Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Hallo,

Ik kan van iemand voor €35 een Xbox 360 arcade met 20 gb hdd overnemen. :)
Nu leek mij dit een mooie kans om (goedkoop) kennis te maken met console gaming, ik ben namelijk altijd een pc-gamer geweest. Maar, er is een minpunt, de console is gebanned. Niet alleen het XboxLive account maar de console zelf ook. Nu maakt dit voor mij niet uit, ik speel toch alleen singleplayer games, maar heeft deze ban ook invloed op andere dingen? Kan ik bijvoorbeeld wel gewoon Xbox apps downloaden (youtube enzo) en de browser gebruiken?

Bedankt voor uw antwoord _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
Bij een consoleban ben je ALLE online mogelijkheden kwijt, en tevens:
- games intalleren op de HDD kan niet
- Windows Media Center werkt niet
- als je een achievent haalt raakt je profiel corrupt

Je kunt dus het beste er niet eens een netwerkkabel in steken, geen XBLA account proberen in te loggen en gewoon een beetje singlepayer te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaBlack_NL
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 10:49
Mijn 360 is ook gebanned maar ik kan nog gewoon games op HDD installleren en heb ook geen problemen met achievements oid.

Maar YT,Netflix,Mediacenter is idd een no go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:41

BM

Moderator Spielerij
HDD is een tijdje geblocked geweest bij bans, maar lijkt weer aangezet te zijn. Corrupte profielen lijkt me stug,denk wel dat je niet alle achievements van na je ban mee kunt nemen.

Maar deze antwoorden zijn met een beetje googlen ook wel te vinden, GoT is geen afhaalbalie voor antwoorden ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Dank jullie voor je antwoorden :)
Ik begrijp dat GoT geen afhaalvragencenter is ofzo maar tijdens het zoeken kwam ik verschillende antwoorden tegen, dus wilde ik geen verkeerd antwoord volgen om met een compleet gebrickte Xbox te zitten. Aangezien ik toch alleen SP speel maakt niet uit dat ie geblockt is ;)

Danku zeer allen!