Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Ik zoek 2 b&w cm1 luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Verwijderd

Topicstarter
Dag,
Ik zoek nog 2 b&w cm1 (zwart) luidsprekers voor in een 2de ruimte te zetten. Ik heb er ook naast mijn tv.
Ik heb wel maar 6 max. 700euro budget over. Toevallig niet een van jullie die een paar verkoopt? Of weet je een winkel waar ze wel durven een procentje geven? Zoja? Post dit dan gerust hier!
Alvast bedankt! _/-\o_

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
Nou Jotte, ik moest even een aantal keren je post lezen maar het is nu duidelijk....

Voor wat het waard is, de CM1 is toch 399 p/st nieuw? Dat scheelt 100 euro op je max te besteden bedrag van 700 euro op dit moment...
Daarnaast weet ik niet hoe hard dat zwart is, op mp worden de twee andere kleuren aangeboden voor 299,-

Naar een audio winkel gaan en daar een praatje maken is toch ook echt een optie hoor.... Al heb ik mij laten vertellen dat ze op B&W niet heel veel korting geven.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aangezien zoals hierboven aangegeven je de CM1 met je budget zo'n beetje nieuw zou kunnen kopen, lijkt het me meer voor de hand liggen om ze in de winkel te gaan halen. Als je perse 2e hands wil kopen is er natuurlijk altijd Vraag & Aanbod of Marktplaats. Lijkt me nogal onzinnig om hiervoor een topic te starten.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:37

FeaR

In GoT we trust

Met ^^

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.