Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Hoeveel is t geworden? Was niet in t land en heb alles na de initiele pools gemistnickko schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:58:
https://m.twitch.tv/blizzheroes
Zweden - Nederland 0-1 atm! Go go go :-)!
3-1Furinax schreef op maandag 27 november 2017 @ 08:29:
[...]
Hoeveel is t geworden? Was niet in t land en heb alles na de initiele pools gemist

Meer info: http://wiki.teamliquid.net/heroes/Nexus_Games_Europe_2017
[ Voor 14% gewijzigd door nickko op 27-11-2017 09:14 ]
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Vond het een leuk tournooi ook om te kijken. Leefde tijdens de NL wedstrijden ook helemaal op als ze weer een match wonnen. Ik hoop dat ze dit gaan doorzetten!
Bij deze ook nog even de patch notes die een einde maakt aan double suppport??
http://us.battle.net/hero...vember-29-2017-11-27-2017 (Patch Notes)
http://us.battle.net/hero...m-compositions-11-27-2017 (Developer Notes)
[ Voor 3% gewijzigd door Ninjaman op 28-11-2017 09:20 ]
Hoewel ik blij ben dat de double support meta wordt aangepakt, vind ik het ook wel een gigantisch gat waarin Blizzard zichzef heeft gegraven door zoveel supports te maken die primair healen maar vervolgens overduidelijk beter zijn in double support.Ninjaman schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:19:
[...]
Vond het een leuk tournooi ook om te kijken. Leefde tijdens de NL wedstrijden ook helemaal op als ze weer een match wonnen. Ik hoop dat ze dit gaan doorzetten!
Bij deze ook nog even de patch notes die een einde maakt aan double suppport??
http://us.battle.net/hero...vember-29-2017-11-27-2017 (Patch Notes)
http://us.battle.net/hero...m-compositions-11-27-2017 (Developer Notes)
Zou zijn als ze support weg halen van puur healing en meer naar utility. Dat zou misschien leuker double support zijn.
Leuke gastrol voor Stukov
En dat was na de support changes?EdwardK123 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:41:
Het blijft leuk om te experimenteren met bepaalde team set ups. Met vrienden hadden we een 3-man healer party (LiLi, Malf, Kharazim) en werden we gematched met 2 DPS. Tegenstander uiteindelijk dik ingemaakt, briljant.
Ik moet wel even wennen aan de nieuwe changes wat me nu al bevalt zijn de regen globes die je nu kunt contesten. Ik denk alleen hierdoor wel dat je mogelijk kunt snowballen?
Ja, 2 dagen terug.Ninjaman schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:45:
[...]
En dat was na de support changes?
Ik moet wel even wennen aan de nieuwe changes wat me nu al bevalt zijn de regen globes die je nu kunt contesten. Ik denk alleen hierdoor wel dat je mogelijk kunt snowballen?
Had mijn Gazlowe lvl 1 globe quest klaar in 7 minuten. Erg aangenaamNinjaman schreef op donderdag 14 december 2017 @ 09:45:
[...]
En dat was na de support changes?
Zou wel leuk zijn als James "Firebat" Kostesich promo voor zou maken
Nog een paar dagen winterveil en heb nu de mount, yay!

Wat kan je eigenlijk met de Grave Golem Pet?
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Ik wou het spel al veel eerder spelen maar ik heb vroeger vooral LoL gespeeld en dus kan dit er niet bij. Nu ben ik al enige tijd klaar met LoL omdat het allemaal iets teveel tijd gaat kosten, vooral ranked spelen en grinden duurt gewoon lang.
Bovendien zit dit er veel meer casual uit wat ook wel weer zijn voordelen heeft.
Ik heb nu al een aantal games gespeeld ik ben toch benieuwd welke heroes ik moet kopen.
Zijn er een aantal heroes waar je niet fout mee kan gaan?
Hangt helemaal van je speelstijl af. Ik heb met de gratis credits de support-hero's gehaald omdat ik me daarmee als een vis in het water voel, maar door de wekelijkse rotatie van gratis-te-spelen-hero's kun je goed genoeg ervaring opdoen met de andere hero's en beslissen welke je alsnog aanschaft. Daarnaast doen ze het goed aan door dagelijks quests op te zetten waarmee je coins kunt verdienen. Met een beetje goodwill kun je op die manier elke keer genoeg coins vergaren totdat de nieuwe hero uitkomt om vrij te spelen.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
Support lijkt mij hier ook wel leuk, om dat je in tegenstelling tot andere MOBA's gewoon op gelijk niveau zit met de rest van je team. Er is zover ik heb gezien geen gold en items in het spel en hoe sterk je hero is hangt af van experience.Joarie schreef op maandag 8 januari 2018 @ 08:44:
@Xanthian
Hangt helemaal van je speelstijl af. Ik heb met de gratis credits de support-hero's gehaald omdat ik me daarmee als een vis in het water voel, maar door de wekelijkse rotatie van gratis-te-spelen-hero's kun je goed genoeg ervaring opdoen met de andere hero's en beslissen welke je alsnog aanschaft. Daarnaast doen ze het goed aan door dagelijks quests op te zetten waarmee je coins kunt verdienen. Met een beetje goodwill kun je op die manier elke keer genoeg coins vergaren totdat de nieuwe hero uitkomt om vrij te spelen.
De enige twee vaste heroes die ik heb zijn Jaina en Thrall (epic lootbox).
Als ik kijk naar personages die ik leuk vind dan kom uit op Alexstrazza, Diablo, Ragnaros, Valla (doet mij aan Vayne denken) en Illidan. Maar helaas zijn het meestal dure heroes
Je kan 2 gratis heroes krijgen als je gebruikt maakt van recruit a friend
http://eu.battle.net/heroes/en/game/recruit-a-friend/
Moet ik alleen nog even iemand vinden die dat ook wil spelen.Furinax schreef op maandag 8 januari 2018 @ 15:59:
@Xanthian
Je kan 2 gratis heroes krijgen als je gebruikt maakt van recruit a friend
http://eu.battle.net/heroes/en/game/recruit-a-friend/
Inmiddels ook Johanna gekregen, de eerste tank.
Ik heb daar al vrij veel succes mee, Condemn is een leuk ability maar vooral Blessed Shield is geweldig.
Het gaat nog wel even duren voordat ik 14 champions heb voor ranked, maar met de stimpak bonus gaat de XP en gold al best snel.
Ik zit trouwens ook heroes uit te proberen via "try" modus. Zo kan ik in iedergeval een beetje klooien met de abilities. Op dit manier weet ik welke heroes ik wil hebben en daarnaast weet ik ook wat ze doen als ik tegen ze moeten spelen.
Op dit moment staan op mijn lijstje:
- Hanzo
- Rexxar
- Artanis (Deze heb ik al een paar gespeeld in de free rotation)
- Genji (mobility op)
Ik heb nog héél weinig supports gespeeld. Ik weet niet eens of dat wel een goed idee is voor starters.
[ Voor 29% gewijzigd door Xanthian op 09-01-2018 09:14 ]
En dan koop je de heroes die je leuk vindt om te spelen (en evt de cheap heroes om de collectie wat uit te breiden :-))
De meeste heroes speel ik wel een keertje.Lointje schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 15:34:
Als starter gewoon telkens alle heroes uit de free rotation spelen (beetje afhankelijk hoeveel je speelt natuurlijk). Zo leer je heroes kennen, hun goede punten en de verschillen tss de classes. Als blijkt dat je één categorie duidelijk leuker vindt, dan kan je je daarop focussen natuurlijk.
En dan koop je de heroes die je leuk vindt om te spelen (en evt de cheap heroes om de collectie wat uit te breiden :-))
Inmiddels al weer level 18 want dat gaat best snel. Ik heb ook al twee keer een stimpack bonus gekregen van 7 dagen (14 in totaal). Daardoor krijg je toch best wel wat gold.
Ik heb ook wat gems gekocht en daarmee Hanzo aangeschaft. Erg leuke hero, maar hij is wel moeilijk te spelen. Ik gebruik nu de Storm Bow build waardoor ik vanaf afstand kan poken. Maar Dragon Arrow i.c.m. Play of the Game kan echt bizar sterk zijn.
De eerste hero die ik met gold ga kopen is Diablo. Hoewel ik warrior hero's niet het leukst vind werken ze wel erg goed voor mij. 100% winrate met Johanna in QM (5 games
Tip die ik jou kan geven is geen geld uitgeven aan de game, ik speel de game 100% f2p en ik mis maar 6 heroes, alles unlocked met goldXanthian schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 09:37:
[...]
De meeste heroes speel ik wel een keertje.
Inmiddels al weer level 18 want dat gaat best snel. Ik heb ook al twee keer een stimpack bonus gekregen van 7 dagen (14 in totaal). Daardoor krijg je toch best wel wat gold.
Ik heb ook wat gems gekocht en daarmee Hanzo aangeschaft. Erg leuke hero, maar hij is wel moeilijk te spelen. Ik gebruik nu de Storm Bow build waardoor ik vanaf afstand kan poken. Maar Dragon Arrow i.c.m. Play of the Game kan echt bizar sterk zijn.
De eerste hero die ik met gold ga kopen is Diablo. Hoewel ik warrior hero's niet het leukst vind werken ze wel erg goed voor mij. 100% winrate met Johanna in QM (5 games)
het kost wel veel tijd vooral als je nu pas met de game begint, maar speel gewoon lekker de free rotation steeds en kijk welke character je leuk vind spelen en unlock die
[ Voor 8% gewijzigd door Kol Nedra op 11-01-2018 12:51 ]
nothing stops this train
Wat een ontzettend lelijke mounts zeg.. ben ik nog blij met die raptors van vorig seizoen.
Wat een ontzettend mooie mounts zeg! Ze passen goed bij een aantal hero skins die ik al heb.

Eigenlijks wel weer een die oorspronkelijk uit de Starcraft Community komt waar naar mijn idee hoe dan ook de beste en of vermakelijkste casters zijn.
Kaelaris is toch echt wel mijn caster/host heldPsyonara schreef op dinsdag 16 januari 2018 @ 10:31:
[...]
Eigenlijks wel weer een die oorspronkelijk uit de Starcraft Community komt waar naar mijn idee hoe dan ook de beste en of vermakelijkste casters zijn.
Rehgar,
Abathur,
Tyrael,
Artanis (purifier skin past er wel bij toch?),
Tassadar,
Genji
Dehaka
Toch al een aardige Mecha lineup
Mijn nieuwe wallpaper

[ Voor 21% gewijzigd door Furinax op 18-01-2018 09:31 ]
Ik zie dat ik via Recruit-a-friend gratis heroes kan krijgen. Dat is positief natuurlijk. Moet iemand mij dan recruiten? Zo ja, dan doe ik dat graag bij iemand.
Hierzo:Lapras schreef op woensdag 17 januari 2018 @ 13:30:
Net begonnen met dit spel. Ik weet nog niet of ik veel ga spelen, maar het is wel iets toegankelijker dan LoL en dat heb ik best een tijd gespeeld.
Ik zie dat ik via Recruit-a-friend gratis heroes kan krijgen. Dat is positief natuurlijk. Moet iemand mij dan recruiten? Zo ja, dan doe ik dat graag bij iemand.
en voor onze Bnet Tweakersgroep:
Nog geen storm aan chats bij HotS, wel wat bij HS
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ik vind die competite wel het leukst qua productie en casters
https://mobile.twitter.co...54323831421796352/photo/1
Qua games vind ik Korea best fijn om te kijken, maar die casters...1lau schreef op vrijdag 19 januari 2018 @ 20:00:
HGC China begint op 22 Januari
Ik vind die competite wel het leukst qua productie en casters
https://mobile.twitter.co...54323831421796352/photo/1

[ Voor 8% gewijzigd door Furinax op 22-01-2018 08:08 ]
Daar heb je wel gelijk inFurinax schreef op maandag 22 januari 2018 @ 08:07:
[...]
Qua games vind ik Korea best fijn om te kijken, maar die casters...![]()
![]()
[video]
Ik vind Wolf wel goed hoor
Bij de playoff van vorig jaar vond ik de partij met boss push vs 5 push aan de andere kant echt geweldig
Qua productie is China wel heel goed en de vertaal struikel segmenten zijn echt hilarisch
Ik zie nu dat Tetcher inmiddels ook een webcam heeft
Ik zoek nl mensen van rond mijn skill level (ben nu laag master, dus ik zoek mensen mid diamond - master) maar die wel gewoon casual af en toe wat teamleague willen doen en niet 5 scrims per week HGC pro willen gaan.
Het is op die recruimtent forums altijd of het een of het ander.
als er mensen samenspelen, ik wil gerust meedoen, maar heb wel niet veel heroes.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Kan je een screenshot plaatsen?
Dit schijnt bugged te zijn. Even een support ticket bij Blizzard aanmaken, anders staat de quest er over een jaar nog.
Yes, die is het. Ik ga een ticket aanmaken. Goed te horen dat ik niet de enige ben die het heeft (gehad).Furinax schreef op woensdag 7 februari 2018 @ 15:13:
@Lapras Is het de Coop vs AI quest?
Dit schijnt bugged te zijn. Even een support ticket bij Blizzard aanmaken, anders staat de quest er over een jaar nog.
1
| /join got |
en
[ Voor 9% gewijzigd door glashio op 11-02-2018 13:45 ]
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Ben als moba noob toch meteen in Silver 1 geraakt wat ik best voor mij een gave prestatie vond.
ik zeg niet dat ik de beste speler ben maar ik ben dit weekend gezakt van silver 2 naar silver 5 door trolls in mijn team; niet normaal.
Loss streak van 14 games waarvan er een stuk of 4 terecht waren.
De overige 10 waren echt ongezien vanuit mijn ervaring.
Zonder tank of support gaan, triple mage comps waarvan mensen wellicht nog nooit met guldan of ragnaros bv gespeeld hebben en zijn trait bv niet kennen, ..
Waarom iedereen Varian en Lili blijft bannen is mij ook een raadsel.
Ik blijf de komende weken wel weg in het weekend uit de hero league.
Best dat de HGC games wel entertainent waren deze week.

ben volop quick matches aan het doen om genoeg hero's op lvl 5 te krijgen, maar gaat toch maar traag.
als ervaren dota 2 speler is het toch eens wat anders.
veel simplistischer van opzet en meer focus op fights, wat ik wel nog aangenaam vind.
PSN - ps4 : sir_kowlier
https://us.battle.net/her...ebruary-26-2018-2-26-2018
Zo herkenbaar
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
https://www.reddit.com/r/...ta_for_next_hero/dv963ag/
Ik ben enthousiast! (sowieso bij SC-heroes
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
En Overwatch.
https://www.mmo-champion.com/heroes
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
- Self healing shield
- AoE en high-dmg single target (wissel tussen gun en blast)
- Escape / Achtervolg-skill (warp)
- Circle laser voor merc's en close-combat
En een kickass lvl 10 blast.
Met een 62% winrate is hij ook wel wat OPJoarie schreef op dinsdag 3 april 2018 @ 12:24:
Ja, ik ben er uit: Fenix is toch wel een topaanvulling!
- Self healing shield
- AoE en high-dmg single target (wissel tussen gun en blast)
- Escape / Achtervolg-skill (warp)
- Circle laser voor merc's en close-combat
En een kickass lvl 10 blast.
Moest even goed naar de publicatiedatum kijken om te zien of het niet een 1-april-grap was
Maar interessante support rol
SamirFurinax schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 09:35:
Ik wil de overmind
https://twitch.amazon.com...rm?ref_=SM_OM_HOTSAMP2_LP
Heb geen twitch prime / amazon creditcard account. Wel jammer dat je een creditcard moet hebben voor het accountnickko schreef op zaterdag 7 april 2018 @ 20:48:
Nieuwe legendary kist met de gratis twitch prime op te halen;
https://twitch.amazon.com...rm?ref_=SM_OM_HOTSAMP2_LP
Bim Engineer Sanitaire Technieken PvOutput
Glorified range minion aka Raynor strikes again

Ik speel het inmiddels een stuk meer (level 60, account) en mijn vrouw is het nu ook meer aan het spelen!
Maakt het een stuk leuker tegen AI met z'n 2en
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ga niet zeggen dat ik de beste speler ben maar als ik anderen zie spelen... sjeez.
Ieder spel opnieuw mensen die feeden, totaal niet met objectives bezig zijn, mensen die afk gaan, trollers... noem maar op.
In ranked kan ik maar niet stijgen door iedere keer zo een k*tteam te krijgen. En nogmaals, ik ben niet de beste speler maar als ik dan achteraf de stats bekijk ben ik toch wel bij de beste uit men team.
Heb jaren LoL en HoTS gespeeld maar het is nu wel over.
Jammer dat je bij zo games teveel afhankelijk bent van anderen om zelf progressie te boeken.
Het zou wellicht beter zijn om in party te spelen enzo, maar het got-channel is ook maar doods tegenwoordig en iedereen uit men vriendenlijst is nu terug met WoW bezig voor de nieuwe xpac die eraan zit te komen.
Ik wil ook best wel wat team league spelen als er mensen geïnteresseerd zijn. Ik ben gold ranked in hero league. Mijn battletag is Hikatomb#2806
[ Voor 0% gewijzigd door Hikatomb op 11-05-2018 15:37 . Reden: taalvoutjes ]
Hey,Hikatomb schreef op vrijdag 11 mei 2018 @ 11:35:
@Valdourian Hier ook iemand die regelmatig HotS speelt. Voornamelijk ranked en snap helemaal wat je bedoelt. Mensen die na 5 min ingame 'gg' gaan roepen en afk/feeden. Alhoewel dit erg frustrerend is ben ik met een iets andere mindset gaan spelen. Je wint gewoon niet ieder potje en deze mensen blijf je helaas tegen komen. Meestal speel ik even qm na zo'n potje of stop ik. Ik heb ook een paar mensen op een lijstje staan die ik probeer te whisperen om te kijken of ze online zijn en hl spelen.
Ik wil ook best wel wat team league spelen als er mensen geïnteresseerd zijn. Ik ben gold ranked in hero league. Mijn battletag is Hikatomb#2806
heb je toegevoegd.
wet van grote getallen zegt, dat als hun 5 kans op trollers/afks hebt, jij maar 4Valdourian schreef op donderdag 10 mei 2018 @ 20:22:
Ik heb het lang gespeeld maar ik ben klaar met het hele moba genre.
Ik ga niet zeggen dat ik de beste speler ben maar als ik anderen zie spelen... sjeez.
Ieder spel opnieuw mensen die feeden, totaal niet met objectives bezig zijn, mensen die afk gaan, trollers... noem maar op.
In ranked kan ik maar niet stijgen door iedere keer zo een k*tteam te krijgen. En nogmaals, ik ben niet de beste speler maar als ik dan achteraf de stats bekijk ben ik toch wel bij de beste uit men team.
Heb jaren LoL en HoTS gespeeld maar het is nu wel over.
Jammer dat je bij zo games teveel afhankelijk bent van anderen om zelf progressie te boeken.
Het zou wellicht beter zijn om in party te spelen enzo, maar het got-channel is ook maar doods tegenwoordig en iedereen uit men vriendenlijst is nu terug met WoW bezig voor de nieuwe xpac die eraan zit te komen.
als je genoeg speelt en je beter bent dan het niveau waar je nu zit ga je zelf omhoog.
Kortom het is vervelend dat je tegen trollers aanloopt, maar je zit wel op het niveau waar je thuis hoort
Maar die theorie terzijde, er zijn van die dagen in moba games dat je precies elke keer de grootste weirdo's hebt in jouw team ja ^^.
Gisteren dacht ik nog een vlugge vs ai te doen op medium difficulty (effe de naam vergeten). Ook een heel vreemd team, ik nam sgt hammer want meestal gaat dat wel hard, maar dan was het de mines map. Om één of andere reden zaten drie van ons team gewoon constant tussen de twee lanes in te lopen en enkel wat camps te doen. Gingen de mijnen open gingen ze er ook niet echt in dus die enemy golems waren 48 - 72 - 26. Uiteindelijk proberen guiden en dan ging het al iets beter. Ook effe chance gehad dat bij de 3e golem er twee wegvielen dus de AI deed daar nog een goeie job (en ik had de healer op mezelf gezet
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Aurial is ook niet verkeerd. Misschien iets te simpel.
Mijn gebeden zijn verhoord!EdwardK123 schreef op vrijdag 6 april 2018 @ 03:34:
Eigenlijk zou ik wel een Draenei Paladin Warrior willen zien :-)
http://rpboyer15.github.io/sounds-of-the-storm/
Ik vind de referentie van het glas melk en die fotos van die giraffe vooral erg sterk.
link voor de mensen die hem niet kennen
Discord: HotS Pals
Volledige game:
URL naar tijdstamp:
YouTube: HGC 2018 - Mid-Season Brawl - Grand Finals - Gen.G vs. Team Dignitas...
o.O
[ Voor 73% gewijzigd door Furinax op 20-06-2018 10:06 ]
haha ja dat is het zure aan die map, slim uitgespeeld zo.Furinax schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:12:
Towers of doom, geinige comeback
Garrosh had het daar verpest voor Gen.G, hij cancelde zelf zijn objective point channel (tijdstip 29:14). Die cancel heeft de hele uitkomst van dat potje in 1 klap veranderd.Furinax schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:12:

Denk dat hij daar nog wel wat commentaar op gaat krijgen, ik zeg match-fixing!
Geweldige game kan dit niet vaak genoeg terug zien. Vond sowieso de gehele match super spannend, zelfs de laatste game ook was het duidelijk wie er ging winnen. Prachtige series en ben benieuwd naar de volgende clash tussen deze twee teams.Furinax schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 08:12:
Volledige game:
[video]
URL naar tijdstamp:
YouTube: HGC 2018 - Mid-Season Brawl - Grand Finals - Gen.G vs. Team Dignitas...
o.O
Ingame channel wat gebruikt word is got
Er is een lijst met mensen die spelen. Die is hier te vinden.