Toon posts:

UPS?!?

Pagina: 1
Acties:
  • 116 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet voor mijn werk voor een UPS zorgen,
Weten jullie wat de beter merken zijn voor deze dingen?

Hoe werkt het precies? moet ik dat ding ook installeren en configureren of valt er niks in te stellen

bedankt

groeten
jvg

Sorry, niet in de search gekeken!! :?

Verwijderd

APC. Zit een accu in die ervoor zorgt dat je een paar minuten de tijd hebt alles af te sluiten. SmartUPS van APC hebben USB aansluiting voor eenvoudige configuratie en extra mogelijkheden.

Verwijderd

LOL *reutel* www.ups.com

"Uninterrupted Power Supply"

Of ook "United Parcel Service"

T'is maar welke je wilt..
:P

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
Op maandag 11 juni 2001 10:59 schreef J.A.M.F. het volgende:
APC. Zit een accu in die ervoor zorgt dat je een paar minuten de tijd hebt alles af te sluiten. SmartUPS van APC hebben USB aansluiting voor eenvoudige configuratie en extra mogelijkheden.
Ja, en die upssen heb je geen ruk aan als je een NT bak / server wil beveiligen :) dan doet USB t mooi niet |:(

In dat geval moet je een seriele regelen.

Gewone UPS: Stroom eraf, UPS aan, UPS leeg: bam, alles alsnog uit.
Smart UPS: Stroom eraf, UPS aan, UPS bijna leeg, alarm richting pjoeter, pjoeter sluit af, en ups gaat uit..

• T-h-i-j-s
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-04 13:18

T-h-i-j-s

koffie? ja lekker :)

APC (www.apc.com) in een gerennomeerd merk voor UPS-en. Voor mission-critical servers is het sowieso belangrijk dat je de bovengenoemde Smart UPS neemt (wegens de reden die daar achter beschreven staat ;))

Maar ook bij een SmartUPS is het even opletten. Wat gebeurt er namelijk als de stroom weer terug komt tijdens de powerdown-cycle? Wat gebeurt er als de stroom weer terug komt, de servers weer aangaan en de stroom er alsnog afgaat, echter nu met te weinig stroom in de UPS voor een complete powerdown-cycle? Affin: als het voor een bedrijf is waar er echt grote belange spelen, kun je het beste contact opnemen met een goeie adviseur.
Het zou zonde zijn als je de schijnzekerheid hebt van een UPS, terwijl deze niet goed gebruikt (kan) worden.
Pagina: 1