Toon posts:

Mechwarrior 3/4 online spelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dit nog NOOIT gedaan, maar ik wil het een keertje doen. De AI van het spel zelf begint me een beetje te makkelijk worden.
Weet iemand of je jezelf nog MOET qualificeren bij een clan of zo? Net zo iets als bij Quake 3..???
Zijn er nog Wereld Wijde Andere Mechwarrior servers daar...?? (Met daar bedoel ik Planeet Aarde)... :( *What a lame remark*.

Anywayz, ik wil het online een keer proberen.
Ik ben van het weekend thuis i.p.v. op het werk en in m'n vier sterrenhotel kamertje. Dus dan kan ik het een keertje wagen tegen iemand die ik NIET ken. Ik heb 1œ jaar Mechwarrior ervaring en kabel internet.
*Natuurlijk ook de legale software van Mechwarrior*, ik vind de boekjes zo leuk om te lezen.

By the way, ik ben NIET zo iemand die zich thuis voelt in een 90 tot 100 tonner Battlemech. Shadow Cat and Bushwacker zijn m'n favorites, jammer genoeg zijn zij niet de sterksten.

Well, see hoe goed ik eigenlijk ben...misschien ben ik nog een vette rookie, wie weet..???

:D

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
ehm, als je mech4 heb, waarom probeer je het dan niet eens? en je MOET nooit altijd in een clan, als je solo wilt spelen doe je dat toch lekker, en er zullen zat mech4 servers zijn hoor,

beetje vaag topic dit trouwens

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag was *bij nader inzien* inderdaad vaag. (Met hoofdletters)..!!
Anywayz, ik bedoelde dat ik tegen andere mensen die ik NIET ken wil spelen als Lancemates of opposite clan. Maar in iedergeval tegen een menselijk brein.
Iets dat *minder tot* niet voorspelbaar is.

• Acolyte57
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Uhm, tjah... 90% van de spelers bij MW4 zijn jammergenoeg wel voorspelbaar. Die pakken een assault mech, laden hem vol met de zwaarste wapens en komen dan al schietende keihard op je af rennen. Irritant ja :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Mister_X
lijkt me ook wel logisch met zo'n spel, wou je anders al sluipend (met een mech van een paar ton) door de bosjes kruipen met je laser-sniper gun? of een inval doen met je teammannetjes als de tegenpartij bij het kampvuur zit? :)

• Acolyte57

Acolyte57

Nee, maar je kunt ook een lichtere mech nemen en eens wat andere tactieken gebruiken. Nu kom je een server op en zie je wat Mad Cat mk IIs, paar Dire Wolfs, een stelletje Maulers, etc.
Tja, zit je dan met je Uriel :)

En die hebben niet meer tactiek dan op je af komen rennen en schieten maar. Ik zou gewoon bijna meer respect hebben voor missile snipers :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Mister_X
ik zou dat ook wel toffer vinden hoor, beetje tacties te werk gaan, vooral zo'n lichte kleine mech, die zijn lekker snel, dus kun je snel van punt a naar b, (ik heb de muliplayer demo ooit gespeelt) tja alleen ik heb dit spel niet volledig :(

Verwijderd

Topicstarter
Tactiek bedenken in het spel vind ik ook een van de leukere dingen eraan.
Soms bedenk ik goede maar ook slechte tactieken. Ligt maar net aan hoe veel zin ik in mechwarrior heb.
Snelle BattleMech's hebben ook een voordeel, als je bang wordt ben je er sneller vandoor.
De intro van Vengeance is SUPER..!!!
Toen de vader van Ian tegen vier Mech's vocht. Ik vondt dat opzocht niet een goede tactiek van hem. Hij leek zo intelligent omdat hij de leider WAS.
Ik zou hebben gerend en m'n torso twist gebruikt. Maar hij dus niet.
Zou deze intro met 3D Studio Max zijn gemaakt? Zo'n Full Motion Movie, zoals bij Tomb Raider..??
Muziek van Mechwarrior geeft ook een prikkeling tijdens het spelen vind ik.
Of ik draai gewoon een andere CD erin, Yngwie Malmsteen ofzo.. :o
Muziek wat er totall NIET bij past maar what the heck..!!

Wil iemand dan een keertje met mij spelen, online..??

Verwijderd

Topicstarter
[b]
Wil iemand dan een keertje met mij spelen, online..??
Wat kwam DAT er zielig uit.... :'(

• Mister_X
ehm, ik wil de demo wel weer installen hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Denk je dat dat samen gaat met de vollegige versie..??? Zou egenlijk niks uit moeten maken, maar je ken Microflopt.
Anywayz, als je wilt ga ik het van het weekend proberen *ben nu in Amsterdam voor de hele week in een vier sterren hotel*, kijk dan naar de naar 'Big Convoy'.
Er zit een verhaaltje achter die naam.
Afbeeldingslocatie: http://www.bwtf.com/bwn/toys/techspecs/images/bigconvoy.jpg

Dit is Big Convoy, the one man Army...!!

Anywayz, see ya if you can..!!

• Mister_X
big convoy? wat the fuck is dat?

• Acolyte57

Acolyte57

Een nieuwe-generatie versie van Optimus Prime. Transformer speelgoed is weer in :)

• Mister_X
ehm, ehm, ehm, ehm, "ow"...

Verwijderd

Topicstarter
Big Convoy is MIJN callsign in netwerk spellen. Of enig ander spel waarbij ik m'n naam MOET invullen.
Klopt Transformers is inderdaad weer in. Ik het nu ook Transformers op CD in RealMedia formaat van Headmasters, MasterForce en Victory 19 CD's in totaal... >:)
(Big Convoy is trouwens van Beast Wars Neo, wat ook weer cell animatie is en GEEN CGI.
Maar nu kom ik op een ander onderwerp (wat NIET de bedoeling is van MIJN topic)...!!

• Reigner_Mortem
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-04-2022
[off-topic]
Shadow Cat :D my favorit
[/off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 11 juni 2001 13:56 schreef Reigner_Mortem het volgende:
[off-topic]
Shadow Cat :D my favorit
[/off-topic]
Shadow Cat is kwel, maar ik heb toch liever BushWacker als ik tussen die twee MOEST kiezen. Shadow cat is wel sneller.

• Acolyte57

Acolyte57

Uziel met 2 PPCs. Of een missile/laser combo Vulture. Net snel genoeg om shit te ontwijken, net sterk genoeg om niet in 1x dood te gaan, net zwaar genoeg om goede wapens mee te nemen.

Vooral de dubbele PPC Uziel is gaaf, maar tjah... heatsinks he...

Verwijderd

Topicstarter
Heat Sinks...??? Neem dan Double haet sinks.
Moet net genoeg kunnen. Je hebt toch nog altijd je Coolingflush in je mech als he ECHT nodig is. :9

• Acolyte57

Acolyte57

'tuurlijk, maar dat houd ook een keer op. En als je main weapons 2 PPCs zijn dan WORD je warm, niks aan te doen :)

Hmmm, moet het spel nodig weer installeren...

Verwijderd

Topicstarter
Acolyte57, ik zag dat jij heb weer wilde installeren? Ik wil ECHT een keertje online spelen. Zin in een potje tegen elkaar of met elkaar tegen iemand anders? :+

StreetLegal Honda..??? (Vraagje tussen door, rij jij motor??) >:)

• Mister_X
cool, ik wil zal hem eens "lenen" ( ;) ) van iemand, en dan gaan we een keer spelen, ik ken dit spel wel namelijk (besturing) en ik vond het al cool.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 09:13 schreef Mister_X het volgende:
cool, ik wil zal hem eens "lenen" ( ;) ) van iemand, en dan gaan we een keer spelen, ik ken dit spel wel namelijk (besturing) en ik vond het al cool.
Okay, ik ben van het weekend thuis dus kunnen we dan wel spelen. Ik heb er best zin in...!!!
Alleen zolang nog wachten.. :(

• Mister_X
ja, en ik moet het spel nog zien te regelen(of kopen)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 12 juni 2001 13:53 schreef Mister_X het volgende:
ja, en ik moet het spel nog zien te regelen(of kopen)
Great, laat me wel weten als je het hebt. Als het NIET dit wekkend is dan later. Zie maar. Je hebt mijn email adres (in mijn profiel)....dus als het zover is...hoor ik het graag van je. :)

• Mister_X
eh, ok, zijn er niet meer gotters die mee willen doen dan?

Verwijderd

Topicstarter
Goede vraag...!!! Weet ik niet..!!
Maar ik wil GEEN server hosten, geen flauw idee HOE dat online moet, netwerk weet ik wel maar NIET online.

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Mechwarrior is cool, heb het spel alleen niet.. :'(

• syberjunky
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02-2025
Op dinsdag 12 juni 2001 14:17 schreef Mister_X het volgende:
eh, ok, zijn er niet meer gotters die mee willen doen dan?
Ja hoor zeg maar wanneer :) Of email me maar. email staat (in mijn profiel)

Verwijderd

Topicstarter
Okay, wie (mogen) gaan er allemaal meedoen? En wanneer dan? Ik ben wel benieuwd. Misschien als we genoeg mensen hebben kunnen we teams maken, en tegen elkaar of iets dergelijks.

• Mister_X
grmpf, moet nog steeds dat spel zien te regelen, wat kost ie in de winkel(bij intertoys) ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat hij f 99,- kost. Bij Dixons zou ik heb nooit kopen f 109,-.
Ik heb hem voor f 94,- bij de Marko (Hengelo). Niet veel goedkoper maar wel goedkoper.
Anywayz, zoveel denk ik ongeveer. *D

Maakt iemand trouwens nog gebruik van die 'ontzetende' GameVoice ding..??? Ik ben benieuwd naar hoe dat ding werkt. Iemand ervaring mee? :+

• Macaco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-03-2022
Het wordt tijd dat ik weer met vakantie gaat dan koop ik het spel op de luchthaven.Ik heb wel MechWarrior 3 gekopieerd en dat was een heel gedoe.Ik heb het geinstalleerd en veel naar die intro zitten kijken.En ohja ik heb ook nog zo'n Force feedback knuppel waar je mee kan sturen .Maar verstand van het spel heb ik totaal niet.

Het ziet er wel tof uit.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 10:18 schreef NEWBIE het volgende:
Het wordt tijd dat ik weer met vakantie gaat dan koop ik het spel op de luchthaven.Ik heb wel MechWarrior 3 gekopieerd en dat was een heel gedoe.Ik heb het geinstalleerd en veel naar die intro zitten kijken.En ohja ik heb ook nog zo'n Force feedback knuppel waar je mee kan sturen .Maar verstand van het spel heb ik totaal niet.

Het ziet er wel tof uit.
Maakt niet ut, maar je KUNT toch wel mee doen dan..???
Hoe meer mensen hoe meer vreugd. Ervaring krijg je echt wel. Ik ben OOK niet de best Mechwarrior die er bestaat. Maar ik kan echt wel mikken. *D

• Macaco
Oke ik zoek vanmiddag Mechwarrior 3 op en installeer het spel.Maar het kan ook vanavond worden want ik ga nu naar bed heb nachtdienst gehad .

mzzzls

• Mister_X
Op woensdag 13 juni 2001 10:25 schreef NEWBIE het volgende:
Oke ik zoek vanmiddag Mechwarrior 3 op en installeer het spel.Maar het kan ook vanavond worden want ik ga nu naar bed heb nachtdienst gehad .

mzzzls
dude! het gaat om mechwarrior 4 NIET 3!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 13 juni 2001 10:32 schreef Mister_X het volgende:

[..]

Mij maakt het niet uit, ik heb ze beiden. Het is allemaal aan jullie de keus. Ik kan vanavond niet omdat ik nog in Amsterdam zit (ik slaap 's nachts in een vier sterren hotel zonder PC, wat me een beetje uit m'n neck begint te hangen :( maar ja, m'n bedrijf betaalt toch alles). Ben alleen in het weekend thuis. Wat misschien handig zou zijn is dat iedereen z'n nickname hier neer zet zodat we weten met WIE we te maken hebben. Of nemen jullie deze nick namen?
Ik ga onder de naam (zoals eerder vermeld) 'Big Convoy'. 8-)

• syberjunky
Ik kan in het weekend is geen probleem.
Mijn nick is (mentallcase)

• Macaco
Knul ! daarom zei ik ook bij mijn volgende vakantie trip ga ik Mechwarrior 4 aanschaffen

Oke Voor deze keer wordt mijn nick DUDE :)

Verwijderd

Topicstarter
Great! Can't (really) wait..!!!
Maar wie weet hoe dit moet, ik heb dit nog nooit gedaan zo. Gaan we bij een gameserver een game hosten of gaat iemand van ons dat dan doen? :?
Reply's graag.

Verwijderd

Ik heb maanden intensief MW3 online bedreven. MW4 heeft (online) niet dezelfde feel als MW3. Ik zou adviseren MW3 te installeren en dan doe ik graag een pot mee. Meet my Avatar >:)

• Macaco
Ja ik zit ook al te zoeken hoe dat nou zit om op het i-net te spelen voor als nog geen servers gevonden.

Misschien moet je wel elkaars IP nr's hebben !

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 09:21 schreef NEWBIE het volgende:
Ja ik zit ook al te zoeken hoe dat nou zit om op het i-net te spelen voor als nog geen servers gevonden.

Misschien moet je wel elkaars IP nr's hebben !
Dat is volgens mij wel bij Mechwarrior 4 het geval. Maar ik kan me vaag herinneren dat je bij Mechwarrior 4 ook een online server in de keuzes had. Mechwarrior 3 had dat denk ik ook. Kan best zijn dat je elkaars IP's nodig hebt, volgens mij kon je ook zoeken op Callsigns.

• Macaco
Ik zie niks om te spelen op een server als ik voor multi player kiest in Mechwarrior 3

Maar ik moet toch eerst wat aan training doen ,en het spel goed configureren want anders bak ik er helemaal niks van.

Hoe spelen jullie MechW 3 of 4 wat voor resolutie en gebruiken jullie een joystick?

Bij mij knalde die terug naar het hoofdmenu als ik op 1024x768 speelt

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 10:30 schreef NEWBIE het volgende:
Ik zie niks om te spelen op een server als ik voor multi player kiest in Mechwarrior 3

Maar ik moet toch eerst wat aan training doen ,en het spel goed configureren want anders bak ik er helemaal niks van.

Hoe spelen jullie MechW 3 of 4 wat voor resolutie en gebruiken jullie een joystick?

Bij mij knalde die terug naar het hoofdmenu als ik op 1024x768 speelt
Ik speel hem geloof ik met een resolutie van 800x600, kan ook 1024x768 zijn...kan ik niet zo 1..2..3 controleren hier. Maar bij mij werkt hij PERFECT. Ik heb een Voodoo3 3000 en pIII 550Mhz loopt als een tierelier.
Als hij toch op 800x600 loopt zal hij onder 1024x768 wel minder lopen denk ik. :'(

Ik maak gebruik van een Siderwinder Force Feedback pro (Joystick poort). Bevalt mij beter dan mijn Wingman Warrior. Ooh en in het menu maak ik gebruik van m'n Trackball (Duh!).

Misschien dat we via een zoekmachine kunnen zien HOE we het kunnen spelen. Ik weet niet wat jullie doen, maar ik ga hier op m'n werk flink naar zoeken, heb jet toch niet druk.
Ik herinner me dat ik afgelopen week iets zag over clans en online spelen.
Ik weet het weer http://www.starlance.com/

Verwijderd

http://zone.msn.com/mechwar3/default.asp?blnHBRedirect=True

je hebt wel patch 1.2 nodig en een regfix voor sommige MW3 versies, regfix is hiero

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb me aangemeld bij http://www.starlance.com mijn callsign is overduidelijk.
In het weekend ga ik me aanmelden bij de 'Rim World', ik hoop dat ze me toelaten. :)

Verwijderd

Topicstarter
Dit is echt beter dan mijn Voodoo3 3000.
http://www.links.net/dox/warez/games/mechwarrior/pix/fusionreactor.gif

Maar zo begong alles wel... :)

• syberjunky
Als je bij mechwarrior4 naar multiplay gaat kan je daar een spel hosten.Je moet alleen ff aan geven dat je de server wilt adverteren zo dat andere spellers de server kunnen vinden in de server lijst die in mechwarrior4 zit.Je kan ook een spel via msn gaming zone hosten.

• Macaco
Weet je misschien ook hoe dat zit bij Mechwarrior 3 Als ik naar multiplayer gaat en ik zet tcp-ip aan en connect daarna find a Game gebeurd er helemaal niks.

Wel is het een keer gelukt om via game spy te connecten maar dat deed de andere kant zeg maar.Dus op gegeven moment ging het spel starten maar ik zag niemand staan dus ben ik maar weg gegaan.

Maarja we komen er misschien wel uit

• syberjunky
Op donderdag 14 juni 2001 19:16 schreef NEWBIE het volgende:
Weet je misschien ook hoe dat zit bij Mechwarrior 3 Als ik naar multiplayer gaat en ik zet tcp-ip aan en connect daarna find a Game gebeurd er helemaal niks.

Wel is het een keer gelukt om via game spy te connecten maar dat deed de andere kant zeg maar.Dus op gegeven moment ging het spel starten maar ik zag niemand staan dus ben ik maar weg gegaan.

Maarja we komen er misschien wel uit
Als ik het nog goed weet moet je bij mechwarrior3 een ip adres op geven.Van de game dat je wil joinen.

• Macaco
Als ik het nog goed weet moet je bij mechwarrior3 een ip adres op geven.Van de game dat je wil joinen.
Ja en hoe kom ik aan dergelijke ip-adressen,of moet ik mijn eigen ip ingeven ?

Het is net gelukt om via Gamespy met een ander te connecten maar daarvoor heb ik wel mijn firewall (ZoneAlarm) uit moeten zetten Anders zie ik geen tegenstanders in het spel.

Toen ik het uit gezet had wel.Maar die gozer was heel goed ik weet totaal niks van het spel.Die gozer ging ook ineens de lucht in met z'n Mech dat was wel cool.

• Macaco
nou ben een nachtje bezig geweest met Mechwarrior spelen op het net.En dat gaat aardig nu.
Terry Je kan Gamespy Arcade gebruiken om te spelen over het net.

Verwijderd

Topicstarter
Newbie, okay...dank je...ik ga vanmiddag meteen aan de slag. Ik probeer vroeg vrij te vragen van het werk. Ik hoop DAT ik vrij kan krijgen... :'(
Als het me lukt post ik het hier. Bij vragen natuurlijk ook... :)

Verwijderd

Topicstarter
Bah!

• syberjunky
Op donderdag 14 juni 2001 21:20 schreef NEWBIE het volgende:

[..]

Ja en hoe kom ik aan dergelijke ip-adressen,of moet ik mijn eigen ip ingeven ?

Het is net gelukt om via Gamespy met een ander te connecten maar daarvoor heb ik wel mijn firewall (ZoneAlarm) uit moeten zetten Anders zie ik geen tegenstanders in het spel.

Toen ik het uit gezet had wel.Maar die gozer was heel goed ik weet totaal niks van het spel.Die gozer ging ook ineens de lucht in met z'n Mech dat was wel cool.
Je moet het ip adres van de gene weten die het spel host.Of anders via msn gaming zone.

• syberjunky
Op vrijdag 15 juni 2001 20:56 schreef Terry het volgende:
Okay, ik ben op het moment de Patch voor v.1.2 aan het downen. Kijken of hij nu werkt. Ik heb ook een account bij Zone.com aangemaakt. 'Bigconvoy_', let op m'n UNDERSCORE...die naam was al genomen door iemand. :(
Okay, ik blijf hier nog wel even, iemand nu hier in the Zone.com..????
Je kan beter patch v1.5 nemen.

Verwijderd

Topicstarter
Okay, bij mij WERKT het nu..!!!

• Macaco
Je kan beter patch v1.5 nemen.
Ik denk dat hij de patch bedoelt voor Mechwarrior 3 .

Wat is Pirates Moon ?

Oh ja die regfix die gegeven wordt door"Spec_N_Bonen" heb ik wel nodig anders kan ik absoluut niet spelen,en mijn firewall moet ook uit gezet worden want ik zie manders mijn tegenstanders niet.

"Spec_N_bonen" Thankx

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben het afgelopen weekend een beetje bezig geweest met dit en het beviel me wel degelijk.
Ooh ja, veel mensen bij Zone.com hebben andere add-on multiplayer maps gedownload. Ik raadt ten zeerste aan om de Icepack te downen.
Veel plezier voor degenen die toch online blijven spelen en hopelijk gaan we een keertje tegen elkaar.
:9
Pagina: 1