Toon posts:

Nieuwe Webmail Tele2 - Alle bijlagen foetsjie ???!!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers,

Al jaren gebruik ik met tevredenheid de webmail van Tele2. Deze heb ik al sinds de tijd dat het nog zonnet was.

Nu heeft Tele2 afgelopen nacht de webmail omgegooid. De interface is veranderd, en verbeterd. Tot zover prima.

Maar in kan bij geen enkelen bijlage meer. Ik zie in het e-mal overzicht dat er een bijlage bij de mail zit, er staat dan een paperklipje. Maar zodra je de mail opent is er geen spoor meer van de bijlage, of een linkje naar het bestand of wat voor button dan ook waarmee je de bijlage kunt bereiken. :o

Een en ander geprobeert op FF (huidige stable), IE 11, en zelfs IE 8 (op mn werk :X ), geprobeerd met mails waarvan ik zeker weet dat er bijlagen bij zitten (die ik gisteren dus nog kon inzien).

Ik heb telefonisch contact opgenomen met de helpdest van Tele2 over de niet bereikbare bijlagen. Naast het feit dat de betreffende medewerker schijnbaar slechthorend was (moest mijn gegevens zeker 4 keer herhalen, en uiteindelijk zelfs spellen om het voor hem verstaanbaar te maken) 'kon die niets voor me doen'. Ondanks dat hij intern een wachtwoord voor de account aanmaakt om bij de gegevens te kunnen 'kan hij niet bij de mail' :|

Met dat gewijzigde wachtwoord ik er overigens wel bij. Wat mij eraan doet denken dat ik het wachtwoord snel weer moet terugzetten :F

Kreeg uiteindelijk duidelijk het gevoel dat ze niets afweten van het probleem met de bijlagen. Maar ook dat eerstelijns medewerkers geen zin hebben om verder te zoeken en evt een tweedelijns in te schakelen, en dat men je daar maar gewoon met je probleem laten zitten :w

Kortom: Ik wilde hier even melden dat deze problemen er zijn, en dat contact zoeken met de helpdesk geen zin heeft. Maar vooral ook met de vraag of er medetweakers zijn die ook een probleem hebben met de webmail van tele2 icm de bijlagen, of dat het elders te zoeken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:13
Sterker nog, ik kom er helemaal niet meer in. Nadat je inlogt op de tele2-site moet je opeens opnieuw inloggen maar dat neemt hij blijkbaar niet aan. Geen foutmelding ofzo, helemaal niks...
POP3 werkt nog wel.

Wat mij betreft mogen ze het Horde systeem gewoon weer terugzetten.

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16:01
Kun je geen IMAP gebruiken bij Tele2 ? Mogelijk dat je dan bij de bijlagen kunt.

En juist om dit soort fratsen te voorkomen gebruik ik nooit de mail mogelijkheid van een ISP. Gewoon zelf regelen (Outlook.com / Gmail / eigen domein).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:25
uit betrouwbare bronnen weet ik dat dit bekend is
heeft met de server switch te maken, ze zijn naar andere server verhuisd.
voor zover ik weet kan het maximaal een week duren voordat alle oude emails terug zijn.

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
ThinkPadd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:10:

En juist om dit soort fratsen te voorkomen gebruik ik nooit de mail mogelijkheid van een ISP. Gewoon zelf regelen (Outlook.com / Gmail / eigen domein).
Juist daarom gebruik ik juist mijn oude tele2-mailadres. Ik had juist vaker problemen met het systeem en de werkwijze van al die 'gratis'(maar infodoorverkopende) partijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16:41

Speedmaster

Make my day...

timmie1 schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:09:
Sterker nog, ik kom er helemaal niet meer in. Nadat je inlogt op de tele2-site moet je opeens opnieuw inloggen maar dat neemt hij blijkbaar niet aan. Geen foutmelding ofzo, helemaal niks...
POP3 werkt nog wel.

Wat mij betreft mogen ze het Horde systeem gewoon weer terugzetten.
Werk jij soms met een bookmark, als ik namelijk vanaf de homepage van Tele2 naar webmail ga werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Razenko schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 10:12:
uit betrouwbare bronnen weet ik dat dit bekend is
heeft met de server switch te maken, ze zijn naar andere server verhuisd.
voor zover ik weet kan het maximaal een week duren voordat alle oude emails terug zijn.
Mijn contact met de helpdesk gaf mij niet het gevoel dat het ontbreken van bijlagen bekend was. Het gaf mij ook niet het gevoel dat ze ermee bezig waren (logisch, iets wat niet bekend is ga je niet oplossen). Maar bovenal gaf het mij het gevoel dat het niet goed ging komen.

Wanneer er meer mensen met hetzelfde probleem zijn, wordt de prioritering om het op te lossen voor Tele2 ook hoger. Vandaar mn topic / melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-10 19:13
Ach er gebeuren wel vaker vreemde dingen. Maar ik dacht dat er stond dat een en ander gefaseerd online kwam?
Vreemd; ik heb altijd een @versatel.nl email adres gehad. De mail die ik binnenkreeg was verzonden aan: mijnnaam@zonnet.nl, euhhh? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razenko
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:25
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2014 @ 11:08:
[...]

Mijn contact met de helpdesk gaf mij niet het gevoel dat het ontbreken van bijlagen bekend was. Het gaf mij ook niet het gevoel dat ze ermee bezig waren (logisch, iets wat niet bekend is ga je niet oplossen). Maar bovenal gaf het mij het gevoel dat het niet goed ging komen.

Wanneer er meer mensen met hetzelfde probleem zijn, wordt de prioritering om het op te lossen voor Tele2 ook hoger. Vandaar mn topic / melding.
de wachtrij is vandaag al heel lang hoor ik, dus er worden genoeg meldingen gemaakt ;)
(vriendin werkt daar namelijk)

PSN: Europhea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Ze zeggen dat het opgelost is, ik kan echter nog steeds niet inloggen. Nu ook niet meer in MijnTele2...

Bij anderen wel opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dit stond als aankondiging in elke mailbox die ik nog heb (zonnet. versatel en tele2):

Het live zetten van je mailbox gaat in 3 stappen:
Stap 1: in eerste instantie zie je alleen de mails die je vanavond na 22.00 uur ontvangen hebt.
Stap 2: in de loop van morgen zie je alle mails van de afgelopen 7 dagen weer.
Stap 3: en binnen een week zie je je hele archief weer.

Dit klopt aardig, in elke box heb ik de mails van Tele2 zelf en eentje van deze week.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die aankondiging heb ik gehad.

Maar dat verklaart niet waarom de bijlagen die bij de mails die je vanavond na 22.00 uur ontvangen hebt niet zijn te bereiken. Ik moet ze nu eerst doorsturen naar een ander mail (werk bijvoorbeeld), om daar dan de bijlage te bereiken.

Kortom er is iets mis wat ze ofwel niet weten of erkennen, ofwel waarmee ze niet naar buiten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daarnet weer ingelogd, en de bijlagen zijn terug. Problemen mbt de bijlagen zijn dus opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie1
Ik kan nog steeds niet inloggen, terwijl alle gegevens wel goed zijn...

Pagina: 1