Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het systeem gebruiken om de laatse games mee te spelen, op 1 HD scherm met hoge settings en ik wil het systeem gebruiken om kunst presentaties op 4 zo groot mogelijke monitors te presenteren
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 euro is mn doel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen randapparatuur als monitors en muis keyboard
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een wenslijstje toegevoegd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor video kaart NVIDIA (vanwege linux)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
nee
Ik denk dat ik vrij zeker ben over de grafische kaart en de form factor van de kast, voor de rest weet ik niet precies waarop te letten bij een moederbord en ram geheugen, daarna is het ook allemaal natte vingerwerk, graag zou ik weten of bepaalde keuzes slecht zijn of iig beter kunnen en hoor ik graag wat te verbeteren.
om de kast zo stil mogelijk te krijgen zou ik wellicht beter een passieve koeling op de processor kunnen doen. maar is dat voldoende koeling ?
ben benieuwd naar jullie ideeen.
Ik wil het systeem gebruiken om de laatse games mee te spelen, op 1 HD scherm met hoge settings en ik wil het systeem gebruiken om kunst presentaties op 4 zo groot mogelijke monitors te presenteren
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 800 euro is mn doel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
alleen randapparatuur als monitors en muis keyboard
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb een wenslijstje toegevoegd
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
voor video kaart NVIDIA (vanwege linux)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
liefst zo stil mogelijk
Ga je overklokken?
nee
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670K Boxed | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Gigabyte GA-H81N | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 760 Gaming | € 204,95 | € 204,95 |
| 1 | Fractal Design Node 304 Zwart | € 63,04 | € 63,04 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,55 | € 59,55 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 10 550W | € 117,85 | € 117,85 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 102,99 | € 102,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 829,28 | |
Ik denk dat ik vrij zeker ben over de grafische kaart en de form factor van de kast, voor de rest weet ik niet precies waarop te letten bij een moederbord en ram geheugen, daarna is het ook allemaal natte vingerwerk, graag zou ik weten of bepaalde keuzes slecht zijn of iig beter kunnen en hoor ik graag wat te verbeteren.
om de kast zo stil mogelijk te krijgen zou ik wellicht beter een passieve koeling op de processor kunnen doen. maar is dat voldoende koeling ?
ben benieuwd naar jullie ideeen.