Zojuist ook een Lumia 930 aangeschaft. Komt morgen binnen.
Ik zit alleen nog effe te kijken naar laders en autohouders. Allereerst wil ik hem wel draadloos opladen en die Charging Stand is wel fijn maar nog steeds erg duur. Daarom misschien dat goedkope ding, maar vraag me af of dat wel fijn werkt en niet te klein is (dat ie eraf valt of net niet goed ligt waardoor die niet gaat laden). Iemand die wat ervaringen daarover kan delen? Die DT 601 bedoel ik dus. Of heeft iemand een goedkopere bureaulader gevonden?
Verder heb ik in de auto een Brodit Clip zitten en dat werkt wel fijn, maar ik zie geen Active houder met USB. Wel met een aansteker-aansluiting of zonder enige stekker, maar geen met USB. Is de kabel van die met aansteker-aansluiting gewoon om te wisselen voor USB? Waarom ik het vraag? Mijn Navigatiesysteem werkt bij iPhone beter samen met USB dan via Bluetooth (elke vijf seconden een hapering luistert niet prettig).
En verder wilde ik nog weten hoe de ervaringen zijn met Spotify icm autoradio. Werkt dat een beetje lekker (of werkt het helemaal niet?). Heb zelf een nieuwe Clio en daarmee gaat ook niet alles op iPhone even vlekkeloos, maar ik wil in ieder geval mn playlists kunnen luisteren...
Als WP-fan heb ik even een uitstapje gemaakt naar iPhone voor een jaartje (vooral om te hebben als 2e ontwikkeltoestel), maar mn huidige kennis is dus aan opfrisbeurt toe. Mn ouders lopen overigens wel beiden in het preview-programma (met L920 en L820), maar gezien ik er zelf niet mee gewerkt heb, mis ik nog wat ervaringen van apps en hardware die mijn ouders toch niet kunnen leveren.
Het is in ieder geval mijn plan om de 930 te gebruiken tot een nieuw high-end toestel met Windows 10 beschikbaar (en leverbaar is). Ik had gehoopt dat ze afgelopen woensdag nog wel wat zouden aankondigen, maar ik heb er nu weinig hoop in dat er een beter toestel uitkomt de komende 6 (misschien zelfs 10) maanden. En mn iPhone hou ik ernaast voor de 3 toekomstige hype-apps die niet/later naar WP komen

(al kan ik me niet herinneren welke must-have app ik nog niet in de store heb gezien. Enige die nog enigszins relevant was was het social media platform Plague, maar die zit er volgens mij ook al aan te komen en verder zou Slack of Hipchat wel fijn zijn, maar geen must-have).
TL;DR:
1) Iemand nog ervaringen over de goedkope/alternatieve draadloze laders?
2) Is kabel van Active Brodithouder (voor L930, met sigarettenaanstekeraansluiting) om te wisselen met USB kabel?
3) Ervaringen van Spotify icm multimediasystemen in auto's?
[
Voor 26% gewijzigd door
Martinspire op 26-01-2015 22:51
]