Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

nieuwe windows op laptop, drivers installeren.

Pagina: 1
Acties:

• dokteronline
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-11 16:20
Beste,

Ik heb windows 7 op de laptop van mijn zus gezet. Dus fresh install. Nu zit ik alleen met het volgende ''probleem''. De laptopdrivers ( netwerk, audio, video, usb enz) moeten er op worden gezet. Maar internet werkt niet en de usbpoorten doen het ook allemaal niet.
Nou zou ik de drivers allemaal kunnen downloaden op mijn pc en dan alles op een cd kunnen branden, maar er moet toch wel een snellere mogelijkheid zijn lijkt mij?
Is er geen mogelijkheid of om het internet te laten werken zodat ik de drivers gewoon rechtstreeks kan downloaden of de usbpoorten zodat ik het op een stickje kan zetten en zo op de laptop te krijgen?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ja hoor

met een (null) modem
diskette
losse harddisk

hexadecimaal overtypen

beetje fantasie he ...

Iperf

• J0HAN
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-11 11:03
USB poorten moeten gewoon werken, daar is geen 3rd party driver voor nodig.

 MacBook Pro M1 (2021)  Mac Mini (2011)  iPhone 12 Pro

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-11 15:26

MrMonkE

★ EXTRA ★

Dat de USB poorten het niet doen is raar die doen het altijd naar mijn ervaring.
Weet je het zeker dat die het neit doen?

★ What does that mean? ★

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

probeers anders de zwart usb ipv de blauwe

Iperf

• dokteronline
Punt is, er zitten alleen maar blauwe 3.0 usb poorten op de laptop en die werken niet. Heb alle poorten geprobeerd en ook verschillende usb sticks. Gebeurt niks in Windows.

• zekerpixels
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-11 00:45

zekerpixels

Victory Loves Preparation

dokteronline schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 21:31:
Nou zou ik de drivers allemaal kunnen downloaden op mijn pc en dan alles op een cd kunnen branden, maar er moet toch wel een snellere mogelijkheid zijn lijkt mij?
Is er geen mogelijkheid of om het internet te laten werken zodat ik de drivers gewoon rechtstreeks kan downloaden of de usbpoorten zodat ik het op een stickje kan zetten en zo op de laptop te krijgen?
en zolang internet niet werkt en usb stick ook niet, is het het meest voordehandliggende optie. Om op een cd branden kost, wat maar een paar minuten meer duurt dan op een usb stick zetten.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

En zeker korter dan deze discussie :P

Iperf

• dokteronline
ahah nou dan doen we dat maar:P Thanks voor de reacties in iedergeval

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-11 12:42

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Check de bios misschien is er een optie om usb3 uit te zetten zodat usb2 werkt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Pagina: 1