weinig informatie. Dit is gewoon afschuiven. Graag meer informatie. Zoals.
Heb je wel digitale tv.
Externe decoder. Welke..
HDMI aansluitingen.
Is de firmware al ge-update.
Etc
Etc.
Wat heb je verder geprobeerd.

Heb zelf 1 Philips pfl tv. Werkt perfect. Herken de problemen niet.
Heb het nieuwe model ook. Werkt ook perfect.

Verder is de pfl tv wel een oud model. Dat ze die nog verkopen..

Edit: wil je een HD zender zien. Moet je wel een HD uitzending selecteren. (=gebruikersactie)

[ Voor 17% gewijzigd door internet4me op 11-07-2014 20:11 ]

• sjors123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-01 13:13
Sorry, extra info:
- Heb digitale tv (ziggo) incl. hd
- Quantis CI+ 1.3 interactieve module
- Alleen media-player via hdmi
- Firmware geupdate

En het kan best zijn dat ik wat weinig info geef, maar ik ben de Sony gewend waar alles vloeiend verliep. In 7 jaar tijd nooit problemen gehad of de stekker eruit hoeven te trekken. Nu dus bij deze tv ca 1 keer per dag. Voel me dus redelijk gefrustreerd.

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:01
Als je zo graag van de tv af wil, ben je na een maand afhankelijk van de verkoper. Maar dan moet je hun wel de kans geven om het probleem op te lossen. Zou namelijk ook aan de quantis kunnen liggen. Etc etc.

Kortom. Afhankelijk van de verkoper.

Nogmaals. Zelf herken ik de problemen niet.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

lama overheen gelezen

[ Voor 78% gewijzigd door Fish op 11-07-2014 20:32 ]

Iperf