Ik heb van een vriend een half jaar geleden een guillemot 3d phrophet (geforce 256 SDR) overgenomen omdat hun een kaart wouden met een TV-out. Nou heb ik alleen een probleem. Als ik bv. een paar uur UT speel klap mijn beeld in.
het hele beeld gaat dan een soort trillen. Nou ik sluit het spel af om te kijken of het aan het spel ligt blijkt dat w98se ook hier nu last van heeft. Nou heeft mijn kaart de laatste tijd wel vaker last van. Mijn settings van de kaart vindt ik wel errug laag namelijk 100Mhz-80Mhz geheugen en ik heb hem niet ge OC-ed. De kaart heb ik al schoon gemaakt en van al het stof verwijderd en dan blijft hij het ook hebben.
Persoonlijk denk ik dat de kaart niet helemaal 100% is en dat hij zijn settings niet helemaal aan kan alhoewel de kaart gewoonlijk op 160Mhz hoort te draaien dacht ik. Kan ik mijn probleem minder maken door mijn kaart beter te koelen. Want ik denk dat
het geheugen of de gpu het niet helemaal aan kan.
alvast bedankt
Persoonlijk denk ik dat de kaart niet helemaal 100% is en dat hij zijn settings niet helemaal aan kan alhoewel de kaart gewoonlijk op 160Mhz hoort te draaien dacht ik. Kan ik mijn probleem minder maken door mijn kaart beter te koelen. Want ik denk dat
het geheugen of de gpu het niet helemaal aan kan.
alvast bedankt