If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Zou wel es willen weten hoegroot het storingsveld is van zo'n monster..
Heftig, zeker!
Lelijk? In mijn mening.. OERLELIJK!!
Verwijderd
If you put a large switch in some cave somewhere, with a sign on it saying 'End-Of-The-World Switch. PLEASE DO NOT TOUCH', the paint wouldn't even have time to dry.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Linux is only free if your time has no value...
Verwijderd
Verwijderd
Een computergestuurde airco
vergelijk die 60mm delta's maar es met een 120mm papst ofzo..
Have a wheelie good weekend!
Ben benieuwd of z'n kast bol komt te staan als hij het ding opzet.
Waar moet die grote fan zijn lucht vandaan trekken? Als alleen die 92mm of 120mm
Totaal compleet NIKS!
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Verwijderd
Verwijderd
wie zegt dat die fan op volle snelheid loopt.....Op maandag 11 juni 2001 14:24 schreef Settler het volgende:
hier heb je dus TOTAAL NIKS AAN.
Waar moet die grote fan zijn lucht vandaan trekken? Als alleen die 92mm of 120mmbovenop de lucht erin of eruit blaast heb je zo je fans naar de klote aangezien die grote alle lucht erin of eruit trekt en dat kan die kleine niet aan.
Totaal compleet NIKS!
Precies mijn gedachtenOp maandag 11 juni 2001 14:27 schreef insoft het volgende:
/me werd helemaal stil toen ik dat zag. En dacht ff na: \"Nutteloos, dit is het zelfde als een ventilator op een lucifer monteren.\"
Verwijderd
Als je die PC aanzet gaat hij vliegen
Wie komt er nu op het idee van een straalmotor op z'n kast te monteren...
I heard if you play the XP CD backwards, you get a satanic message. Thats nothing compared to what happens if you play it forward, then it installs Windows XP born2oc.be - Facts Of Life
Dit is Die-Hard overclocking, niet voor mietjes dus
met papier mache kun je alles maken!!
Beetje
Nikon D200 + Nikkor 18~70mm / Tamron 90mm / Sigma 70-300mm & 150mm
C2D-6300 | Asus P5W DH Deluxe | Kingston 2x1GB DDR667 | Ati Radeon X1900XT
Dan heb je waarschijnlijk een cmf van 150+ door een fan die je niet hoor. Alleen ben ik het met een aantal mensen eens dat de combinatie met een kleine 120mm fan (
Geen inspiratie
nee jij hebt het niet slimmer gedaan omdat die van jou een stuk kleiner is (200mm ofzo anders past ie niet in je kassie)Op maandag 11 juni 2001 14:35 schreef Hooi het volgende:
Volgens mij heb ik hem dan toch slimmer ingebouwd.
[afbeelding]
(Daar is t'ie weer..)
deze is 25cm ofzo, en die krijg je niet zo in je kast zoals jij dat gedaan hebt
dat is nog niks man!
check this:
http://www.tweakers.net/nieuws/14196
of this!!!
http://www.tweakers.net/nieuws/12312
hilarisch!!
maar wel
Buckle up Dorothy, cause Kansas is gonna bye bye! (Cypher)
volg de andere links voor lache plaatjes:
een echte tweaker doet dat
en WEET dat katten slecht zijn voor de onderdelen (en dan heb ik het niet erover als je tussen die fan komen
zoiets werkt zeker niet op krachtstroom.Op maandag 11 juni 2001 16:20 schreef InSaint het volgende:
zou haast zeggen dat het krachtstroom nodig heeft... ziet er geinig uit, maar werkt denk ik alleen goed als föhn... (andere kant een stofzuigeslang, met klein mondje monteren... kun je je haar doen, en computeren tegelijk...)
wij hebben 45cm ventilatoren voor in de stal, en die zijn nog niet eens op krachtstroom.
Well, I ain't really drowning 'cause I see the beach from here
onzinnig...
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Ow ja overdreven.... Tsst niets kan te ver gaan op sommige gebieden. Het is toch gewoon cool om te doen/ om te maken. Dat je zelf er het nut niet van inziet, jammer. Maar blaat toch niet zo, want er zijn wel meer dingen nutteloos, maar wel leuk om te doen. Neem nu een computer spelletje
Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.
Hehehehehe krijg in eens een leuk idee, ga mijn MoBo en andere meuk aan 1 van de wieken hangen.
And The Only One