Na enkele jaren gespeeld te hebben met mijn kit-lens begin ik nu toch wel wat de grenzen te ontdekken, vooral met name bij concerten (type medium tot kleine clubs). Nu dacht ik op advies van vele websites een 50mm F/1.8 te kopen, maar een maat (die gestopt is met fotografie) zou nu eerder voor 35mm gaan omdat 50mm soms toch iets te ingezoomd is en je niet altijd naar achteren kan gaan.
Wat is jullie advies, als ik kijk naar de waardes van mijn huidige portfolio dan varieert dit van 20 mm tot 55 mm. Daarom dat ik toch sterk overweeg een 35 mm te nemen en eventueel over te schakelen naar mijn kit als het nodig is. Daarnaast denk ik dat een 35 ook leuker is voor meer casual dingen (indoor fotografie enz).
Body is trouwens een D3100.
Edit: net domme spatiefout opgemerkt > aankoopadvies
Wat is jullie advies, als ik kijk naar de waardes van mijn huidige portfolio dan varieert dit van 20 mm tot 55 mm. Daarom dat ik toch sterk overweeg een 35 mm te nemen en eventueel over te schakelen naar mijn kit als het nodig is. Daarnaast denk ik dat een 35 ook leuker is voor meer casual dingen (indoor fotografie enz).
Body is trouwens een D3100.
Edit: net domme spatiefout opgemerkt > aankoopadvies
[ Voor 3% gewijzigd door IStealYourGun op 09-07-2014 16:31 ]
♥ Under Construction ♦ © 1985 - 2013 and counting. ♣ Born to be Root ★ In the end, we are all communists ♠ Please, don't feed me meat