Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

kan iemand mij helpen met dit probleem ? Ik heb een HTC 8X en ik heb onlangs een MMS ontvangen maar ik kan de MMS niet openen.
Om de 2 uren krijg ik 2 berichten met deze tekst : Media-inhoud nu downloaden. Als ik dit doe hoor ik na x-aantal seconden een geluidje maar de MMS opent niet.

Alvast bedankt voor de reacties !!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2014 22:30 ]

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:57
MMS-instellingen goed ingesteld?

• Joen
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-10 12:57
En als je MMS instellingen goed staan: ooit zelf al eens een MMS gestuurd?
Sommige providers leveren pas daadwerkelijk de volledige MMS berichten af als je er minimaal zelf eentje hebt gestuurd. Anders sturen ze meestal een link naar een website.

MMS is in Nederland nogal uit de mode. Ik gebruik het althans nooit. Zat andere eenvoudigere mogelijkheden om je foto's e.d. te delen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een abonnement bij proximus en bij de MMS-instellingen en bij max. grootte mms moet ik 300000 invullen maar ik kan enkel maar 30000 invullen. Zou het daar kunnen aan liggen ?

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We verwachten hier iets meer eigen initiatief dan wat je hier laat zien. Lees even Het algemeen beleid door en vul je topicstart aan met relevante informatie. Dit is namelijk te weinig.

Verwijderd

Topicstarter
RoD schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:47:
We verwachten hier iets meer eigen initiatief dan wat je hier laat zien. Lees even Het algemeen beleid door en vul je topicstart aan met relevante informatie. Dit is namelijk te weinig.
?????
Ik leg mijn probleem toch uit ? En ik vraag of het probleem aan die 30000 ligt.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je gaat niet echt in op de vraag van joen he

mijn vraag: Krijg je echt geen foutmelding oid ?

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
Ik was mijn tekst beginnen schrijven voordat Joen zijn vraag stelde
Ik heb zelf al een MMS willen versturen maar dit lukt ook niet. Een MMS verstuurd naar mijn eigen, naar een Iphone 4s en naar een Samsung mini 2. Lukte niet.
Neen,
geen foutmeldingen. Enkel om de 2 uren 24/24 2 berichtjes met die tekst. De MMS is verstuurd van een Iphone 4S. Zou dat het probleem kunnen zijn of die 30000 of iets anders ?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

random mms instelingen

http://support.nl.belgaco...-ontvangen-en-versturen#/
Wilt u een foto of video versturen of ontvangen op uw gsm? Als u uw telefoon bij ons hebt gekocht, dan is deze gebruiksklaar om te mms'en. Zo niet, dan moet u de mms-instellingen van uw gsm zelf configureren. Kies één van deze 3 mogelijkheden:

Ontvang uw mms-instellingen gratis per sms
Zoek uw gsm in onze interactieve handleiding We helpen u stap per stap. Als u een iPhone van de eerste generatie hebt, dan volgt u deze handleidingPDF-formaat.
Configureer manueel uw mobiele telefoon. Vul de onderstaande gegevens in bij de mms-instellingen op uw gsm:
APN (Access Point Name) = event.proximus.be
Username = mms
Password = mms
IP = 10.55.14.75
Port = 9201 (voor WAP1.0) of 8080 (voor WAP2.0)
URL = mmsc.proximus.be/mms
Ze kunnen de instellingen ook naar je telefoon sturen

(wel moeilijk vinden hoor https://www.google.nl/search?q=proximus+mms+instellingen /sarcasm)

[ Voor 4% gewijzigd door Fish op 10-07-2014 23:15 ]

Iperf

Verwijderd

Topicstarter
MMS-instellingen gratis per sms lukt niet voor een HTC 8X (staat zo op de website van Belgacom). Dan nog eens handmatig ingesteld, gsm afgelegd en opgestart. Dan geprobeerd om een MMS te versturen maar lukte niet. Ik zou beter morgen eens naar de Belgacom winkel gaan en vragen of zij dit probleem kunnen oplossen.

Verwijderd

Topicstarter
(wel moeilijk vinden hoor https://www.google.nl/search?q=proximus+mms+instellingen /sarcasm)

Dat had ik ook al gevonden en stap voor stap mijn MMS ingesteld

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 22:53:
[...]

?????
Ik leg mijn probleem toch uit ? En ik vraag of het probleem aan die 30000 ligt.
Léés het beleid aub even. Daarin staat wat we verwachten. Graag eerst even moeite doen om andermans post goed door te lezen voordat je reageert. Denk hier de volgende keer aub even om.

Verwijderd

Topicstarter
Probleem heeft zijn eigen opgelost. Deze namiddag een SMS van Proximus gekregen waarin stond dat er een MMS werd verstuurd naar mij en kon niet op mijn gsm worden afgeleverd. Ze zijn er wel rap bij, MMS werd dinsdagnamiddag verstuurd.
Bedankt voor de reacties.
Pagina: 1