Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Geen idee, maar kijk eens in de logs van je NAS. Daar zal je wel iets moeten kunnen vinden in de smb of authenticatie logs.
Commandline FTW | Tweakt met mate
En dat is juist het mooie daar zie ik netjes een logon en logoff en geen foutmelding binnenkomen (debug log), vandaar dat ik ook aangaf dat het op allerlei andere devices perfect werkt en dus echt een Windows 8 gerelateerde zaak is, vooral omdat het heeft gewerkt voor allerlei Windows updates en op zowel het werkstation of NAS geen configuratie wijziging is geweest.Hero of Time schreef op vrijdag 11 juli 2014 @ 08:56:
Geen idee, maar kijk eens in de logs van je NAS. Daar zal je wel iets moeten kunnen vinden in de smb of authenticatie logs.
[ Voor 12% gewijzigd door Hari-Bo op 11-07-2014 09:17 ]
Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten
Windows Firewall ook uitgeschakeld op de client inclusief antivirus. Ik denk dat ik vanavond maar een herinstallatie van deze computer ga doen.
Lees eerst even de KB artikelen van de laatstgeinstalleerde updates door voordat je dat doet, misschien staat er wat nuttigs in.
Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen
Herinstallatie OS heeft het opgelost.
Pagina: 1