Hey Tweakers,
Ik ben eens aan het snuffelen geslagen om mijn oude systeem te upgraden/deels nieuw te bouwen.
Nu kan ik kiezen voor een upgrade kit zoals hier aangeboden.
Daarnaast ben ik zelf aan het samenstellen gegaan en kom ik hier op uit:
De Graka en de voeding uit de wenslijst wil ik sowieso kopen ook al ga ik voor de upgrade kit of de losse componenten.
Nu ben ik benieuwd of de door mij zelf samengestelde lijst eigenlijk wel compatibel is.
Na het lezen van het lange artikel bovenaan de topic lijst duizelt het me nogal en raak ik de weg kwijt in alle terminologie.
Ik ga het systeem gebruiken voor bewerkingen in Adobe CS6 en enkele games, zoals Skyrim en straks GTAV. Hiervoor zou ik een lichte OC willen doen, dus vandaar mijn keuze toch losse componenten aan te schaffen. Ik game graag op 1920x1200.
Any help is mucho appreciated.
Ik ben eens aan het snuffelen geslagen om mijn oude systeem te upgraden/deels nieuw te bouwen.
Nu kan ik kiezen voor een upgrade kit zoals hier aangeboden.
Daarnaast ben ik zelf aan het samenstellen gegaan en kom ik hier op uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 46,50 | € 46,50 |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 With Boost | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | GeIL Black Dragon GB38GB1333C9DC | € 72,52 | € 72,52 |
| 1 | Sharkoon WPM600 Bronze | € 58,56 | € 58,56 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 537,38 | |
De Graka en de voeding uit de wenslijst wil ik sowieso kopen ook al ga ik voor de upgrade kit of de losse componenten.
Nu ben ik benieuwd of de door mij zelf samengestelde lijst eigenlijk wel compatibel is.
Na het lezen van het lange artikel bovenaan de topic lijst duizelt het me nogal en raak ik de weg kwijt in alle terminologie.
Ik ga het systeem gebruiken voor bewerkingen in Adobe CS6 en enkele games, zoals Skyrim en straks GTAV. Hiervoor zou ik een lichte OC willen doen, dus vandaar mijn keuze toch losse componenten aan te schaffen. Ik game graag op 1920x1200.
Any help is mucho appreciated.