Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Windows software - documenten klanten beheer

Pagina: 1
Acties:

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 13:55
Dag,

Ik ben op zoek naar software waarmee ik onze klanten kan ordenen. Iets specifieker: stel je hebt een klant met 20 word documenten, 3 powerpoint presentaties en nog eens 10 exel bestanden. Je zou dit kunnen ordenen in standaard Windows mappen op een NAS oid. Ik ben op zoek naar software waarmee ik dit kan ordenen. Met een aantal klanten zijn er weinig problemen, echter met een paar honderd klanten word zoeken al omslachtiger.
Kort gezegd zoek ik een CRM alleen dan niet voor email/credentials beheer, maar ook meer voor documenten, aantekeningen, notities, eventueel beveiligd.

Bestaat dit?
Alvast bedankt.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:45

P_Tingen

omdat het KAN

Bij een beetje CRM kun je toch ook documenten koppelen? Ik zou dan ook zoeken naar een standaard CRM.

... en gaat over tot de orde van de dag

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-11 19:23
Maar een CRM is niet bedoeld om in de documenten zelf te zoeken.
Zelfs Microsoft CRM heeft liever dat je de attachments exporteert naar SharePoint om ze van daaruit te doorzoeken.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Windows Clients is bedoeld voor discussies over het besturingssysteem. Daar heeft dit niets mee van doen (behalve dat de gebruiker misschien Windows draait). Dus ik verplaats het topic naar CSA.

Inhoudelijk: kijk inderdaad naar iets als Sharepoint (in combinatie een goed doordachte inrichting!) of een ander DMS/ECMS. Al klinkt het alsof een goede inrichting (ordening & rechten & goed updaten) al redelijk zou moeten voldoen.
Wat is je budget?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sip5080
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-09 13:55
F_J_K schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 16:03:
Windows Clients is bedoeld voor discussies over het besturingssysteem. Daar heeft dit niets mee van doen (behalve dat de gebruiker misschien Windows draait). Dus ik verplaats het topic naar CSA.

Inhoudelijk: kijk inderdaad naar iets als Sharepoint (in combinatie een goed doordachte inrichting!) of een ander DMS/ECMS. Al klinkt het alsof een goede inrichting (ordening & rechten & goed updaten) al redelijk zou moeten voldoen.
Wat is je budget?
Excusus voor de verkeerde plaatsing van mijn gestarte topic.

Ik ga een onderzoek naar Sharepoint instellen. Ik heb een Windows Server staan, dus dat zit al mee.
Gezien de reacties so far is het aanbod van het geen wat ik zoek op server niveau. Het valt me op dat er niet heel veel software met deze eisen te vinden is, klopt dat?

Budget is overigens €2000 voor de software, eventueel installatie door derden.

[ Voor 4% gewijzigd door sip5080 op 11-07-2014 16:30 ]