Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van mij is op zoek naar een nieuwe telefoon. We hebben al een beetje zitten kijken en zijn uitgekomen op de LG G2, de HTC One (M7) of de Sony Xperia Z1. Allemaal prachtige toestellen. Welke zouden jullie aanbevelen en waarom?

Zelf vind ik dat ze allemaal hun minpunten hebben (G2 -> UI, M7 -> camera, Z1 -> TFT scherm) maar ook heel veel pluspunten, zelf vind hij ze allemaal mooi en goed.

Wat zouden jullie adviseren?

Bedankt alvast

• stane
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:13
Gewoon naast elkaar zetten en de negatieve en positieve punten naast elkaar zetten en afwegen. Maakt hij veel foto's? Dan ga je de M7 toch maar niet kopen, enzovoorts. Ik denk zelf dat de G2 de beste keuze is, hij zal hem dan altijd nog kunnen rooten (of een andere launcher is vaak al voldoende).

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08:42
Sony Z1, is beter op vele vlakken, zie dit vergelijk:
http://gadgets.ndtv.com/h...68-vs-sony-xperia-z1-1018

• Ttje
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-11 09:19

Ttje

"We shall never surrender"

Precies, wat wil hij ermee gaan doen?
Ik heb zelf een G2 en ik kan zeggen dat ik super tevreden er mee ben. Ook een Z1 overwogen maar in de winkel bekeken en vergeleken met het scherm van G2 en toen was het een no brainer!
Ook zitten er op de G2 super handige features zoals knock code enz.
Ook zijn de backbuttons erg handig. En zorgen de bezels voor een groot scherm in een niet te grote telefoon.
Nogmaals, super tevreden ;)

Edit: Nu met de €50 cashback is de telefoon een erg goede koop

[ Voor 20% gewijzigd door Ttje op 13-07-2014 16:13 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hij heeft uiteindelijk gekozen voor een S4, toch bedankt voor de reacties.