Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DNA_Saint
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-11 09:35

DNA_Saint

Go Go Gadget Ondertitel!

Topicstarter
Een vriendin van mij is verstandelijk beperkt. En ik vroeg me af of er speciale telefoons voor haar zijn?
Of misschien een launcher die speciaal voor deze doelgroep gemaakt is.

Ik kwam bij het zoeken naar een telefoon meestal namelijk uit op mobiele telefoons zonder touchscreen. Geen smartphones dus, terwijl dit wel een wens is.

Heeft iemand ervaring hiermee?

[ Voor 27% gewijzigd door DNA_Saint op 09-07-2014 12:42 ]

Huub Huub Barbatruc!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Je zou android kunnen proberen, deze heeft tegenwoordig een "Simple" Mode. Hierdoor kan je de basis functies gebruiken zonder veel issues. Natuurlijk weet ik niet in hoeverre ze wel of niet iets kan, dus kan niet zeggen dat dat voor haar het beste is. Maar het is een optie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Wat wil ze met de telefoon gaan doen? Als het alleen bellen is, zou ik een ouderwetse telefoon nemen met alleen knoppen.

Gadgets FTW!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag een beetje meer eigen initiatief. Ik zie in je topicstart niet wat je zelf al gevonden hebt en waar je op hebt gezocht, en wat voor eisen je precies stelt.

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 09-07-2014 12:45 ]

Verwijderd

Er zijn heel wat apps en instellingen die het gebruik van een smartphone vereenvoudigen.

Ik vermoed dat je aan volgend artikel heel wat hebt:
Lees hier het artikel
Tablets, smartphones, Iphones, Ipads, apps… Deze multimediamiddelen zijn haast niet meer weg te denken uit het dagelijks leven. Maar zijn al deze middelen ook toegankelijk voor mensen met een beperking? Sien heeft tips!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-11 12:05
Een iPhone, dat hebben alle mensen met een verstandelijke beperking

/slechte grap

Hoe verstandelijk beperkt? De dochter van een vriend van mij kan volgens mij prima omgaan met "normale" Android en zij is behoorlijk beperkt.

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:26

P_Tingen

omdat het KAN

Er zijn ook launchers die gericht zijn op oudere mensen, deze zijn vaak ook in functionaliteit beperkt.
Bv BigLauncher of hier in de play store

... en gaat over tot de orde van de dag

Pagina: 1