Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-05 15:13
Iemand ervaring met goede autohouders voor de 930?
Die van Brodit is wel nice, maar duur (active) en dan moet je er nog accessoires bij hebben om hem te plaatsen. Bij voorkeur heb ik een raamzuignap (of is iets anders aan te raden?) ben wel van plan binnenkort een keer van auto te wisselen, dus iets vast schroeven zie ik nu iig nog niet zitten.

of is een simpele raamplakker en een micro-usb kabeltje ook meer dan voldoende?

(slecht gekeken, wist niet dat dit topic er was... ander subforum enzo... zal hier eens doorheen bladeren)

[ Voor 11% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 16-09-2014 16:47 ]

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-05 09:37

GerCor

Zonder dallen geen pieken

En de bijpassende Nokia Flip Case Lumia 930 (orange) CP-637 besteld (€ 33). Morgen in huis als het goed is.

Ik vind die oranje kleur echt super. Hopen dat het hetzelfde is als de telefoon. Mijn dochter en vriendin vonden het vooraf al een vreselijke kleur voor een Nokia Lumia 930 maar ze kunnen er toch moeilijk met hun vingers van af blijven.

hehe. Lachen man.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

GerCor schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:11:
En de bijpassende Nokia Flip Case Lumia 930 (orange) CP-637 besteld (€ 33). Morgen in huis als het goed is.
Had je toch mooi 13 euro kunnen besparen. Had je hem alleen niet morgen in huis gehad. Ik wacht op de groene. :)

• GerCor

GerCor

Potverdikke .... nou ja. Is gelukkig een eenmalige uitgave hoop ik. Maar mocht het kapot gaan dan bestel ik de volgende daar. Goeie tip.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

• vharten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20-05 10:48
GerCor schreef op woensdag 17 september 2014 @ 13:11:

Ik vind die oranje kleur echt super. Hopen dat het hetzelfde is als de telefoon. Mijn dochter en vriendin vonden het vooraf al een vreselijke kleur voor een Nokia Lumia 930 maar ze kunnen er toch moeilijk met hun vingers van af blijven.

hehe. Lachen man.
Het is ook een hele felle kleur oranje, maar net ietsje lichter dan het oranje van de telefoon.

• GerCor

GerCor

En de flipcase is binnen. TOP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Hier de CR-201 en DT-900.

Laatste valt weinig over te zeggen... gewoon plaatje, leg je foon erop en hij laadt.

Autohouder ook maar gelijk getest, was even bang dat het scharnier te los zou zitten, maar de telefoon blijft mooi op z'n plek, ook goed strak tegen de ruit, ben echt niet bang dat ie los komt. QI werkt goed, NFC heeft een kleine meerwaarde, maar als het er niet op gezeten had had ik het niet gemist.
Telefoon wordt goed geklemd, wiebelt niet teveel bij hobbels... ben tevreden :-)

Wel geinig dat her en der nog CR-200 staat, incl de verpakking zelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

Ik heb voor mijn iPhone 4S een cover waar ik twee passen in kwijt kan. Ik heb daar altijd mijn pinpas en mijn rijbewijs in zitten. Meer heb ik over het algemeen niet nodig.

Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een cover voor de 930 (dus geen wallet) die dat ook heeft. Ik heb dat nog niet kunnen vinden. Iemand hier wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:21
911GT2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:03:
Ik heb voor mijn iPhone 4S een cover waar ik twee passen in kwijt kan. Ik heb daar altijd mijn pinpas en mijn rijbewijs in zitten. Meer heb ik over het algemeen niet nodig.

Nou ben ik eigenlijk op zoek naar een cover voor de 930 (dus geen wallet) die dat ook heeft. Ik heb dat nog niet kunnen vinden. Iemand hier wel?
Ik weet niet wat jouw budget is voor zo'n case is, maar via Ebay/Pdashop/Bol.com/Google/etc kan ik anders genoeg cases vinden met als zoekopdracht "nokia lumia 930 wallet case".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Tjesus schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:42:
[...]

Ik weet niet wat jouw budget is voor zo'n case is, maar via Ebay/Pdashop/Bol.com/Google/etc kan ik anders genoeg cases vinden met als zoekopdracht "nokia lumia 930 wallet case".
Euh, misschien moet je mijn post even goed lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
911GT2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:38:
[...]

Euh, misschien moet je mijn post even goed lezen.
Excuus! Lezen blijft altijd moeilijk.

Maar een sleeve is voor jou dan ook geen keus?

https://www.123bestdeal.n...-xl-smartphone-hoesje-117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Liever niet. Dat zijn allemaal extra handelingen. Maar ik zal me er bij neerleggen dat het er niet is.

Casemate maakte ze voor iphone. Zo ziet dat er uit.
Afbeeldingslocatie: http://cdn.case-mate.com/getDynamicImage.aspx?dir=itemImages&path=cmi%5FBarely%2Dthere%2Did%5FiPhone%2D5%5FWhite%2Dgloss%5FCM029448%5F1%2Epng&w=550&h=500&q=100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

911GT2 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 12:03:

Mooi dat het kan natuurlijk maar als je telefoon gestolen wordt dan ben je je rijbewijs en pinpas ook gelijk kwijt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
@911GT2 Is dit wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-05 21:51
rimave schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 17:37:
Ik heb de groene Nokia hoes verkocht en heb er nu de hard shell van Incipio omheen zitten. Die bevalt super! De Nokia case was stroef waardoor hij niet lekker in de broekzak zat en een crime was om eruit te halen. Bij deze Incipio gaat dat veel beter. Prima shell!

[afbeelding]
Mag ik vragen waar je die weg hebt ?
Kan nergens een shell van Incipio vinden op het net voor de nokia 930 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laank
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-05 14:20
Brabso schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 12:45:
[...]

Mag ik vragen waar je die weg hebt ?
Kan nergens een shell van Incipio vinden op het net voor de nokia 930 ...
Even zoeken op Lumia icon, zo heet de 930 in de VS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-04 20:14
Ik heb deze ZAGG screenprotector voor de icon zojuist besteld met een 10% kortingscoupon, $13,50 incl verzenden. Heb hoge verwachtingen! Zal even terugvermelden als ik hem binnen heb.

Overigens vond ik dit wel een handige review over verschillende cases.

-Edit: Inmiddels heb ik de Incipio Dualshock case aangeschaft, die komt vanuit Amerika dus duurt nog wel een tijdje. Best beschermde telefoon sinds tijden. Nu nog leren hem niet in het rond te smijten als ik dronken ben.

[ Voor 76% gewijzigd door MTDjassen op 09-10-2014 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter36
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-05 13:58
Ik heb nog een nieuwe zwarte nokia flipcover over voor de liefhebber.

Is niet echt mijn ding, heb nu een backcover besteld, deze: http://www.mytrendyphone....ia-lumia-930-139168p.html

Zit een screenprotector bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
MTDjassen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:53:
Ik heb deze ZAGG screenprotector voor de icon zojuist besteld met een 10% kortingscoupon, $13,50 incl verzenden. Heb hoge verwachtingen! Zal even terugvermelden als ik hem binnen heb.

Overigens vond ik dit wel een handige review over verschillende cases.

-Edit: Inmiddels heb ik de Incipio Dualshock case aangeschaft, die komt vanuit Amerika dus duurt nog wel een tijdje. Best beschermde telefoon sinds tijden. Nu nog leren hem niet in het rond te smijten als ik dronken ben.
Dat is wel een "harde" protector toch? Krijg je dan geen problemen met de gebogen randen van het scherm?

Zelf had ik na mijn reparatie weer een skinomi setje gekocht echter na het aanbrengen zag ik dat het microfoon gaatje niet eruit was.... Veel gekloot en uiteindelijk niet mooi geworden. Nu krijg ik tegen verzendkosten een nieuw setje. Kan ik weer opnieuw beginnen. Service skinomi prima trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Hoe bedoel je dat je daar problemen mee krijgt? Het is een protector met twee lagen: Buitenkant hard, binnenkant siliconen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• conodihno1
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:17
Ging over de screenprotector. Diegene die je "droog" aanbrengt of erop plakt volgen vaak de de gebogen randen van het scherm niet of blijven niet plakken. De screenprotector die je "nat" aanbrengt doen dit wel maar hebben dan weer een plastic gevoel wat niet iedereen kan bekoren. Die incipio case is meer dan prima overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-05 11:58
Net bij mij een nieuw hoesje binnen gekregen. Leuk, maar toch niet helemaal naar mijn smaak. Maar ik kan hem gewoon terugsturen naar Bol.com dus dat komt wel goed. Ik kan er echter heel erg weinig vinden. Coolblue heeft wel iets, maar niet naar m'n zin eigenlijk. Hetzelfde als Bol.

Bij mijn vorige scherm zat er binnen 1 week al een kras op en uiteindelijk nog veel meer. Daarom wil ik een hoesje sowieso voor OP mijn scherm en zo dun mogelijk.

Welke gebruiken jullie allemaal? Of juist geen hoesje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-05 00:11
StealthyPeanut schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:01:
Net bij mij een nieuw hoesje binnen gekregen. Leuk, maar toch niet helemaal naar mijn smaak. Maar ik kan hem gewoon terugsturen naar Bol.com dus dat komt wel goed. Ik kan er echter heel erg weinig vinden. Coolblue heeft wel iets, maar niet naar m'n zin eigenlijk. Hetzelfde als Bol.

Bij mijn vorige scherm zat er binnen 1 week al een kras op en uiteindelijk nog veel meer. Daarom wil ik een hoesje sowieso voor OP mijn scherm en zo dun mogelijk.

Welke gebruiken jullie allemaal? Of juist geen hoesje?
Ik gebruik geen hoesje. Ik zorg ervoor dat er nooit sleutels, muntjes of ander hard spul in de zak zit waar ik mijn telefoon in stop. Ik heb de 930 sinds juli en heb er nog geen krasje op zitten.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | Alienware AW3420DW | Thrustmaster T300 RS | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StealthyPeanut
  • Laatst online: 23-05 11:58
Ik heb de telefoon 1 maand los in mijn broekzak laten zitten: klein krasje rechtsonderin en diepere kras rechtsbovenaan.
Daarna een uittrekhoesje gehaald en 2 maanden gebruikt: 4 krassen erbij waarvan 1 grote.

Geen idee hoe, want ik werk op kantoor, doe NOOIT iets samen met mijn telefoon in mijn broekzak en leg hem altijd op z'n rug. TOCH krijg ik het voor elkaar om krassen erop te krijgen...... :(.

[ Voor 4% gewijzigd door StealthyPeanut op 31-10-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinJ
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 07:28
Tom. C schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 14:41:
[...]

Ik gebruik geen hoesje. Ik zorg ervoor dat er nooit sleutels, muntjes of ander hard spul in de zak zit waar ik mijn telefoon in stop. Ik heb de 930 sinds juli en heb er nog geen krasje op zitten.
Ik ook niet.
Los in de broekzak en geen beschadiging te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dEX2340
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09-2023
ImpaileR schreef op woensdag 17 september 2014 @ 14:54:
[...]
Had je toch mooi 13 euro kunnen besparen. Had je hem alleen niet morgen in huis gehad. Ik wacht op de groene. :)
Ik ga de groene bestellen. Bedankt voor de link.

UPDATE: ik heb de groene case ontvangen. Spijt dat ik voor de zwarte (saaie) kleur telefoon gekozen heb en niet de groene (was toen niet beschikbaar).

Content van de case, ook wel hoekig zoals de telefoon en daardoor nog moeilijker in broekzak te steken (de stof schuift ook niet zo goed als de telefoon zelf). Ik vrees wel dat de case snel zal verkleuren (o.a. door contact met andere stoffen) zoals andere cases bij mijn vorige telefoons.

[ Voor 36% gewijzigd door dEX2340 op 07-11-2014 11:03 ]

iPhone XR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16:20
Ziet er niet uit maar wel lekker stevig.
OtterBox Defender..

Zit veel op de motor en de fiets en dan is een beetje stevige case geen overbodige luxe :-)

MuziekLiefhebbert

• Frup
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-05 21:20
Even over de Valenta hoesjes. Die vind ik wel mooi. Alleen op de site van Valenta, maar ook bijv. op Coolblue staat dat Pocketl 22 geschikt is voor de 930. Ik heb het getest in de Coolblue winkel. En de 930 past dus echt niet! Met dank aan de Coolblue verkoper, die voorstelde eerst even te passen.
Nu dan de Pocket 30 gekocht. Vreemd genoeg stond hierop juist wel dat die geschikt is voor de 930.
Hij past er dan ook prima in. Maar na een week blijkt hij nu iets te ruim. Als je hem bijv. te snel op tafel legt, kan de phone er makkelijk uitglijden. Maar al met al een bruikbare pouch. Dit ter info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Pffff, iemand nog een tip voor een mooi hoesje, de 930 glijdt regelmatig uit mijn zak...
Binnen een week diverse kleine beschadigingen op de alu rand.

Waarom toch aluminium gebruiken? Het blijft relatief zacht materiaal...

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spoonman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-05 14:38
En het blijft ook een gebruiksvoorwerp ... ;)

Mijn lumia 925 staat ook vol. Liever zo dan een rubberen condoom er rond.

https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

dfrenner schreef op vrijdag 14 november 2014 @ 12:48:
Waarom toch aluminium gebruiken? Het blijft relatief zacht materiaal...
Omdat het relatief stevig is zonder veel meer te wegen.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Ik heb de incipio Dual pro case, siliconen binnenlaag om vallen op te vangen, polymeer buitenlaag voor een meer premium gevoel. Ben er toch noch toe tevreden over. Wel wat bulky, maar dat hou je als je een hoesje wilt dat effectief is tegen vallen (en niet alleen krassen).

[ Voor 3% gewijzigd door MTDjassen op 15-11-2014 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
FYI: de hierboven genoemde case is nog 6h in de superaanbieding http://shop.windowscentra..._source=wc&utm_medium=dod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Heb inmiddels ook m'n ZAGG screenprotector erop geplakt en die lijkt geen last te hebben van de afgeronde randen van het scherm, mede doordat het een natte applicatie is. Dit maakt ook het aanbrengen heel gemakkelijk, je spuit hem in met een vloeistof, legt hem op je telefoon, schuift hem op de goede plek en gebruikt de megeleverde squeegy om al het vocht onder de protector vandaan te schuiven. Daarna 12-24h rustig aan mee doen en voilà, je ziet er bijna niets van. Heb nog één klein belletje ergens maar schijnt dat deze binnen een aantal dagen als vanzelf ook verdwijnen. Een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben op zoek naar een goede case voor mijn lumia 930 maar dan 1 waar je de telefoon net als een iPad omhoog kunt zetten zodat je bv YouTube kunt kijken. zijn er die?
ik heb voor mijn lumia 920 destijds een orginele van nokia gekocht maar die hebben ze niet voor de 930.
iemand tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:29
Ik heb zelf de Full Body Skin van Skinomi gehaald.

Past perfect om de Lumia 930 heen, en zo zijn zowel de voorkant, zijkanten als de achterkant beschermt tegen krassen.

Vind het zelf een stuk mooier dan een dikmakend hoesje. Deze skin maakt je telefoon namelijk niet zichtbaar dikker. Ik vind zelfs dat hij de telefoon mooier maakt!

Heb verder ook een Treasure Tag gehaald sinds ik tijdje terug mijn sleutels kwijt was. Dat werkt dus ook erg goed, misschien zelfs iets te goed ;).

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:58

mvds

Totally awesome!

MTDjassen schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 12:53:
Ik ben groot fan van Zagg screenprotectors. Ook hele goede ervaringen met hun service trouwens!
Nu nog leren hem niet in het rond te smijten als ik dronken ben mijn grenzen voor wat betreft alcohol leren kennen.
FTFY ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrcosmo
  • Laatst online: 15-04-2021
iemand ervaring met een accesoire om de telefoon mee te nemen tijdens het hardlopen?
neem de 930 nu mee in mijn broekzak maar dat is een beetje onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Devian schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 11:55:

Heb verder ook een Treasure Tag gehaald sinds ik tijdje terug mijn sleutels kwijt was. Dat werkt dus ook erg goed, misschien zelfs iets te goed ;).
Ik heb ook een treasure tag maar vond het ontzettend irritant. Techniek is leuk maar als je naar toilet gaat gaat het ding al af. En ook steeds de verbinding verbroken, dan weer opnieuw toevoegen.

Nee, idee is prima maar in de praktijk onwerkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

KeRsTmAnNeKe schreef op dinsdag 23 september 2014 @ 19:45:
Hier de CR-201 en DT-900.

Laatste valt weinig over te zeggen... gewoon plaatje, leg je foon erop en hij laadt.

Autohouder ook maar gelijk getest, was even bang dat het scharnier te los zou zitten, maar de telefoon blijft mooi op z'n plek, ook goed strak tegen de ruit, ben echt niet bang dat ie los komt. QI werkt goed, NFC heeft een kleine meerwaarde, maar als het er niet op gezeten had had ik het niet gemist.
Telefoon wordt goed geklemd, wiebelt niet teveel bij hobbels... ben tevreden :-)

Wel geinig dat her en der nog CR-200 staat, incl de verpakking zelf...
Waar heb jij de CR-201 gekocht? In de PW staat ie alleen bij Belsimpel voor €77, dat vind ik nogal aangezien ze normaal gesproken maar een tientje of 5 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
GerCor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:50:
[...]

Ik heb ook een treasure tag maar vond het ontzettend irritant. Techniek is leuk maar als je naar toilet gaat gaat het ding al af. En ook steeds de verbinding verbroken, dan weer opnieuw toevoegen.

Nee, idee is prima maar in de praktijk onwerkbaar.
Ik heb zowel thuis als werk als "save zone" ingesteld. Hierdoor heb ik dus geen last van dat hij ongewild afgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Hoe je dat gedaan hebt weet ik niet, maar als ik bij familie ben en mijn telefoon ligt op tafel, ga ik naar het toilet ... gaat dat irritante toontje weer af. Vindt mijn vriendin ook niet echt leuk. Ik had de treasure tag aan mijn sleutels in mijn broekzak. En als je dan de knop aanraakt gaat het weer een signaal verzenden. Ik had er soms 10 staan in het notificatiescherm. Nogmaals, ik vind het niks. Zonde van de centen. Maar wel leuk om uit te proberen.

[ Voor 39% gewijzigd door GerCor op 22-01-2015 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjesus
mrcosmo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 13:03:
iemand ervaring met een accesoire om de telefoon mee te nemen tijdens het hardlopen?
neem de 930 nu mee in mijn broekzak maar dat is een beetje onhandig.
Heb een paar maanden terug nog een armband via Ebay gekocht.

Volgens mij was deze het.

http://www.ebay.com/itm/G...bands&hash=item540f67ad7e

Vind alleen jammer dat de telefoon ook maar net past. Een 5.5inch hoes zou zeker geen probleem moeten geven. De band geeft helaas ook niet veel ruimte om je biceps te trainen. Iets waar ik nu last van heb :+

Deze armbandjes vind je volgens mij ook wel gewoon bij het Onderdelenhuis of Action.

[ Voor 5% gewijzigd door Tjesus op 22-01-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
GerCor schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 15:30:
Hoe je dat gedaan hebt weet ik niet, maar als ik bij familie ben en mijn telefoon ligt op tafel, ga ik naar het toilet ... gaat dat irritante toontje weer af. Vindt mijn vriendin ook niet echt leuk. Ik had de treasure tag aan mijn sleutels in mijn broekzak. En als je dan de knop aanraakt gaat het weer een signaal verzenden. Ik had er soms 10 staan in het notificatiescherm. Nogmaals, ik vind het niks. Zonde van de centen. Maar wel leuk om uit te proberen.
Op basis van het wifi netwerk waar je op zit kun je hem uitschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
mvds schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:16:
[...]

Waar heb jij de CR-201 gekocht? In de PW staat ie alleen bij Belsimpel voor €77, dat vind ik nogal aangezien ze normaal gesproken maar een tientje of 5 zijn.
Volgens mij Amazon Duitsland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft er iemand ervaring met de CR-200 icm de Lumia 930? Kan iemand mij vertellen of de 930 past in de houder van de CR-200 en dat deze dan ook opgeladen word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 09:49
Zojuist ook een Lumia 930 aangeschaft. Komt morgen binnen.

Ik zit alleen nog effe te kijken naar laders en autohouders. Allereerst wil ik hem wel draadloos opladen en die Charging Stand is wel fijn maar nog steeds erg duur. Daarom misschien dat goedkope ding, maar vraag me af of dat wel fijn werkt en niet te klein is (dat ie eraf valt of net niet goed ligt waardoor die niet gaat laden). Iemand die wat ervaringen daarover kan delen? Die DT 601 bedoel ik dus. Of heeft iemand een goedkopere bureaulader gevonden?

Verder heb ik in de auto een Brodit Clip zitten en dat werkt wel fijn, maar ik zie geen Active houder met USB. Wel met een aansteker-aansluiting of zonder enige stekker, maar geen met USB. Is de kabel van die met aansteker-aansluiting gewoon om te wisselen voor USB? Waarom ik het vraag? Mijn Navigatiesysteem werkt bij iPhone beter samen met USB dan via Bluetooth (elke vijf seconden een hapering luistert niet prettig).

En verder wilde ik nog weten hoe de ervaringen zijn met Spotify icm autoradio. Werkt dat een beetje lekker (of werkt het helemaal niet?). Heb zelf een nieuwe Clio en daarmee gaat ook niet alles op iPhone even vlekkeloos, maar ik wil in ieder geval mn playlists kunnen luisteren...

Als WP-fan heb ik even een uitstapje gemaakt naar iPhone voor een jaartje (vooral om te hebben als 2e ontwikkeltoestel), maar mn huidige kennis is dus aan opfrisbeurt toe. Mn ouders lopen overigens wel beiden in het preview-programma (met L920 en L820), maar gezien ik er zelf niet mee gewerkt heb, mis ik nog wat ervaringen van apps en hardware die mijn ouders toch niet kunnen leveren.

Het is in ieder geval mijn plan om de 930 te gebruiken tot een nieuw high-end toestel met Windows 10 beschikbaar (en leverbaar is). Ik had gehoopt dat ze afgelopen woensdag nog wel wat zouden aankondigen, maar ik heb er nu weinig hoop in dat er een beter toestel uitkomt de komende 6 (misschien zelfs 10) maanden. En mn iPhone hou ik ernaast voor de 3 toekomstige hype-apps die niet/later naar WP komen }:O (al kan ik me niet herinneren welke must-have app ik nog niet in de store heb gezien. Enige die nog enigszins relevant was was het social media platform Plague, maar die zit er volgens mij ook al aan te komen en verder zou Slack of Hipchat wel fijn zijn, maar geen must-have).

TL;DR:
1) Iemand nog ervaringen over de goedkope/alternatieve draadloze laders?
2) Is kabel van Active Brodithouder (voor L930, met sigarettenaanstekeraansluiting) om te wisselen met USB kabel?
3) Ervaringen van Spotify icm multimediasystemen in auto's?

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 26-01-2015 22:51 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-05 14:07
Martinspire schreef op maandag 26 januari 2015 @ 22:45:
TL;DR:
1) Iemand nog ervaringen over de goedkope/alternatieve draadloze laders?
Ik heb zelf deze:
http://www.ebay.nl/itm/Qi...&var=&hash=item3ce8b324dc

Goedkoper kan niet denk ik. Werkt redelijk, maar niet perfect. De telefoon laadt goed op namelijk, maar na een nachtje laden komt ie niet verder dan 90%.
Als je dat niet erg vindt is dit een prima lader.

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Vraagje: Ik heb een cheapass lader die slecht werkt (en ik dus ook niet gebruik) maar voor ik investeer in een goede draadloze lader: blijft je scherm aan als je laadt? Of knipperen er lampjes o.i.d.? Of stoptie soms met laden en gaatie dan weer verder (waardoor het scherm even aan gaat en hij vibreert), want dat hoef ik niet naast m'n bed uiteraard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
MTDjassen schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:46:
Vraagje: Ik heb een cheapass lader die slecht werkt (en ik dus ook niet gebruik) maar voor ik investeer in een goede draadloze lader: blijft je scherm aan als je laadt? Of knipperen er lampjes o.i.d.? Of stoptie soms met laden en gaatie dan weer verder (waardoor het scherm even aan gaat en hij vibreert), want dat hoef ik niet naast m'n bed uiteraard :).
Ik heb de Nokia Wireless Charging Plate DT-900. Prima ding.
Het scherm van het toestel blijft niet aan als hij op de plate ligt.
Op de voorkant knippert/brandt er een lampje.
Hij blijft laden, echter laadt hij niet sneller dat een normale lader.
Hij vibreert ook niet, tenzij je dat in je instellingen hebt verwerkt voor het verkrijgen van meldingen.
Echter vind ik de plate aan de kleine kant voor mijn Lumia 930. Hij ligt er instabiel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
mvds schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:42:
Heeft er iemand ervaring met de CR-200 icm de Lumia 930? Kan iemand mij vertellen of de 930 past in de houder van de CR-200 en dat deze dan ook opgeladen word?
Past niet goed, 1 van de klemmen zit waarschijnlijk op de camera knop, dus dan kun je de telefoon er maar op 1 manier inzetten.

Bij de CR-201 is dat (vrij lelijk) opgelost door een stukje uit het klemmetje te halen zodat dat geen contact maakt met de cameraknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Hmm, reactie gekregen van Coolblue dat het niet mogelijk is om de kabel te vervangen van de actieve Brodit houder met sigarettenaansterkeraansluiting (3x woordwaarde). En om nou telkens handmatig het kabeltje erin te doen lijkt me ook niks. Dat vond ik juist zo makkelijk met mn huidige oplossing: gewoon telefoon in houder schuiven waarna ie ook meteen in stekker zit die via USB is aangesloten. En van andere toestellen zie ik het vaak wel. Waarom is dit dan niet verkrijgbaar?
En ik zie ook geen alternatieven voor Brodit-houders die makkelijk te gebruiken zijn in mn Clio. Om nog niet te spreken over de prijzen die dat plastic van Brodit kost of het feit dat je na veelvoudig draaien (portrait naar landscape en weer terug) het schroefje losdraait en door de constructie er ook niets aan kunt veranderen.

Dus hoe gebruiken jullie je 930 in de auto? Aan het raam plakken vind ik niet fijn en zit wat te ver weg, dus ik zoek iets anders, maar toch met USB naar de autoradio.

Edit:
USB is niet meer nodig. Ik heb gemerkt dat mn radio hem niet ziet als media-device maar hem gewoon gaat opladen, dus dan maakt het niets meer uit of ie in de aansteker gaat of usb. Dus dan haal ik gewoon dat Brodit ding. Wel heb ik nog last van wat haperingen via bluetooth, maar dat lijkt aan het mediasysteem te liggen (te zwakke processor). Het was ook de reden dat mijn vorige via USB zat
Suggesties voor goedkope bureau-lader zijn nog welkom.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 28-01-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Wel weer jammer dat MS geen oranje draadloze oplaadplaat DT-903 in de store heeft. Kan het ik wel ergens anders kopen maar kost dat ding tot wel € 20 meer. Oplichters. :(

Hmmm .... geduld dan maar. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
GerCor schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:07:
Wel weer jammer dat MS geen oranje draadloze oplaadplaat DT-903 in de store heeft. Kan het ik wel ergens anders kopen maar kost dat ding tot wel € 20 meer. Oplichters. :(

Hmmm .... geduld dan maar. :9
Mja die van mij was ook wat duurder, maar net nieuw toestel dus dan maar meteen het nieuwste in huis halen :+
Bevalt wel overigens.

Al heb ik soms wat problemen met de touch als ie op de oplader (of aan draad) ligt. Dat ie dan denkt alsof ik met meer dan 1 vinger aan het aanraken ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Ha, ja ik had al begrepen dat jij aardslui bent. Een stekkertje ergens insteken is voor jou al teveel moeite. Dus, dat jij de draadloze laad(raad die)plaat al hebt verbaasd mij niks. (grapje) :+

Maar eh .... het is natuurlijk een hebbedingetje. Volstrekt onnodig maar wel leuk. En voor mij is het pas leuk als het een oranje is. Maar ga niet TEveel betalen. Dan wacht ik wel even. De witte is er al voor € 54.
Ga ik geen € 79 betalen voor een oranje versie natuurlijk.

Vandaag MS store via de chat gesproken. In de store alleen wit en groen. Het antwoord op mijn vraag of er ook een oranje in de store komt kon ik eigenlijk wel raden toen ik de vraag stelde. Ze hebben geen idee. Tssss.

[ Voor 18% gewijzigd door GerCor op 03-02-2015 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik wacht ook even mee de DT-903 60 euro is net ff wat te veel. Onder de 40 euro zou het kunnen. Afwachten dan maar, of tot dat er een of andere sale is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:57
Heeft er iemand de Muvit smooth slim case voor zijn of haar Nokia Lumia 930?
Ik ben wel benieuwd of deze men bevalt. Zie in veel winkels Muvit liggen maar niet voor de 930.

http://mymuvit.net/muvit/...s.pdf?productId=MUSLI0504

[ Voor 17% gewijzigd door Dagg op 04-02-2015 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subliminal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-10-2022
Ik heb een originele groene shell van Nokia maar ik kan niet echt wennen aan het flappie. Ik ben daarom toch maar voor een bumper gegaan, in combinatie met een screen protector.

Ik had eerst ook zo'n cheap screen protectortje voor het scherm maar dat zag er niet uit bij de randen. Op zoek naar een 'natte' oplossing kwam ik uit bij Ultimate Shield in de UK. Voor omgerekend €8,50, inclusief verzendkosten kan ik me geen betere oplossing wensen :) Het is zo goedkoop omdat er geen onbenullige verpakking bij zit. In een stevig envelopje krijg je een screenprotector, een microvezel doekje, een squeegee en instructies. Je kunt overigens ook voor een Full Body protection gaan, mocht je dat willen. Het aanbrengen viel me alleszins mee en na twee dagen valt het me nauwelijks op dat het erop zit. Ook aan de randen zit het als gegoten.

Daarnaast via Ebay een zwarte Orzly Fusion Gel Hard Case aangeschaft. Deze heeft een doorzichtige hard plastic achterkant zodat ik toch mooi met m'n groene 930 kan pronken ;) Over de kwaliteit kan ik nog niet zoveel zeggen maar hij voelt stevig aan. In z'n totaliteit ziet het er niet 'bulky' uit. Uitsparingen zitten op de goede plek en knoppen zijn redelijk goed te vinden. Of de achterkant redelijk krasvrij blijft, moet ik nog maar afwachten. Het zit er pas een dag op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CokeZero
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-11-2024
Potjandorie, de groene DT-903 Qi charger is nog steeds niet op voorraad.

EDIT: blijkbaar toch wel weer op voorraad.

[ Voor 24% gewijzigd door CokeZero op 19-03-2015 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTDjassen
Wil hier graag even vermelden dat ik ontzetten tevreden ben met de service van Incipio. Heb een Incipio Dual Pro case voor m'n 930 gekocht, die bestaat uit een siliconen binnenlaag en een harde buitenkant voor een combinatie van schokdemping + premium feel. Na een paar keer uit m'n zak vallen is de harde buitenkant stuk gegaan (maar m'n telefoon nog helemaal heel!). Ik heb contact gezocht met Incipio of ik voor een gereduceerd tarief alleen de buitenlaag kan kopen, maar ze sturen voor niks een heel nieuwe hoes op (~ $25.-).

Top dus!

[ Voor 6% gewijzigd door MTDjassen op 19-03-2015 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Excuus als ik erover gelezen heb, maar ik ben zelf ook op zoek naar een interessante ( lees: niet te dure ) houder voor de 930 in de auto. Ik zie prachtige houders van brodit, maar deze vind ik buiten proportie duur.

Gewenst is wel een houder specifiek voor de 930, van die algemene dingen van de action word ik niet blij.

Opladen is niet per definitie nodig, zoveel navigeer ik niet en voor de keer dat et nodig is leg ik zelf wel kabeltje neer ergens.

Heb uiteraard alle standaard houders van bol en coolblue etc gevonden, ik zoek nu eventjes naar ervaringen.

[ Voor 10% gewijzigd door Fatal Mind op 19-03-2015 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:27
CokeZero schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 08:37:
Potjandorie, de groene DT-903 Qi charger is nog steeds niet op voorraad.

EDIT: blijkbaar toch wel weer op voorraad.
thx net ook besteld :)

iPhone 15 pro max nat tita|tv4 64|Airpods pro|airpods pro2|AW 6 grey| iPad Air 2020 blue| homepod mini grey|Airpods max blauw|Samsung s23 ultra green 512|Google pixel 7|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Vandaag vanuit de MS store Ireland de originele flipcover voor de Lumia 930 binnengekregen (bedankt voor de tip hier!). De zwarte had ik besteld, want ik had al gelezen dat de lichte kleuren snel onherstelbaar vies worden.
Hoewel de cover er netjes en goed afgewerktuitziet, vind ik 40 euro echt te duur. De 20 die ik betaald heb vind ik nog wel ok (incl verzenden).
Het past perfect, maar ik had daar ook niets anders verwacht.
Wat ik erg mis is dat de telefoon niet reageert op het openen of sluiten van het klepje. Ook zit er geen magneetje o.i.d. in om hem dicht te houden. Er worden microfoons van de camera afgedekt, geen idee of ik dat zal merken, maar wel vreemd.
Ik ben wel tevreden met de aankoop, maar had hier echt geen 40 euro voor willen betalen.
Nu nog bedenken wat ik met mijn (bank)pasjes ga doen. Die zaten eerst in het hoesje van mijn Lumia 820.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:40
Ik heb momenteel zo'n KEES S-line gelhoesje om mijn Lumia 930, vindt die wel leuk uitzien, maar het bedienen van de knoppen aan de zijkant vindt ik slecht.

Heeft iemand ervaring met een gelhoesje (backcase) voor de Lumia 930 waarmee je de toetsen aan de zijkant wel goed kunt bedienen?

[ Voor 5% gewijzigd door kruila op 14-04-2015 13:11 ]

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
Ik plaats mijn vraag hier, omdat de Accessoires topic niet druk wordt bezocht (;En als je dan reageert in het toesteltopic, dan komt daar weinig verandering in, post verplaatst naar accessoires topic :)
Tegenwoordig heb ik mijn L930 in een wallet case zitten, eigenlijk is het wel zonde, omdat de L930 een mooi design heeft en in mijn geval een groene achterkant heeft.
Er zijn screenprotectors op de markt voor de voor- en achterkant, waar kan ik deze aanschaffen? Ik heb verschillende topics al doorgelezen maar kon het niet echt vinden ;) Wie kan me helpen?

[ Voor 13% gewijzigd door PaT op 28-04-2015 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swerfer
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-04 09:27

Swerfer

Hmm...

Krasloos schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:33:
Ik plaats mijn vraag hier, omdat de Accessoires topic niet druk wordt bezocht (;
Tegenwoordig heb ik mijn L930 in een wallet case zitten, eigenlijk is het wel zonde, omdat de L930 een mooi design heeft en in mijn geval een groene achterkant heeft.
Er zijn screenprotectors op de markt voor de voor- en achterkant, waar kan ik deze aanschaffen? Ik heb verschillende topics al doorgelezen maar kon het niet echt vinden ;) Wie kan me helpen?
Ik ben zelf erg zuinig op mijn scherm, daar heb ik dan ook geen screenprotector. De achterkant maakt mij niet uit en ik leg de telefoon dan ook neer waar het mij uit komt. Ik heb eens goed gekeken en vind eigenlijk geen zichtbare krassen. Ik zou de achterkant als ik jou was dan ook niet van een protector voorzien.

Home Assistant | Unifi | LG 51MR.U44 | Volvo EX30 SMER+ Vapour Grey, trekhaak | SmartEVSE V3 | Cronos Crypto.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-05 16:39
Krasloos schreef op zondag 26 april 2015 @ 09:33:
Ik plaats mijn vraag hier, omdat de Accessoires topic niet druk wordt bezocht (;
Plaats enkel een screenprotector aan de voorkant? Heb ik zo gedaan, als de achterkant vol zit met krassen, kan je nog de cover eraf halen en een nieuwe plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Mijn achterkant heeft behoorlijk wat krassen. Volgens mij kun je het beste zo'n hoesje nemen met een voor- en achterkant, waarin je het toestel dus helemaal beschermt. Persoonlijk vind ik dat niet mooi, maar ik gebruik sowieso nooit een hoesje of screenprotector bij een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amadeus1966
  • Laatst online: 02-05 14:24
Covers en screenprotectors...........hebben hun voordelen maar in sommige gevallen ook nadelen.

Covers doen min of meer afbreuk aan het design, al ben ik ervan overtuigd dat als je een chique cover hebt dit in sommige gevallen soms een aanwinst kan geven aan het geheel. maar dat is een kwestie van smaak.
Wat in sommige gevallen ook een nadeel kan zijn zijn de zware magneetsluitingen die gebruikt worden.
Deze kunnen de werking van de compas-sensor verstoren ( vandaar dat je bij sommige heel vaak moet herkalibreren ).
Wat ik zelf als nadeel ondervind is met het maken van foto's/video, je moet soms echt denken aan de flap dat die niet voor de lens gaat hangen.

Voordeel van dergelijke covers is dat het je toestel wel goed beschermd in het normale dagelijks gebruik.

Screenprotectors hebben ook hun voor en nadeel.
Voordeel is dat je een extra beschermlaag hebt.
Nadeel is dat sommige een negatieve werking kunnen hebben op het scherm, denk hierbij aan de gevoeligheid en bij sommigen is het zelfs de oorzaak geweest van ghosting ( dat het lijkt alsof je scherm door een onzichtbare hand wordt bedient en zo een eigen wil lijkt te hebben ) dit heb ik zowel bij mijn eigen 520 gehad als die van een maat van mij, na verwijdering geen last meer van gehad.

Zelf denk ik dat je voor je zelf te rade moet gaan, heb je een actieve hobby ( anders dan schaken of dammen ) of kom je anderzijds in aanraking met vuil, zand e.d. door werk of hobby of ben je gewoon onhandig, dan zou ik een vorm van protectie zeker overwegen.

Ik gebruik zelf een walletcase voor mijn 1320 en dat heeft hem zeker al wel eens gered.
Ik heb in de periode dat ik dergelijke toestellen gebruik al drie verspeeld door de meest waanzinnige stomme ongelukjes waarbij ze beyond repair waren.
Tussen een autodeur, erop gaan zitten en in een jaszak laten zitten tijdens een stortbui waarbij het water in de jaszak bleef staan ( handig die regenjassen met waterdichte zakken, zolang je ze maar dichtdoet ).
Dus ja tegen sommige gevallen van stupiditeit is inderdaad geen cover gewassen.

Once we were young and ruthless, now we are old and toothless....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 24-05 20:32

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Welke in-ear-headphones met volumecontrol op de kabel kunnen jullie aanbevelen voor de Lumia 930?

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Niet online
Zijn er mensen die een bumper/cover gebruiken waardoor de 930 fijner in de hand ligt? Ik heb eigenlijk een afkeer voor hoesjes, maar zou toch willen overwegen er een te gebruiken om de scherpe randen van het toestel te omzeilen. ik vraag me af in hoeverre dat mogelijk is omdat een cover waarschijnlijk dezelfde vorm heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Scherpe randen? Wut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 15:21

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Scherpe randen is misschien niet het goede woord maar de hoeken zijn natuurlijk wel een stukje minder afgerond dan de meeste andere moderne smartphones. Ik ben daar zelf ook niet heel happy mee in combinatie met het feit dat de telefoon met 5" eigenlijk nét te groot is voor één hand, het houdt eigenlijk net niet lekker vast allemaal.

Dat gezegd hebbende zou ik niet snel voor een hoesje gaan. Ik heb er nog nooit een gezien die genoeg voordelen heeft om het nadeel van de extra bulk weg te strepen. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Laatst online: 16-05 15:43
arrg..

heb zon originele nokia flapcover ... prima ding , geen krasje op de de telefoon , dun , en grip aaan de binnenkant zodat hij niet al te makkelijk valt als hij open ligt op tafel.

maar helaas.. deze telefoon is uit mn hand gevallen op de tegels... precies op een hoekje
klap is het scherm fataal geworden.. geen scheur, wel een "lek" waardoor binnen een dag mn scherm nagenoeg alleen nog zwart is... (verspreidde als een olievlek)

reparatie kost 150,- das igg minder dan een heel het toestel vervangen...

wie kan mij een hoes aanbevelen die wel tegen dit soort incidenten beschermt.

Ik zag de otterbox al, maar ik hoop stiekem dat er wat uhm fraaiere mogelijkheden zij (welke ook te bestellen zijn in nl/ebay amazon oid)
zou bv de incipio dualpro een dergelijke klap beter kunnen verwerken dan mijn nokia cover?

[ Voor 5% gewijzigd door Sjakskus op 05-08-2015 00:46 ]

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor

GerCor

Sinds de nieuwe app Gadgets werkt de D-903 niet meer zoals het hoort. Oké, laden doet ie nog en de verlichting geeft aan wanneer de batterij vrij leeg is maar notificaties, :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een goede oplader. De enige oplader die nog full speed oplaadde, heeft vanmorgen tussen de spaken gezeten, dus die doet het niet meer :P
Ik heb onlangs al een keer een andere lader gekocht, maar die geeft de melding "device is charging slowly".
Welke oplader kan ik kopen die een loskoppelbare adapter heeft en goed mijn 930 oplaadt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
@Glacier
Wat heeft er tussen de spaken gezeten, en is dus stuk, het kabeltje of de adapter? Dan hoef je alleen dat deel te vervangen, toch?
De adapter van de 930 heeft een output van 1500mA, zover ik me herinner, bij minder zal hij dus altijd langzamer laden, hoewel m''n man op kantoor de AC-10E (heeft geen losse kabel) gebruikte, die heeft 'n output van 1200mA en laadde ook redelijk snel. Wij gebruiken wél altijd originele laders, nu zal je die van Nokia niet zo makkelijk vinden (ze zijn hier en daar nog wel verkrijgbaar), maar koop er iig eentje van een bekend merk en geen goedkope, merkloze zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
correctie 1500mA =1,5A
1200mA=1,2A ;)

Maar het is ook belangrijk hoe de lader zich kenbaar maakt aan de telefoon, an dat gaat met universeel spul niet altijd goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Laatst online: 29-05-2021
@shiptronic

Klopt, foutje... ;)

Maar idd is de communicatie tussen lader/kabel en telefoon erg belangrijk, reden, dat wij dus altijd originele laders en kabels gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Marly schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 16:59:
@Glacier
Wat heeft er tussen de spaken gezeten, en is dus stuk, het kabeltje of de adapter? Dan hoef je alleen dat deel te vervangen, toch?
Een lader waarvan de draad niet los kon ;)
Wat zijn bekende merken qua laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Het "probleem" zit meestal in de gebruikte usb kabel. Als je een goede usb kabel hebt, werkt zelfs de Ikea lader prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glacier
  • Niet online
Dan moet ik maar eens op zoek naar een goede usb kabel. Zijn er nog bepaalde specificaties waar ik rekening moet houden?
Pagina: 1 2 Laatste