Hi Tweakers,
Een aantal maanden geleden heb ik dankzij www.tweakers.net een prima gaming PC kunnen assembleren. Nu zijn we een aantal maanden verder en wil ik graag uitbreiden. Omdat mijn computer mij zeer goed bevalt, heb ik besloten om weer de hulp van jullie mede-tweakers in te schakelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met mijn computer, GTA V (binnekort), Battlefield 4, COD:MW3 (binnekort), World of Warcraft, Watch Dogs en League of Legends. De meeste games kan mijn computer wel hebben, maar vind toch dat er altijd wat bij kan om de prestaties te verbeteren, haha.
Wat mag het gaan kosten?
200.- voor wat uitbreidingen moet wel genoeg zijn, denk ik.. Maximaal 300.-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat in het lijstje hieronder staat, gaming muis, gaming headset en een gaming toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een extra videokaart? Extra RAM geheugen? Een krachtigere voeding? Water koeling? Ik zal het niet weten:P.
Ga je overklokken?
Als iemand mij hier zou willen helpen.. Graag.. Ik heb het zelf geprobeerd met de topics op het forum maar kwam er zelf niet uit.
[b]Zijn er nog dingen die wij moeten weten?[b]
Ik heb momenteel een iiyama E2407HDS monitor en wil daarvan nog eentje aanschaffen. (dit niet erbij berekenen) Is dat mogelijk?
Alvast bedankt,
Darryl
Een aantal maanden geleden heb ik dankzij www.tweakers.net een prima gaming PC kunnen assembleren. Nu zijn we een aantal maanden verder en wil ik graag uitbreiden. Omdat mijn computer mij zeer goed bevalt, heb ik besloten om weer de hulp van jullie mede-tweakers in te schakelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral gaan gamen met mijn computer, GTA V (binnekort), Battlefield 4, COD:MW3 (binnekort), World of Warcraft, Watch Dogs en League of Legends. De meeste games kan mijn computer wel hebben, maar vind toch dat er altijd wat bij kan om de prestaties te verbeteren, haha.
Wat mag het gaan kosten?
200.- voor wat uitbreidingen moet wel genoeg zijn, denk ik.. Maximaal 300.-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles wat in het lijstje hieronder staat, gaming muis, gaming headset en een gaming toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een extra videokaart? Extra RAM geheugen? Een krachtigere voeding? Water koeling? Ik zal het niet weten:P.
Ga je overklokken?
Als iemand mij hier zou willen helpen.. Graag.. Ik heb het zelf geprobeerd met de topics op het forum maar kwam er zelf niet uit.
[b]Zijn er nog dingen die wij moeten weten?[b]
Ik heb momenteel een iiyama E2407HDS monitor en wil daarvan nog eentje aanschaffen. (dit niet erbij berekenen) Is dat mogelijk?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 85,99 | € 85,99 |
| 1 | ASRock 970 Extreme3 R2.0 | € 60,90 | € 60,90 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7870 '13Series | € 157,42 | € 157,42 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST1000DM003, 1TB | € 46,04 | € 46,04 |
| 1 | Corsair Carbide 330R | € 74,75 | € 74,75 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 26,62 | € 26,62 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 59,55 | € 59,55 |
| 1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 13,- | € 13,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 430W | € 42,95 | € 42,95 |
| 1 | Crucial M500 2,5" 240GB | € 91,92 | € 91,92 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 659,14 | |