Bol.com annuleert order vanwege kennelijke vergissing

Pagina: 1
Acties:
  • 616 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:38
Ik had een ssd gekocht voor 145 euro (512gb). Ik dacht eerst, dit is te goedkoop. Maar in het lijstje van overige verkopers stond een tweede verkoper die het voor 154 euro kon verkopen. Ik was dus in de overtuiging dat dit weldegelijk een kloppende prijs was.

Nu beroept Bol.com zich op de verkoopovereenkomst en dat dit een kennelijke fout is geweest. Ik ben natuurlijk zeer teleurgesteld, maar ik kijk nu op hun site en daar staat nog steeds de tweede verkoper met dezelfde prijs van 154. Is dit dan nog een kennelijke vergissing? Hoeveel nut heeft het om hier achteraan te gaan?

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:59
geen nut...

lees de andere 400000000 topics hier over en kijk hoe vaak er alsnog geleverd wordt.

dus bespaar jezelf de moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
mja. dan maar dat 10tje meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19:05
Hierover gaan nadenken kost meer dat het bij de 2de aanbieder bestellen voor 9 euro meer.....

Tenzij dat natuurlijk ook duidelijk een vergissing is, maar ja dan gaat je hele basis argument al niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:54

D4NG3R

kiwi

:)

justice strike schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 15:59:
mja. dan maar dat 10tje meer betalen.
Dat 1 andere webwinkel hem ook rond die prijs verkoopt, en de rest (bij wijze van) nog steeds voor 250 mag je er van uit gaan dat er iets fout is bij de leverancier van said webshops.

Ik gok dat het hier om een pricewatch: Crucial MX100 512GB gaat welke normaliter 199 kost bij bol.com?

Ik zou er in dit geval wel werk van maken, 145 waar die bij meerdere webwinkels voor minder als 180 te krijgen is. Als consument had ik dit geen onredelijke prijs gevonden voor een SSD die in de aanbieding is.

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 09-07-2014 16:04 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
goed dat kan altijd... ik ga er niet vanuit dat dat zover erdoor glipt.

ik heb weinig zin om tegen zo'n gigant aan te gaan vechten. Die laten het dan gewoon naar de rechter gaan.

Ik heb hem al besteld bij een andere winkel. Ondertussen ga ik de discussie wel aan bij bol.com, totdat ik iets geleverd krijg (van bol of van die andere).

het gaat overigens om de m550 msata

[ Voor 68% gewijzigd door justice strike op 09-07-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door justice strike op 09-07-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:54

D4NG3R

kiwi

:)

justice strike schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:07:
goed dat kan altijd... ik ga er niet vanuit dat dat zover erdoor glipt.
Kan altijd? In 9/10 gevallen is dit gewoon zo. Het systeem word meerdere malen per dag geupdate met de prijzen van de leverancier hier zit geen check op.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justice strike
alles kan en zo kun je natuurlijk alles rechtpraten. Maar voor mij als consument is dat moeilijk na te gaan. Zeker als je dan nog verder kijkt en ziet dat een andere ssd 512gb 170 euro kost... dan kun je best denken dat het een stuntje is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberpope
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Cyberpope

When does the hurting stop??

D4NG3R schreef op woensdag 09 juli 2014 @ 16:22:
[...]

Kan altijd? In 9/10 gevallen is dit gewoon zo. Het systeem word meerdere malen per dag geupdate met de prijzen van de leverancier hier zit geen check op.
Ja, maar de winkel die er voor kiest om geen check erop te zetten, kiest ervoor om dat risico te lopen.
Het is schofterig om dat af te wentelen op de consument.

With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hier zijn echt al tig topics over, eentje extra waar dezelfde argumentaties langs komen is niet de bedoeling :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.