Subpac - The hole grale of base !! Voel de muziek

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

• innerchild
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-01-2023
Post weg gehaald ivm tweaker trolls. Ik hou het wel voor mijzelf. Geen zin in offtopic geouwehoer over zaken waar men niets vanaf weet.

[ Voor 96% gewijzigd door innerchild op 10-07-2014 01:09 ]

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
Jouw manier van schrijven lijkt wel een slechte Tell Sell reclame ;) maar het idee is wel gaaf.

Eens kijken of het ergens te testen is binnenkort.

• innerchild
Post weg gehaald ivm tweaker trolls. Ik hou het wel voor mijzelf. Geen zin in offtopic geouwehoer over zaken waar men niets vanaf weet.

[ Voor 91% gewijzigd door innerchild op 10-07-2014 01:09 ]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Ziet er wel gaaf uit, zal hem wel een keertje willen uit proberen.
Ik zelf hou er ook van dat je de bas voelt muziek moet je niet alleen horen maar ook voelen.
Helaas zit ik ook met buren die daar niet zo blij mee zijn.
En op de dag luisteren gaat haast nooit dus dit zou wel een leuke toevoeging kunnen wezen.

Maar zo een reclame? Je zou haast denken dat je er aandelen in hebt.

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• innerchild

[ Voor 87% gewijzigd door innerchild op 10-07-2014 01:10 ]

• Grandisimo
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-02-2025
Laat mn vrouw het maar niet horen.
Zit ik straks nog met zo'n ding op de bank !
De muziek kan hier zo hard aan zonder dat iemand er last van heeft.
Voor het gamen lijkt het me wel geinig om een keer te proberen !

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-01 10:39
BasS.

Nickname does not reflect reality

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:00
Maakt het ding ook geluid?

En ik wacht op de eerste Tweaker die dit zelf maakt adhv zo'n massage stoelkussen voor in de auto :p

• Brad Pitt
ThinkPadd schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 22:54:
Maakt het ding ook geluid?

En ik wacht op de eerste Tweaker die dit zelf maakt adhv zo'n massage stoelkussen voor in de auto :p
"Maar wat vooral zo cool is is dat er geen base hoorbaar is in de ruimte waar je muziek luistert. Het trilt op je lichaam en produceert geen geluid."

• Brad Pitt
[Nvm]

[ Voor 94% gewijzigd door Brad Pitt op 09-07-2014 22:58 ]

• michael3
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-12-2020
Als die nou 100 euro of zo kosten had ik hem wel gehaald.
Maar om nou 409 dollar plus misschien nog de verzendkosten en invoer rechten enzo te betalen.
Vind ik best wel veel geld..

Aan dit bericht kan men geen rechten ontlenen, sterker nog bij het lezen van de reactie en Signature stem je ermee in dat ik niet verandwoordelijk ben voor mijn eigen reactie.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:17

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Voor in de huiskamer bestaat dit spul al langer, meen dat het een basskicker genoemd wordt.
En verder: "base" is engels voor basis. Jij bedoelt bass, of in het nederlands gewoon bas ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Echt, hoeveel spelfouten kun je in een stuk zetten, daarbij nog alle Engelse woorden negerend.

Maar, wat ik afvraag, dat ding trilt dus, somehow. Die trillingen gaan vast niet allemaal je rug in, lijkt mij, waar gaan die "lektrillingen" dan heen? Lijkt mij richting de vloer, krijg je dan geen last van allerlei trillende dingen?

People as things, that’s where it starts.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04:45
Even een kleine correctie hoor, want een muziek producer die niet weet hoe je bass schrijf vind ik wel een béétje zielig ;)

Een base:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rqjsnAk.png

Een bass:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/F6xjxtP.png

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• innerchild
OFFTOPIC

Voordat men hier tekeer gaat over mijn spelling, ik heb een probleem met mijn hersenen waardoor ik ontzettend veel last heb van mijn korte termijn geheugen en woordblindheid. Zeker als ik snel reageer gebeurd dit nu eenmaal.

Dus voordat men hier even lekker de bijdehante popie jopie komt spelen, reageer dan gewoon niet.... ok ?

Maar het is al goed. Weet nu waarvoor ik het doe dus. Ik heb de post's maar weg gehaald. Kan toch niet op tegen trollen van tweakers.

[ Voor 19% gewijzigd door innerchild op 10-07-2014 01:12 . Reden: troll allerts ]

• Octagen
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2025
als professioneel producer zijnde klinkt dit toch wel erg interessant. Overweeg om de gok te wagen.... :/

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Posts leeghalen is sowieso een goede reden voor een slotje, dus bij deze. Toevoegend, welke problemen men ook mag hebben er zijn genoeg methodes om een post te laten checken op spelfouten alvorens deze te posten. Problemen met taal zijn geen vrijbrief om spelfouten te posten.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.