Wens: Videokaarten video uit aantal opgeven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021
Beste Devvers,

Persoonlijk zou ik het er handig vinden om bij Videokaarten filter Video uit ook aantallen te kunnen opgeven (minimum of sliders). Bij het zoeken naar een multi monitor video kaart is het erg handig om hier op te kunnen filteren.

Groeten,
Reinder

PC based oscilloscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Wij hebben daar helaas geen filter voor. Wel wil ik kijken of ik er losse filters van kan maken, maar het probleem is dat er dan ineens veel filters bijkomen. 2 of 3 filters erbij kan nog wel, maar je hebt nu al een behoorlijk aantal (DVI-D, DVI-I, VGA, HDMI, DP, miniDP, miniHDMI en straks gaan waarschijnlijk de DP en HDMI opties opgesplitst worden in de versies vanwege 4K), dus waarschijnlijk gaan we tegen een praktisch probleem lopen. Desalniettemin zal ik kijken wat ik kan doen, maar waarschijnlijk gaat het niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinstein
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-07-2021
Bedankt!

Het zijn er nu 33, als je alles zou doen komt er idd nogal wat bij. Waarschijnlijk zijn er ook typen die alleen 0 of 1 keer voorkomen, dus daarbij is het niet nodig :)

@Praktische probleem: is dat dat het aantal opties groot wordt, of is er in het PW systeem een max?
Persoonlijk vind ik het niet erg als het er nog meer worden, als de meest gebruikten maar bovenaan staan.

p.s. Bij moederborden zou het ook handig zijn voor b.v. aantal S-ATA/USB 2.0/USB 3.0 aansluitingen.

PC based oscilloscope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:34

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Het praktische probleem is dat de lijst met filters heel lang gaat worden, dat maakt het alleen maar onduidelijker. Bij enkele opties valt het wel mee, maar met zoveel opties die je bij videokaarten hebt (zoals genoemd in mijn eerdere post), wordt het gewoon te veel. Technisch kan de Pricewatch het prima aan, daar ligt het niet aan, ik kijk nu even puur naar gebruiksgemak en hoe goed het te onderhouden is voor ons.

Zelfde verhaal geldt voor moederborden overigens en andere plekken waar je meerdere aantallen bij meerdere selecties kan opgeven bij het editten/toevoegen van een uitvoering, maar niet op kan filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AJ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-05 14:39

AJ

ja, hier zelfde verzoek, of zelfde gemis. Dat het onduidelijk wordt kan ik me op geen manier in vinden, een beetje ict-er handelt problemen met een complexiteitsfactor die duizenden keren groter is dagelijks af... maar je bent wel een halve dag aan het zoeken naar een geschikte multimonitorkaart daar waar je met een 34e optie in 0,01 seconde klaar bent. Ik zou je kunnen zoenen iig met optie 34